Az ország legismertebb szállásfoglaló platformját biztosító Szallas.hu 180 fokos fordulatot hajtott végre mostantól teljes kommunikációjában. Ennek részeként lecserélte a már 3 éve használatos „Úgy is lett” logóját időszakosan „Maradj itthon!"-ra, ezzel is erősítve azt az üzenetet, hogy most vigyázzunk egymásra, mindenki, aki teheti, legyen otthon, ne menjen közösségbe, segítse ezzel a vírus megfékezését. Ugyanakkor az is benne van, hogyha mégis kimozdulnánk, maradjunk belföldön, egészségügyi sétáinknak keressünk inkább rejtett kirándulóhelyeket.
Az otthonmaradást számos módon próbálják elfogadhatóvá és könnyebbé tenni. „Az utazás nagyban hozzájárul a mentális egészség megőrzéséhez, de mivel a korlátozások és az elővigyázatosság végett ez most nem megvalósítható, igyekszünk máshogy, >>gondolatban utaztatni<< az embereket” – mondta Trepess Beatrix, a Szallas.hu pr és közösségi média menedzsere.
Többek közt egy 14 oldalas, letölthető stresszűző felnőtt színezőt is készítettek, melyben 6 csodás ismert és kevésbé ismert magyar kirándulóhely vázlatait gyűjtöttek össze. „Színezés közben gondolatban mindannyian bejárhatjuk a Badacsonyt, Tihanyt, a mesebeli Andrássy-kastélyt Tiszadobon vagy a Bokodi-tó partját. Aki járt már valamelyik helyen, annak ez a pihentető tevékenység segít felidézni a múltbéli emlékeket. Akik pedig még nem fedezték fel ezeket, biztosan kedvet kapnak, hogy a belföldi kincseket meglátogassák majd, amikor a körülmények engedik”, mondta Pardi Dorina, a Szallas.hu senior brand marketing menedzsere.
Április utolsó hetére pedig egy nyilvános Netflix mozizást is szerveztek, melyet a Facebook-oldalukon közzétett szavazás előzött meg, ahol az érdeklődők voksolhattak, melyik filmet nézhessék meg együtt.
Forrás: Szallas.hu