Megérkezett Budapest új LMBTQ imázsfilmje

A Humen Travel Turisztikai Egyesület által életre hívott Pink Budapest projekt immáron második alkalommal készítette el Budapest LMBTQ imázsfilmjét annak érdekében, hogy vonzóbbá tegye Budapestet az átlagnál többet utazó és költő meleg turisták számára szerte a világban. Míg 2018-ban az egyedülállókhoz igyekeztek szólni, idén már elsősorban a párokhoz kívánják eljuttatni üzeneteiket. Az egyesület több mint húsz tagja számára fontos, hogy a városba érkező látogatók minél pozitívabb élményeket gyűjtsenek, és minél inkább keltsék annak jó hírét. Ezért szükséges az évente megalkotott imázsfilm, amely igyekszik a legtöbb, a célcsoportnak szánt felületen megmutatkozni és felkelteni az érdeklődést a város iránt. Az elértek száma a tavalyi kampány alapján több százezerre tehető.

A tavalyi évben indult Pink Budapest LMBTQ turisztikai projektet tizenkét budapesti turisztikai vállalkozás kíséretében hívta életre az LMBTQ marketing és turizmus területén már évek óta tevékenykedő Humen Media Hungary. Az egyesület zászlójára tűzte akkor, hogy Budapestet mint LMBTQ-barát desztinációt népszerűsíti az LMBTQ (leszbikus, meleg, biszexuális, transznemű, queer) utazók körében, és kiemeli azokat a szolgáltatókat, akik szívesen látják a közösség tagjait. Az Egyesület taglétszáma az eltelt időszakban mára megduplázódott. Ebből is látszik, hogy a budapesti turisztikában tevékenykedő vállalkozásoknak fontos lett, hogy olyan célcsoportok felé forduljanak, akik a minőségi utazóközönséget képviselik és hálásak minden feléjük továbbított pozitív gesztusért, jelen esetben, hogy ezek a vállalkozások alkotják ma Budapest LMBTQ-barát turisztikai kínálatát.

{youtube|id=iTbhYjbsSXU}

Az LMBTQ utazók köztudottan az átlagnál – átlagosan kétszer – többet utaznak és utazásaik során többet is költenek, továbbá előnyben részesítik az LMBTQ-barát hoteleket, éttermeket és turisztikai szolgáltatókat. Nem véletlen, hogy a Humen Travel Turisztikai Egyesületen keresztül Budapest is szeretne ebből az évi több mint 1000 milliárd dollárt termelő turisztikai szegmensből egy szeletet kiszakítani. Míg a tavalyi Pink Budapest imázsvideó főszereplője három fiú volt, három különböző kontinensről, addig az idei imázsfilmben már a párok kapták a főszerepet, ezzel is jelezve, hogy Budapest szeretettel várja az azonos nemű párokat is. A 2018-as és az idei filmben se véletlenül volt ázsiai származású a főszereplő, ugyanis a Humen Travel Turisztikai Egyesület nem titkolt célja, hogy jövő évtől az eddig más európai városok által még meg nem célzott és óriási potenciált rejtő ázsiai LMBTQ turisztikai piac felé is kommunikáljon. A Pink Budapest október végén elindítja weboldalának új verzióját, amely a korábbihoz képest még több funkcióval, interaktív térképpel és hamarosan mobil applikációval is szolgál a Budapestre érkező LMBTQ utazók számára.

Forrás: Turizmus Online


Kerékpáros kishajókat adtak át a Tisza-tavon

Kerékpáros kishajókat adtak át a Tisza-tavon 

Kerékpáros kishajók teszik még vonzóbbá a Tisza-tavi aktív turizmust.
Speciális módszerrel restaurálják Magyarország legidősebb nagyharangját

Speciális módszerrel restaurálják Magyarország legidősebb nagyharangját 

A veszprémi Szent Mihály Főszékesegyház Szentháromság harangját 300 év után először mozdítják el a helyéről.
15 milliárd forintra pályázhatnak a hazai turisztikai ágazat szereplői

15 milliárd forintra pályázhatnak a hazai turisztikai ágazat szereplői 

Új programot indít a kormány a turisztikai szolgáltatók megsegítése érdekében.
Hamarosan Nevelőszülők Napja a budapesti Állatkertben

Hamarosan Nevelőszülők Napja a budapesti Állatkertben 

Május 12-én, vasárnap rendezi az "Alapítvány a Budapesti Állatkertért" a tavaszi Nevelőszülők Találkozóját, ahová mindenkit sok szeretettel várnak.
Famászó bajnokságot rendeznek Tatán

Famászó bajnokságot rendeznek Tatán 

Igen, ilyen is van: a Magyar Faápolók Egyesülete nemzetközi előírásoknak megfelelő famászó bajnokságot rendez Tatán, az Öreg-tó partján.
Erre kell számítania annak, aki munkát keres

Erre kell számítania annak, aki munkát keres 

Szinte minden vármegyében lelassult a munkaerő-felvétel.
A 25 éven aluliak szja-mentessége felrázta a munkaerőpiacot

A 25 éven aluliak szja-mentessége felrázta a munkaerőpiacot 

Egyre nehezebb helyzetben a munkáltatók.
Dívák és királyok, régi slágerek és holdfényes koncertek:  idén még sokszínűbb a Paloznaki Jazzpiknik

Dívák és királyok, régi slágerek és holdfényes koncertek: idén még sokszínűbb a Paloznaki Jazzpiknik 

Igazi világsztárok, hazai előadók legjava, kedvezményes belépők.
Néhány alapvetés a szervezet energiaigényéről

Néhány alapvetés a szervezet energiaigényéről 

Manapság sokféle étrendi sajátosság merül fel, és talán még több hóbortszerű divatdiétával találkozhatunk, amelyek olykor nagyon minimális kalóriabevitelre ösztönzik az embereket. Mielőtt bármibe belevágnánk, érdemes tisztázni szervezetünk igényeit.
Vissza a múltba jövő hétvégén, Hévízen!

Vissza a múltba jövő hétvégén, Hévízen! 

A következő hétvégén visszatérhetnek a múltba a látogatók egy eseménysorozat keretében Hévízen.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?