Befutóékszer és kávés pezsgés – izgalmas párosítás a 30. ALDI Női Futógálán

A nőket megszólító futógálát június 1-én, vasárnap, a budapesti Népligetben rendezik. A befutók most, első alkalommal, különleges, ékszerként is viselhető befutóérmet kapnak – ezzel ünnepelve a női futást és az egészséges életmódot. A sportprogram másik szponzora, az idén a rendezvényhez csatlakozó Cafe Frei pedig minden induló számára biztosítja a felfrissülést újgenerációs kávés üdítőivel, hallhjattuk azon a sajtótájékoztatón, amelyen a szervezők részletezték az idei sportrendezvényt. 

Kocsis Árpád, a Budapesti Sportiroda (BSI) versenyigazgatója, először egy rövid áttekintést adott a futóverseny történetéről. Többek közt elmondta, szervezetük 1997-ben rendezte meg először a kifejezetten nőknek szóló futóversenyt. Azóta feketén-fehéren kiderült, és évente bebizonyosodott, hogy mekkora igény volt és van egy olyan eseményre, amely kifejezetten a nőket szólítja meg.

Sok ezer nő számára ez lett „a nagybetűs futóverseny”, egy igazi közösségi ünnep. Talán nem túlzás azt mondani, hogy ez a BSI legszebb eseménye, látva a rengeteg mosolygós női arcot évről évre a rajtnál és a célba érkezéskor 

– mondta az egyik főszervező nevében a BSI vezetője.

Elhangzott az is, hogy az idei esemény különlegessége a 30. évfordulóra tervezett egyedi befutóérem. Ennek a medálnak a közepe kivehető és nyakláncon is viselhető, így a teljesítés emléke ékszerként megmarad.

A jubileumi versenyre idén eddig 6 ezer résztvevőt várnak az ország több mint 500 településéről, hangzott még el.

  (b-j) Magyar István, ügyvezető, Cafe Frei, Stotz Erhard, marketing és kommunikációs igazgató, ALDI, Kocsis Árpád, ügyvezető igazgató, BSI
(b-j) Magyar István, ügyvezető, Cafe Frei, Stotz Erhard, marketing és kommunikációs igazgató, ALDI, Kocsis Árpád, ügyvezető igazgató, BSI
Fotó: ALDI Magyarország

Nemcsak névadó szponzorok – futnak is

Az ALDI  képviseletében Stotz Erhard, a multiélelmiszerlánc marketing és kommunikációs igazgatója elmondta, hogy 2014 óta támogatják ezt az eseményt, és 2018 óta már egyben névadó szponzora az ország legnagyobb női sportrendezvényének.

Meggyőződésünk, hogy az egészség egy sokrétű érték, ezért is fordítunk kiemelt figyelmet arra, hogy magas minőségű, elérhető árú élelmiszereinkkel, valamint az aktív életmódot támogató sporteszközeinkkel és felszereléseinkkel szolgáljuk vásárlóinkat. Emellett szívügyünk a mozgást és a vitalitást ösztönző rendezvények támogatása is 

– tette hozzá az ALDI  marketing és kommunikációs igazgatója. Névadó szponzorként az esemény megszervezésének támogatása mellett tőlük minden egyes futó és sétáló számára ajándékcsomagot biztosítanak, amelyben saját termékeik lesznek. 

Munkatársaink több mint 70 százaléka nő, ezért is csatlakozunk örömmel minden évben a BSI által professzionálisan megszervezett rendezvényhez. A nevezők 98 százaléka nő, és külön öröm, hogy a fiatal generáció is egyre nagyobb számban vesz részt a versenyen – a résztvevők 15 százaléka 18 év alatti

Az is kiderült, hogy a nemzetközi vállalat hazánkban is aktív szereplője a társadalmi felelősségvállalásnak: 2025-ben 2,5 millió forinttal támogatja a SUHANJ! Alapítvány munkáját. A cég 2017 óta segíti az alapítványt pénzadományokkal, s az elmúlt évek során összesen mintegy 20 millió forinttal járult hozzá a szervezet céljaihoz és működéséhez.

Új termék a futóknak a kávés cégtől – a nők körében a mangós változat nagy siker

Idén első alkalommal csatlakozik a futóeseményhez a Cafe Frei., akik a 14 év feletti versenyzők számára különleges itallal készülnek a nevezési csomagban: Sparkling Coffee mangós vagy vaníliás ízesítésű kávés üdítőt kapnak a futók. A verseny rendezvénysátrában a Cafe Frei egész napos kóstoltatást szervez a verseny ideje alatt, és játszani  is lehet a Sparkling Coffee kóstolása közben, érdekes nyereményekért.

