Luxusbrand a TUI kínálatában

Van már privát pincére a nyárra bérelt tengerparti villájánál, aki a vacsorát szolgálja fel a lemenő nap utolsó fénysugaránál? Ideje, hogy legyen. A görög Grecotel szállodalánc portfóliójából mindez megoldható.

A görög Grecotel topszállodalánc tartott szakmai ismertetőt január 16-án, a TUI Magyarország Kft. keretén belül. Azért a  német cégcsoport magyarországi képviselete szervezte számukra a rendezvényt, mert a közel 30 luxustermékből álló görög hotel és resort portfólió a TUI kiemelt termékének számít, Németországban például kizárólag csak a cégüknél foglalható, hangzott el a bevezetőben Taskár Tamástól, a TUI Magyarország értékesítési menedzserétől.

A prezentációt Emmanouil Plaitis (Manos), a Grecotel szakértője tartotta, aki bemutatta, mely görög-szigeteken találhatok láncuk tagjai: többek közt Krétán, Mykonos-on, Korfun, Rhodos-on, Kos-on. A fővárosban is van a csoportnak három tagja. Mindre egyaránt jellemző, emelte ki Manos, hogy  közlekedési eszközökkel (repülő, hajó stb) könnyen megközelíthetőek, és az sem mellékes, hogy Bécsből vagy Budapestről néhány órás repülőúttal hamar elérhetők.

Mutatott példákat a legluxusabb számító termékükre, az Exclusive Resorts-ok kategóriájába tartozó 5+ besorolású hoteljeikre, amely mind egységesen privát tengerparttal rendelkeznek, és kérés esetén akár saját, privát pincér is jár a bérelt villához, villarészhez a pihenés teljes idejére. A krétai Amirandes vagy a Caramel például ilyen házuk.

Másik kiemelt termékük a Luxury Resorts csoportba tartozik, ezek "csupán" 5 csillagos házak, ilyen pl. a Creta Palace (Kréta) vagy az Eva Palace Korfun.

Idei újdonságokról is beszámolt az előadó. Nem kell nagy jóstehetség ahhoz, hogy előre megállapítsuk, nagy siker lesz az idei szezonban például a családdal nyaralók körében a krétai Club Marine Palace & Aquapark, ahol all inclusive a szolgáltatást kínálnak, és a főszezonra 15 új szobát valamint éttermeket alakítanak ki.

A Grecotelnél különben nem a másutt megszokott órás módszert alkalmazzák az all inclusive-et igénybe vevő vendégek körében, hanem becsekkoláskor egy kártyát kap a vendég, amin minden szükséges információ szerepel. Többek közt az a telefonszám is, amely a pihenés ideje alatt bármikor hívható, vagy ide a nap 24 órájában sms-t küldhet a vendég, és azonnal válaszolnak a felmerülő kérdésre, ill. rögvest megoldják a problémát. 

 

Forrás: Vendég


Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?