Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke így nyilatkozott: „A pandémia előtt megnőtt az emberek értékrendjében a figyelmesség, a fenntarthatóság és az érintetlen természet iránti vágyakozás. Az ‚Embrace German Nature' kampánymarketingünk töretlen folytatása, amely újra és újra márkamagunk központi elemeként határozza meg a „Természet és pihenés" és a „Fenntarthatóság" témáit. Jelenleg Németország az IPK International felmérése szerint már a második helyen áll az európaiak legkedveltebb nemzetközi természeti úti céljainak listáján. Emellett az Inspektour „Destination Brand 21" felmérése is alátámasztja, hogy a beutazás számára fontos küldőpiacokon Németországot nagyon megfelelő desztinációként ítélik meg a vidéki, illetve a fenntartható üdülésekre. Ezen pozíciónkat szeretnénk még tovább erősíteni azáltal, hogy reklámokkal támogatjuk a vidéki üdüléseket, a hosszabb utazásokat és a fenntartható üdülési élményeket."
Az ‚Embrace German Nature' digitális kampányként indult el áprilisban. A kampány központi eleme a kampányfilm, illetve új digitális eszközként a 8D-s hangzással készült videok.
Az IPK International legfrissebb felmérései a koronavírus a nemzetközi utazásra gyakorolt hatásaira azt mutatják, hogy 2022-ben a nemzetközi utazók 26 százaléka tervez természetorientált üdülést, a németországi úti céllal rendelkező utazók között ez az érték pedig eléri a 30 százalékot is.
A GTM szakértői csoportjának kiértékelése után (ehhez a DZT 259 CEO-t és key accountot kérdezett meg) a döntéshozók kereken fele már most érzékeli a foglalások enyhe eltolódását a fenntartható termékek és szolgáltatások irányába. A következő három évre nézve háromnegyedük a kereslet megnövekedésére számít ebben a szegmensben. A szakértők szerint Németország egyértelműen az első helyen áll a fenntartható úti célok listáján.
A németországi szárazföldi területek több mint 30 százaléka különleges védelem alatt áll mint „Nemzeti természeti táj" (Nationale Naturlandschaften).
Érintetlen természet Németország új kampányában
A Német Turisztikai Hivatal (DZT) tovább erősíti Németország pozícióját fenntartható úticélként a nemzetközi versenyben. Új 'Embrace German Nature' globális kampánya elindításával ráirányítja a potenciális németországi utazók figyelmét a nemzeti természeti tájakra és a fenntartható üdülési élményekre a vidéki régiókban - tájékoztatta lapunkat a DZT.
Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!
Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!
2024. április 22. 15:30
A Heineken is beszállt a világ első unalmas telefonjának létrehozásába
A The Boring Phone elnevezésű, valóban nem sokat tudó készülék e héten, a Milano Design Weeken debütált.
Új kiállítások Ausztriában, amelyeket látni kell
Három új kiállítás, ahol átélhetjük az osztrák életérzést.
Nem áprilisi tréfa: a gyerekek idén nyáron tényleg ingyen szállnak meg a dubaji szállodákban
A tavaly meghirdetett és szuper sikeres Kids Go Free promóció idén is elindult és már 56 dubaji szálloda ad lehetőséget a 12 éves kor alatti gyerekkel utazóknak, hogy kedvezményes áron nyaraljanak idén.
Luxusóra, kerékpár és szemüveg - kávézaccból
Topdesigner termékek készülnek újrahasznosított kávézaccból.
Ingyen bort kínál egy étterem a telefonjukat nem használó vendégeknek
A veronai Al Condominio étterem tulajdonosa azt mondja, hogy a kezdeményezés pozitív fogadtatásra talált.
Ausztria meghosszabbítja a határellenőrzést Szlovénia és Magyarország esetén
Május közepétől Ausztria további hat hónappal meghosszabbítja a belső határellenőrzést Szlovéniával és Magyarországgal.
Három kihagyhatatlan látnivaló Bázelben
Svájc legrégebbi egyetemvárosa a magyarok körében olyannyira népszerű, hogy a Svájcba irányuló repülős forgalmat a Budapest-Bázel útvonal vezeti.
Rekordévet zárt az osztrák dizájner bevásárlóközpont
A számok alapján 2024-re is új látogatói rekordra számítanak.
A világon először: a görög kormány kártalanítja az erdőtüzek által sújtott turistákat
Az ingyenes utalványok május 31-ig, illetve az őszi szezonban lesznek érvényesek.
Dubajba készül? Ezek a meglepetések és látnivalók várják...
Idén nyáron 65 napon át tartó kedvezmény-fesztivállal várja Dubaj a magyar látogatókat.
Interjú
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”
A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban
A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk
Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.