hirdetés
hirdetés

Megy fel a közösségi médiás hirdetések ára

A tavalyinál drágább nyár elé nézhetnek a social media-ra erősen támaszkodó hirdetők az AdAge cikke szerint.

hirdetés

Ahogy az emberek egyre inkább hisznek a járvány lefutásában, kezd visszatérni a CPM hirdetések (cost per mile, vagyis minden ezredik megjelenés) ára a koronavírus terjedése előtti szintre – írja az AdAge nyomán a kreativ.hu szakmai portál.

123rf
123rf

Tavaly sok márka fogta magát vissza a járvány miatt, a szünetnek viszont valószínűleg vége. Az ügynökségek új formátumokkal számolhatnak, miközben elkezdett nőni a fogyasztók bizalma is. Egy Facebookon, Instagramon, Pinteresten és Snapchaten hirdetőkkel dolgozó vállalkozás, a StitcherAds például 47 százalékos ugrást látott a közösségi médiás CPM hirdetéseiben március elején. 

Az AdAge említi az Aisle Rocket ügynökség tapasztalatait is, ők például a Noom életmód app Facebook-stratégiáján dolgoztak. Az Aisle szerint a Facebook hirdetések ára március közepére 30 százalékkal nőtt a tavaly március közepi árakhoz képest, mikor berobbant a járvány. A lap az okok között említ egy nemrégi felmérést is, ami szerint az amerikaiak 61 százaléka már készen áll teljesen visszatérni a járvány előtti szokásaihoz. 

Egy másik szakértő szerint különösen az ecommerce és az autók területén várható komoly emelkedés. „A márkáknak tavaly meg kellett tanulniuk a gyors váltást, a digitális átállást, hogy elérjék a vásárlóikat és lehetőséget biztosítsanak a szolgáltatásaik és termékeik eléréséhez” – mondja Michelle Munera, aki a Deutsch NY-nél felel a közösségi médiás költésekért. „Az emberek otthon ülve keresték a szórakozási lehetőségeket – most ez emiatt is megnövekedett növekedést kell elkapni.”

 

 

(forrás: AdAge / Kreativ.hu)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai