hirdetés

Az Európai Bizottság felmérést végez a szállodák és az OTA-k közötti kapcsolatról

A HOTREC – az EU tagországainak szálloda és vendéglátó szövetségeinek ernyőszervezete, amelyben Magyarországot az MSZÉSZ képviseli – tájékoztatása szerint az ún. Digitális Piacstratégia témában az Európai Bizottság tanulmányt szándékozik készíteni azzal a céllal, hogy megismerje az online foglalási platformok és a szolgáltatók (szállodák) közötti kapcsolatokat.

hirdetés

A tanulmány eredményei segíteni fogják a Bizottságot, hogy felmérjék a foglalási portálok tevékenységének gazdasági hatását, hogy jobban megismerjék a portálok által alkalmazott üzleti gyakorlatot.

Ezen túlmenően a tanulmány segítségével új ismeretekhez juthatnak a foglalási portálok főleg KKV-k számára hátrányos magatartásáról, szerződéses feltételeiről.

AZ MSZÉSZ KÉRI, HOGY A TANULMÁNY SIKERÉHEZ MINÉL TÖBB SZÁLLODA TÖLTSE KI AZ ALÁBBI LINKEKEN ELÉRHETŐ KÉRDŐÍVET:

A KÉRDÉSEK MEGVÁLASZOLÁSA KB. 15-20 PERCET VESZ IGÉNYBE.

A KÉRDŐÍV KITÖLTÉSÉNEK HATÁRIDEJE 2017. JANUÁR 15.

Ide kattintva megtalálhatók a kérdések PDF formátumban. Ezek előzetes átnézése segíti, gyorsítja a kérdőív kitöltését.

Az egyes szállodák által megadott adatokat természetes bizalmasan kezelik.

Az EU minden tagországában sorra kerülő felmérés eredményeinek összesítéséről készített jelentésről az MSZÉSZ tájékoztatást fog adni.

Az MSZÉSZ köszöni együttműködésüket!

(forrás: MSZÉSZ)
hirdetés

Letölthető fájlok

Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

Minden, ami Klasszis TopDesign 2022 versenyünkről tudható: pályázati kiírás, kategóriák, a hazai és nemzetközi zsűri tagjai, a verseny menete, díjátadó gála, valamint a győztesek bemutatása.

Találkozzunk a Facebookon!

Vajon lesznek fennakadások a turizmusban az idei főszezonban?

Partnerünk