hirdetés
hirdetés

Digitális GTM 2021-ben is

A Német Turisztikai Hivatal (DZT) úgy döntött, hogy a Germany Travel Mart (GTM) 2021 rendezvényt jövő tavasszal is digitális vásárként rendezi meg.

hirdetés

A tervek szerint az úticél Németország legnagyobb beutazási workshopja 2021. április 27–29. között kerül megrendezésre.

Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke így nyilatkozott: „A GTM 2020 virtuális megrendezése annak érdekében történik, hogy a koronavírusjárvány kitörése ellenére is fenn tudjuk tartani a nagyon fontos kapcsolatokat a német turisztikai partnereink és a nemzetközi vásárlók és utazásszervezők között. És bár az idei rendezvény visszhangja nagyon pozitív volt, nem feledjük, hogy mennyire nagy szerepet játszanak a személyes kapcsolatok az üzleti életben. Ezért szisztematikusan fejlesztjük tovább marketing-portfóliónkat. A járvány ideje alatt, ahol csak lehetséges, hibrid formátumokat, illetve virtuális helyettesítőket vetünk be.”

Tobias Woitendorf, a TMV ügyvezetője: „Mecklenburg–Elő-Pomeránia intenzíven készült a GTM-re és nagy szeretettel üdvözölte volna az utazási szakmát Németország legkedveltebb üdülőrégiójában. Sajnos a koronavírus-járvány másodszor húzza keresztül a számításainkat. És bár ezt a tényt igazán sajnáljuk, mégis szerencsések vagyunk, hogy a Német Turisztikai Hivatallal szoros együttműködésben már korai időpontban sikerült egy jó alternatívát találnunk. Mecklenburg–Elő-Pomeránia büszkén viseli szerepét partnerként a virtuális GTM 2021 rendezvényen is.”

A virtual GTM 2020 rendezvény során 49 országból a nemzetközi utazási szakma 450 key accountja használta ki a platform lehetőségeit, hogy közelebbről megismerje a turisztikai szervezetek, a hotelszakmából, a szállítmányozás, a szabadidős szektor, a beutazás területéről érkező 250 német vállalkozás ajánlatait, és megállapodásokat kössön a közvetkező évre. Ennek érdekében a DZT GTM-Networking Tool felületén több mint 5700 online időpontot foglaltak le egymással a szakemberek.

Az üzleti platform mellett a résztvevők sikeresen használták az információs programot beszélgetésekkel és webináriumokkal, amelyek betekintést adtak a német beutazó turizmus jelenlegi állapotába, a legfrissebb trendekbe és a németországi turisztikai partnerek fejlesztéseibe, valamint bemutatták a DZT aktuális és tervezett marketing kampányait a következő két évre nézve.

A szolgáltatók és a vásárlók között végzett helyszíni felmérés dokumentálta az új formátum sikerét: a résztvevők 90 százaléka elégedett/nagyon elégedett volt a GTM rendezvénnyel, 83 százalékuk szerint a GTM egy jó/nagyon jó platform az üzletkötésre, míg 92 százalékuk a virtualGTM-en új üzleti kapcsolatokra tett szert.

(forrás: DZT / Turizmus Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai