hirdetés
hirdetés

Magyar megjelenés a barcelonai IBTM-en

16 magyar szolgáltató vett részt Barcelonában a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) exkluzív hivatásturisztikai networking rendezvényén 2021. november 29-én, az IBTM World szakvásár előestéjén.

hirdetés

A vásárra érkező nagypresztízsű nemzetközi buyerek közül közel százan regisztráltak a rendezvényre – többek között francia, német, spanyol, olasz, dán, norvég, svéd, török, kanadai és brit szakemberek – akik közül többen először találkoztak magyar szolgáltatókkal.

A résztvevőket országprezentáció, networking lehetőség, showelemekkel tűzdelt magyaros vendéglátás és magyar borok is várták. A hatalmas sikert aratott catering tökéletesen illett a rendezvény nagy presztízsű, történelmi helyszínéhez, a Macba Múzeum Capella terméhez. Az eseményt egy magyar zenekar, a Folk on 45 előadása, valamint egy Magyarországgal kapcsolatos kvízjáték is színesítette - olvasható a Magyar Turisztikai Ügynökség honlapján.



A résztvevők visszajelzése szerint a világjárvány hatására Magyarország nemcsak a régióban, hanem központi fekvése, könnyű megközelíthetősége miatt Európa-szerte kiemelt desztinációvá vált. A rendezvény másnapján többen felkeresték az IBTM Magyarország standját is, hogy folytatni tudják tárgyalásaikat az ott kiállító magyar partnerekkel, az MTÜ-vel, illetve a Magyar Kongresszusi Irodával. A barcelonai IBTM World vásár az üzleti turizmus egyik legnagyobb szakvására, amely lehetőséget biztosít új szakmai kapcsolatok kialakítására, valamint a már meglévő kapcsolatok fenntartására, bővítésére. Az idei kiállítás a résztvevők szerint várakozásoknál is mozgalmasabb, nagy érdeklődésre számot tartó rendezvény volt, ahol a hivatásturisztikai szakma széles nemzetközi körben tudott ismét személyesen találkozni.

Az Utazási és Turisztikai Világtanács, a WTTC legfrissebb kutatása szerint a 2020-ban globálisan tapasztalt 61 százalékos visszaesést követően az üzleti turizmusra fordított kiadások már idén várhatóan 26 százalékkal, 2022-ben pedig 34 százalékkal emelkedhetnek, ami így jövőre 66 százalékos visszaépülést jelent a 2019-es évhez képest. Jó hír, hogy a felmérés szerint néhány régióban az üzleti turizmusra fordított kiadások növekedése idén gyorsabb lesz, mint a szabadidős turizmusé. Ilyen régió kontinensünk is. Európában idén 10 százalékkal nagyobb növekedést érhetnek el a MICE ágazatra fordított kiadások, mint a szabadidős turizmus költései.


hirdetés
Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Figyelem - új mailcímek!

Felhívjuk figyelmüket, hogy email-címeink megváltoztak. Közleményeiket, híreiket, meghívóikat a  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  és a  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  email-címekre várjuk. Központi email-címünk: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .

A korábbi email-címeinkre küldött tartalmak nem jutnak hozzánk. Kérjük, az új email-címekre frissítsék a listáikon a nevünk mellett az adatokat. Köszönjük!

hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

Friss lapszámunk fókuszában a szezonnyitás és a fenntarthatóság áll.

Találkozzunk a Facebookon!

Partnerünk