hirdetés

Éttermek figyelem: ilyenek lehetnek a céges karácsonyi rendezvények az idén!

Online karácsonyi partik szervezésére kénysze­­­ríti a cégeket a pandémia. A leg­népszerűbbek a gasz­tro­programok - valós étkezéssel - a kvízjátékok és a szabadulószobák.

hirdetés

"Már szeptemberben tudni lehetett, hogy az idei karácsonykor elmaradnak a hagyományos céges partik, ünnepi ebédek, vacsorák, koncertek, és még kis létszámú fogadásokra sem lesz mód.
Eleinte még hibrid megoldásokban is gondolkodtak a rendezvényszervezők, hiszen nyitva voltak az éttermek, de valójában már hetekkel ezelőtt biztosra vette mindenki, hogy rizikós összehívni a munkavállalókat és az ügyfeleket egy karácsonyi vacsorára.

A legtöbb online céges karácsonyi partit az ünnep előtti utolsó teljes munkahéten tartják meg, a csúcsnapnak a december 14. ígérkezik" - mondta a Világgazdaságnak Gáspár Andrea, a nagyvállalati partnerekkel dolgozó LifeTraining Kft. ügyvezetője. Tapasztalatai szerint toplistás az online szabadulószoba, de pop up ismeretterjesztő előadásokkal, fejlesztőtréningekkel, színházi előadásokkal, koncertekkel is több cég megajándékozza dolgozóit.

Az étterem kiszállítja - zoomon közösen megesszük

A virtuális közös borkóstolók, gasztroworkshopok és kézműves foglalkozások jellemzően előre kiküldött hozzávalókból készülnek, a résztvevőket ismert séfek, gasztrobloggerek irányítják. A gasztrovonal a legnépszerűbb, egyben a legdrágább is a költséges és különleges alapanyagok miatt.

A karácsonyi és újévi események elmaradása veszteség a rendezvényhelyszíneknek és az év végén hagyományosan nagy forgalmú éttermeknek. Ám a kreatív megoldások itt is megjelentek, a Michelin-ajánlással elismert Laurel étterem és borbár például a második hullám miatti bezárás ellen ismét bevetette a tavasszal bevált és sikeres ötletet, amikor két fine dining boxot is összeállított. Az interaktív programokkal ötvözött online karácsonyi csomagokat résztvevőnként 8 ezer forint körül kínálják a szervezők. A gasztronómiai elemekkel együtt már 20-25 ezer ezer forint az ár.

Báthory Gergely, az étterem tulajdonosa a Világgazdaságnak elmondta, motiválta őket, hogy egyre több céges megrendelő érdeklődik a házhoz szállítható, illetve ajándékozható karácsonyi menük iránt.
A céges karácsony fontos és jeles esemény, az online közös vacsora élménye a legtöbb, ami az adott körülmények között adható.



A közös Zoom vagy Teams vacsorára kézbesített dobozokat személyre szabott csomagolásban, vezetői jókívánságokkal szállítják. Az étterem-tulajdonos bízik benne, hogy sok cégtulajdonos, vezető és HR-es gondolkodik most az idei tökéletes és egyben felelős ajándékon, amely valamelyest pótolja a társasági eseményeket is. Erre az igényre épül az online karácsonyi parti választéka. Ezek iránt a rendezvényszervezők szerint napról napra nő az érdeklődés, és nem akadály a későn ébredőknek sem a máskor szűk keresztmetszetnek számító, szabad helyszín.

(forrás: Világgazdaság)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Bízik a turizmus Húsvétkor történő hazai újraindulásában? És működőképes lesz akkor a vállalkozása?

Kiadónk társoldalai