Befutóékszer és kávés pezsgés – izgalmas párosítás a 30. ALDI Női Futógálán

A nőket megszólító futógálát június 1-én, vasárnap, a budapesti Népligetben rendezik. A befutók most, első alkalommal, különleges, ékszerként is viselhető befutóérmet kapnak – ezzel ünnepelve a női futást és az egészséges életmódot. A sportprogram másik szponzora, az idén a rendezvényhez csatlakozó Cafe Frei pedig minden induló számára biztosítja a felfrissülést újgenerációs kávés üdítőivel, hallhjattuk azon a sajtótájékoztatón, amelyen a szervezők részletezték az idei sportrendezvényt. 

Kocsis Árpád, a Budapesti Sportiroda (BSI) versenyigazgatója, először egy rövid áttekintést adott a futóverseny történetéről. Többek közt elmondta, szervezetük 1997-ben rendezte meg először a kifejezetten nőknek szóló futóversenyt. Azóta feketén-fehéren kiderült, és évente bebizonyosodott, hogy mekkora igény volt és van egy olyan eseményre, amely kifejezetten a nőket szólítja meg.

Sok ezer nő számára ez lett „a nagybetűs futóverseny”, egy igazi közösségi ünnep. Talán nem túlzás azt mondani, hogy ez a BSI legszebb eseménye, látva a rengeteg mosolygós női arcot évről évre a rajtnál és a célba érkezéskor 

– mondta az egyik főszervező nevében a BSI vezetője.

Elhangzott az is, hogy az idei esemény különlegessége a 30. évfordulóra tervezett egyedi befutóérem. Ennek a medálnak a közepe kivehető és nyakláncon is viselhető, így a teljesítés emléke ékszerként megmarad.

A jubileumi versenyre idén eddig 6 ezer résztvevőt várnak az ország több mint 500 településéről, hangzott még el.

  (b-j) Magyar István, ügyvezető, Cafe Frei, Stotz Erhard, marketing és kommunikációs igazgató, ALDI, Kocsis Árpád, ügyvezető igazgató, BSI
(b-j) Magyar István, ügyvezető, Cafe Frei, Stotz Erhard, marketing és kommunikációs igazgató, ALDI, Kocsis Árpád, ügyvezető igazgató, BSI
Fotó: ALDI Magyarország

Nemcsak névadó szponzorok – futnak is

Az ALDI  képviseletében Stotz Erhard, a multiélelmiszerlánc marketing és kommunikációs igazgatója elmondta, hogy 2014 óta támogatják ezt az eseményt, és 2018 óta már egyben névadó szponzora az ország legnagyobb női sportrendezvényének.

Meggyőződésünk, hogy az egészség egy sokrétű érték, ezért is fordítunk kiemelt figyelmet arra, hogy magas minőségű, elérhető árú élelmiszereinkkel, valamint az aktív életmódot támogató sporteszközeinkkel és felszereléseinkkel szolgáljuk vásárlóinkat. Emellett szívügyünk a mozgást és a vitalitást ösztönző rendezvények támogatása is 

– tette hozzá az ALDI  marketing és kommunikációs igazgatója. Névadó szponzorként az esemény megszervezésének támogatása mellett tőlük minden egyes futó és sétáló számára ajándékcsomagot biztosítanak, amelyben saját termékeik lesznek. 

Munkatársaink több mint 70 százaléka nő, ezért is csatlakozunk örömmel minden évben a BSI által professzionálisan megszervezett rendezvényhez. A nevezők 98 százaléka nő, és külön öröm, hogy a fiatal generáció is egyre nagyobb számban vesz részt a versenyen – a résztvevők 15 százaléka 18 év alatti

Az is kiderült, hogy a nemzetközi vállalat hazánkban is aktív szereplője a társadalmi felelősségvállalásnak: 2025-ben 2,5 millió forinttal támogatja a SUHANJ! Alapítvány munkáját. A cég 2017 óta segíti az alapítványt pénzadományokkal, s az elmúlt évek során összesen mintegy 20 millió forinttal járult hozzá a szervezet céljaihoz és működéséhez.

Új termék a futóknak a kávés cégtől – a nők körében a mangós változat nagy siker

Idén első alkalommal csatlakozik a futóeseményhez a Cafe Frei., akik a 14 év feletti versenyzők számára különleges itallal készülnek a nevezési csomagban: Sparkling Coffee mangós vagy vaníliás ízesítésű kávés üdítőt kapnak a futók. A verseny rendezvénysátrában a Cafe Frei egész napos kóstoltatást szervez a verseny ideje alatt, és játszani  is lehet a Sparkling Coffee kóstolása közben, érdekes nyereményekért.

