Az Európai Bizottság felmérést végez a szállodák és az OTA-k közötti kapcsolatról
A HOTREC – az EU tagországainak szálloda és vendéglátó szövetségeinek ernyőszervezete, amelyben Magyarországot az MSZÉSZ képviseli – tájékoztatása szerint az ún. Digitális Piacstratégia témában az Európai Bizottság tanulmányt szándékozik készíteni azzal a céllal, hogy megismerje az online foglalási platformok és a szolgáltatók (szállodák) közötti kapcsolatokat.
A tanulmány eredményei segíteni fogják a Bizottságot, hogy felmérjék a foglalási portálok tevékenységének gazdasági hatását, hogy jobban megismerjék a portálok által alkalmazott üzleti gyakorlatot.
Ezen túlmenően a tanulmány segítségével új ismeretekhez juthatnak a foglalási portálok főleg KKV-k számára hátrányos magatartásáról, szerződéses feltételeiről.
AZ MSZÉSZ KÉRI, HOGY A TANULMÁNY SIKERÉHEZ MINÉL TÖBB SZÁLLODA TÖLTSE KI AZ ALÁBBI LINKEKEN ELÉRHETŐ KÉRDŐÍVET:
- Angol nyelven elérhető ide kattintva
- Francia nyelven elérhető ide kattintva
- Német nyelven elérhető ide kattintva
A KÉRDÉSEK MEGVÁLASZOLÁSA KB. 15-20 PERCET VESZ IGÉNYBE.
A KÉRDŐÍV KITÖLTÉSÉNEK HATÁRIDEJE 2017. JANUÁR 15.
Ide kattintva megtalálhatók a kérdések PDF formátumban. Ezek előzetes átnézése segíti, gyorsítja a kérdőív kitöltését.
Az egyes szállodák által megadott adatokat természetes bizalmasan kezelik.
Az EU minden tagországában sorra kerülő felmérés eredményeinek összesítéséről készített jelentésről az MSZÉSZ tájékoztatást fog adni.
Az MSZÉSZ köszöni együttműködésüket!