hirdetés

És aki a díjat kapja...

...mindjárt az is kiderül. Az MSZÉSZ Közgyűlésének második napján, csütörtökön ugyanis két rangos szakmai elismerést adtak át.

hirdetés

Az első díjkiosztóra már a szakmai programok végén, utolsó napirendi pontként került sor, amikor az innovációs pályázat 4 döntőse mutatkozott be a plénum előtt - ez a HotelHood, a Hotel Interactive, a Rational és az Omikron volt -, közülük választotta ki a szakmai közönség a győztest, amely idén az OMIKRON Informatika Kft. lett, amely az ARH Informatika Zrt. által fejlesztett Digitális Recepció megoldásával nyerte el a szakmai közönség tetszését. Ez tulajdonképpen egy olyan megoldás, amely 4 másodperc alatt beolvas bármilyen kártyaalapú standard okmányt, a chipen tárolt adatok kiolvasásával ellenőrzi az okmány hitelességét, és az útiokmányból kiolvasott személyes adatokat gyorsan, automatikusan továbbítja a szállodai PMS szoftvereknek. Ezzel is segíti a szállásadók munkáját azzal, hogy az adatszolgáltatási kötelezettség így könnyedén teljesíthető. És mivel kiküszöbölhető a lassú, sok hibalehetőséget rejtő papíralapú adminisztráció és kézi-adatbevitel - a recepciós azzal foglalkozhat többet, aki miatt a pult mögött áll: a vendéggel.

Az esti gálavacsora alkalmával pedig sor került az "Év ifjú szállodása 2019" díj átadására is. Itt elhangzott, 9 pályázat érkezett idén, és ezek közül a szakmai grémium egybehangzó véleménye alapján az az eredetileg szociológusi végzettségeű, németül, angolul kiválóan beszélő , recepciósként a pályáját kezdő, jelenleg pedig a győri ETO Park Hotel teljes létesítménykomplexumát vezető Fazekas Eufrozina kaptaAz ifjú tehetség a szakmai közönség elismerő tapsa közepette vehette át a kitüntetést.

 

 

 
 

 

 

(forrás: turizmusonline.hu)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Ön szerint az éttermesek/szállodások felkészültek a GDPR-ra?

Kiadónk társoldalai