Magyar István, a Cafe Frei ügyvezetője a tájékoztató alkalmával elmondta, a hazai piacon egyedülálló újdonsággal lepték meg tavaly vásárlóikat: 

elsőként gyártott itthon ízesített, enyhén szénsavas kávés üdítőket azonnal fogyasztható (ready-to-drink) kiszerelésben. És annyira sikeres volt a tavalyi innováció, hogy már debütálásakor mind egy száliog elfogyott,

- hallhattuk.

Kétféle ízben készítik a hűsítő italt: mangós és vaníliás verzióban.

Mindkét Sparkling Coffee ital behűtve remek frissítő-üdítő a nyári melegben. Bár picit szénsavas, nem pezseg nagyon. A kettő közül a vanília áll az én ízlésemhez közelebb, mert jobban érzem benne a kávét, a mangós kimondottan üdítőitalra emlékeztet, bár egyadagnyi cold brew kávé van mindkét termékben

. – árulta el Frei Tamás a két kávés újdonságuk korábban tartott bemutatóján. Egyben azt is hozzátette, hogy a trendek azt mutatják, hogy a hagyományos üdítőitalok mellett egyre nagyobb a piaci igény az izgalmas, egészségtudatosabb termékekre.

A tájékoztató zárásaként a Café Frei társadalmi felelősségvállalási kezdeményezéseiről is szó esett: a vállalat nemcsak az idei futógálát támogatja, hanem 2025-ben számos jelentős fesztiválon, zenei eseményen és kulturális programon is aktív szerepet vállal.

 

 

 


Sikeres MUISZ-lobbi: egyszerűsödik a számlázás az utazási irodáknak

Sikeres MUISZ-lobbi: egyszerűsödik a számlázás az utazási irodáknak 

Sikerült elérni, hogy az utazási irodáknak a kibocsátott számláikon ne kelljen kötelezően feltüntetniük az Áfa alapjának és az Áfának az összegét.
Rekordszámú résztvevő a LIDL Balaton-átúszáson

Rekordszámú résztvevő a LIDL Balaton-átúszáson 

A Balaton-átúszás 5,2 km-es távján 10500-an vágnak majd neki, hogy Révfülöpről átússzanak Balatonboglárra.
Ízek, illatok, zongora, Balaton

Ízek, illatok, zongora, Balaton 

Nem minden nap láthatunk olyan zongorát a balatoni utcákon, amelyet külön biztonsági szakemberek őriznek.
Fiatal vitorlázók és liberázás Balatonfüreden

Fiatal vitorlázók és liberázás Balatonfüreden 

Közel kétszáz, a Balaton térségében tanuló általános és középiskolás ismerkedhetett meg a vitorlázással három napon keresztül Balatonfüreden, a Kékszalag Portban.
Karikó Katalin Nobel-díját is kiállítják a Múzeumok Éjszakáján

Karikó Katalin Nobel-díját is kiállítják a Múzeumok Éjszakáján 

Van egy hely Budapesten, ahol a tudomány több száz éves öröksége, legendás történetek és modern kérdések találkoznak.
Kína üzleti világa és kultúrája Budapesten

Kína üzleti világa és kultúrája Budapesten 

Június 26–27-én Budapestre érkezik a China Brand Fair, Közép-Európa egyik legnagyobb kínai üzleti és kulturális rendezvénye.
Muzsikaszó csendült fel az ország több helyszínén

Muzsikaszó csendült fel az ország több helyszínén 

Mintegy 140 cigányzenekar szórakoztatta a magyar vendéglátóhelyek közönségét a Dankó Pista Emléknapon.
Panaszkodnak a Balaton zöld vízére

Panaszkodnak a Balaton zöld vízére 

Az összegyűlt algatömeg a szél keltette áramlások hatására gyorsan el is tűnhet, míg más tóterületeken akár meg is jelenhet.
Életmű-kiállítás Szipál Márton fotóiból

Életmű-kiállítás Szipál Márton fotóiból 

A tárlaton Hollywood magyar királyának műtermét is megidézik.
Magyar siker a nemzetközi ingatlanfejlesztési élvonalban

Magyar siker a nemzetközi ingatlanfejlesztési élvonalban  

A világ legjobb városrész-fejlesztése díjat nyerte el a Liget Budapest Projekt az ingatlanok Oscar-díjának is hívott megmérettetésen.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.