Magyar István, a Cafe Frei ügyvezetője a tájékoztató alkalmával elmondta, a hazai piacon egyedülálló újdonsággal lepték meg tavaly vásárlóikat: 

elsőként gyártott itthon ízesített, enyhén szénsavas kávés üdítőket azonnal fogyasztható (ready-to-drink) kiszerelésben. És annyira sikeres volt a tavalyi innováció, hogy már debütálásakor mind egy száliog elfogyott,

- hallhattuk.

Kétféle ízben készítik a hűsítő italt: mangós és vaníliás verzióban.

Mindkét Sparkling Coffee ital behűtve remek frissítő-üdítő a nyári melegben. Bár picit szénsavas, nem pezseg nagyon. A kettő közül a vanília áll az én ízlésemhez közelebb, mert jobban érzem benne a kávét, a mangós kimondottan üdítőitalra emlékeztet, bár egyadagnyi cold brew kávé van mindkét termékben

. – árulta el Frei Tamás a két kávés újdonságuk korábban tartott bemutatóján. Egyben azt is hozzátette, hogy a trendek azt mutatják, hogy a hagyományos üdítőitalok mellett egyre nagyobb a piaci igény az izgalmas, egészségtudatosabb termékekre.

A tájékoztató zárásaként a Café Frei társadalmi felelősségvállalási kezdeményezéseiről is szó esett: a vállalat nemcsak az idei futógálát támogatja, hanem 2025-ben számos jelentős fesztiválon, zenei eseményen és kulturális programon is aktív szerepet vállal.

 

 

 


75 helyszín, 300 program, világsztárokkal – jön a SopronFest

75 helyszín, 300 program, világsztárokkal – jön a SopronFest 

Idén Sopronban indul a fesztiválszezon.
Különleges ereklyék a veszprémi Gizella-napokon

Különleges ereklyék a veszprémi Gizella-napokon  

Az idei Gizella Napok keretében, május 10-én és 11-én vezetett sétákon fedezhetjük fel a Szent Mihály Főszékesegyházat, ahol Szent István király hitvesének két ereklyéjét is őrzik.
Szipál 101: programsorozat a fotóslegenda nyomában

Szipál 101: programsorozat a fotóslegenda nyomában 

Hamarosan az ország több pontján is megtekinthető a Szipál-univerzum.
TKI: az ágazat szereplői negatívan látják helyzetüket

TKI: az ágazat szereplői negatívan látják helyzetüket 

Bár a turizmus bizalmi mutatói még így is kedvezőbbek, mint a nemzetgazdasági átlag vagy más ágazatok indexei, a szálláshely-szolgáltatás, a vendéglátás és az egyéb turisztikai szektor is visszaesést mutat.
Együttműködési megállapodás az erdő és a természet védelméért

Együttműködési megállapodás az erdő és a természet védelméért  

Célja, hogy a terület ökológiai, klímavédelmi és turisztikai szempontból is megújulhasson.
Új szakember a HotelPremio Group csapatában

Új szakember a HotelPremio Group csapatában 

Senior event szakember érkezett az ügynökséghez.
Fesztiválszervezők, taxisok, szórakozóhely üzemeltetők a célkeresztben

Fesztiválszervezők, taxisok, szórakozóhely üzemeltetők a célkeresztben 

Mindezek fokozott ellenőrzésére készül a fogyasztóvédelmi hatóság a tavaszi-nyári turisztikai szezonban.
Művészeti pályázat Tokajon

Művészeti pályázat Tokajon 

A világörökségi ranggal büszkélkedő borvidék helytörténeti jeleneteit, kulturális jelképeit ábrázoló művészi mozaikok tervezésére írt ki pályázatot Tokaj Város Önkormányzata.
 Műhelytitkok és épületséták: jön a Műtárgyak Éjszakája

Műhelytitkok és épületséták: jön a Műtárgyak Éjszakája  

Hetven fővárosi helyszínen, több mint 100 programmal rendezik a IX. Műtárgyak Éjszakája Fesztivált.
Kutyás örökbefogadó nap Budán

Kutyás örökbefogadó nap Budán 

A FogadjÖrökbe Alapítvány ismét örökbefogadó napot és közönségtalálkozót tart.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.