hirdetés
hirdetés

Duplázna a TUI Magyarországon

A TUI Magyarország nyáron kinevezett új cégvezetőjét terveiről kérdeztük.

hirdetés

Andreas Hamorszky 2011. június 1-jén vette át a TUI Magyarország cégvezetését.

A budapesti születésű volt élsportoló az érettségi és egy éves amerikai nyelvtanulás után neves osztrák cégeknél - Reisebörse, Blaguss Touristik, Thomas Cook - Neckermann Reisen - szerzett tapasztalatot. A Blaguss színeiben Budapesten is dolgozott szűk egy évet. Legutóbb kelet-európai régióvezető volt a Thomas Cook AG alkalmazásában.

 

Andreas Hamorszky

„Hámorszky úr nagyon nagy tapasztalattal és kifinomult hivatási elkötelezettséggel rendelkezik. Ezeken felül ismeri a magyar piac sajátosságait, valamint kiválóan érti egy nagy konszern belső struktúrájában rejlő lehetőségeket” - nyilatkozta kinevezésekor Sena Uzgören, a TUI Austria Holding operatív ügyekért felelős ügyvezető igazgatója.

Nem könnyű feladatra vállalkozott. Látott már szebb napokat is a cég Magyarországon.

Valóban, én azonban szeretem a mélyvizet, a kihívásokat. Ingázom Bécs és Budapest között, így erős a kapcsolat az anyacéggel. A kinti cégvezetés pedig elkötelezett amellett, hogy a TUI hosszú távon sikeres legyen a magyar piacon. A lényeg, hogy sikeresen lerakjuk újra az alapokat, például a termékkínálatban. Egyébként szeretném megduplázni tavalyi utasszámot.

Nem túl optimista kijelentés ez a jelenlegi gazdasági helyzetben?

- A magyar gazdasági helyzet talán nem is annyira rossz, mint első pillantásra tűnik. Tudjuk, hogy eddig is sokan voltak, akik külföldön foglaltak. Érdekes az is, hogy a válság mélypontján Szlovákiában még nőtt is a forgalom.

Mi jellemző a téli árualapra?

- Két katalógust jelentetünk meg a téli szezonra. Lesz egy 70 oldalas, igazi TUI-katalógus, az ebben szerepelő utakat Budapestről ráhordó járatokkal kínáljuk, továbbá bécsi indulású utak szerepelnek benne. A másik a külön Gulet-katalógus, benne a Magic Life szállodákkal. Elsősorban Egyiptom, a Kanári-szigetek, a Dominikai Köztársaság és Dubai sikerében bízunk a magyar piacon. A télen block seat-jeink is lesznek Egyiptomba és Tunéziába Budapestről.

Mik a tervei a TUI Utazási Központokkal?

- Jelenleg 25 központ működik, de tervezzük a hálózat bővítését. A tavaly bevezetett kauciós rendszer marad, Ausztriában ez a bevált szisztéma. Egy saját irodánk van, a TUI Bazilika, de tervezünk újat is nyitni. Újdonság, hogy megújult a TUI Bazilika online oldala, és több százezer hotel foglalható rajta, magyar nyelven, továbbá elérhető a felületen a World of TUI összes terméke.

Milyen árakkal jönnek ki a piacra?

- Végárakat közlünk, áraink minden fizetendő pótlékot és illetéket tartalmaznak. Tudom, hogy ez Magyarországon még szokatlan, de szerintem előbb-utóbb úgyis az lesz, mint Ausztriában, ahol minden iroda köteles végárat kommunikálni. Az árlistánkban eurós árakat közlünk, így a forint esetleges erősödéséből származó előnyöket rögtön élvezhetik az utasok.

hirdetés
Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Pályázzon és nyerjen!

Meghosszabbított jelentkezési határidő: szeptember 30.!
Legyen részese Magyarország nemzetközi szinten is elismert szálloda- és vendéglátóipari designversenyének, a Klasszis TopDesign 2022-nek, ahol egyedül az számít, mennyire szép, különleges és egyedi az a kisebb-nagyobb szálláshely, vendéglátóegység, irodai vendéglátóhely, borászat, pincészet vagy a Horeca-szegmenst megcélzó digitális platform, innováció vagy más beszállítói termék, amely az Ön tulajdonában van vagy Ön üzemelteti. További információ és a pályázat beadása
: ITT

hirdetés
hirdetés