Etyeken készült a Coca-Cola karácsonyi reklámfilmje

Más magyar vonatkozása is van a reklámfilmnek: a kreatív- és gyártási folyamatot az ötlettől a gyártáson át egészen az utómunkáig magyar reklámszakember, Hidvégi Tom irányította a Coca-Cola latin-amerikai kreatív stratégiai vezetőjeként.

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A The Coca-Cola Company Magyarországon, az etyeki Korda Stúdióban forgatta új, globális reklámfilmjét, ami november 4-től látható, itthon elsők között a világon.

A film rendezője Sam Brown, aki olyan világmárkáknak dolgozott korábban, mint az Apple, az Adidas, az Audi, a BBC, a Guinness, a Honda, a Land Rover, a Lexus, a Lloyds Bank vagy a Virgin, és elnyerte többek közt a British Arrows, a Cannes Festival, a LIA, vagy a Creative Circle aranydíjait is.

A Nyiss a csodára márkafilozófia keretében a Coca-Cola egy új karácsonyi reklámfilmmel jelentkezik, amelyet a digitális csatornákon való népszerűsítés mellett influencer partnerségekkel, helyi közösségi kezdeményezésekkel és az üzletekben zajló aktivitásokkal is támogat a márka. Az új film – amelyet Sam Brown (Rogue Films) rendezett, és a dentsuMB UK készített Simon Lloyd vezetésével –, az emberekben rejlő kedvességet és örömet helyezi új megvilágításba. A film felemelő meséje egy kisfiút mutat be, aki a fantáziája és az erőfeszítései révén végül összehozza a közösséget egy varázslatos közös vacsorára, aminek ő is részese.

A film szinopszisa

A reklámfilm főszereplője egy kisfiú, aki édesanyjával új lakásba költözik, ahol hamar ráeszmél, hogy baj van: a nappaliban nincs kandalló. És ha nincs kandalló, kémény sincs, már pedig ha nincs kémény, nincs Mikulás, és ha nincs Mikulás, akkor ajándék sincs… A leleményes főhős ekkor megpillant egy kupac üres papírdobozt és fantasztikus ötlete támad: ezekből a dobozokból fogja megépíteni a Mikulás számára a saját kéményét! A film végére elkészül a mű és lehull a lepel a lakókkal közösen épített alkotásról: a kisfiú irányításával a morcos szomszéd nénihez építették be a kéményt. Ezzel az önzetlen gesztussal főhősünk az idős hölgy szívét is meglágyítja, és a közösen elfogyasztott ünnepi menü varázslata mindannyiunkat emlékeztet rá, hogy az igazi karácsony azokban a közös pillanatokban rejlik, amikor összegyűlünk a családdal, barátokkal, amikor a társaságunkkal ajándékozzuk meg egymást.

Az új reklámfilm 2 és fél perces formátumban, a világ több mint 90 országában látható, Magyarországon november 15-től láthatják a nézők.



Forrás: Store Insider


Csak most került az italpiacra - már nyert is egy rangos nemzetközi versenyen

Csak most került az italpiacra - már nyert is egy rangos nemzetközi versenyen 

Merész döntés volt a versenyre nevezni egy piacra került új termékkel - de bejött.
Ezt a várost is meghódította a gyorsétteremlánc

Ezt a várost is meghódította a gyorsétteremlánc  

Második éttermét nyitja a BURGER KING Zalában.
Dobja a mobilját a dobozba, és figyeljen szeretteire egy jó ebéd vagy vacsora közben!

Dobja a mobilját a dobozba, és figyeljen szeretteire egy jó ebéd vagy vacsora közben! 

Pihennek a mobilok, szárnyra kapnak a családi kapcsolatok - üzeni a VakVarjú éttermek stábja a Mobil Off Élmény On hét alkalmával.
Jöhet három izgalmas mocktail recept?

Jöhet három izgalmas mocktail recept? 

Hol vannak már azok az idők, amikor, ha nem akartunk alkoholt inni, akkor csak a víz vagy az üdítő marad?
Hol isznak a legtöbb alkoholt Európában?

Hol isznak a legtöbb alkoholt Európában? 

Van tippje? Most egy friss felmérés adatai alapján eláruljuk a helyes megfejtést. És annyit segítünk, hogy közreadunk egy fotót az első helyen végzett ország fővárosáról.
A Wolt elindítja saját hirdetési szolgáltatását

A Wolt elindítja saját hirdetési szolgáltatását 

A vállalat bejelentette hogy elindítja a Wolt Ads-et annak érdekében, hogy partnerei növekedését és láthatóságát felgyorsítsa.
Rekordszámú nevezés a nemzetközi pálinkaversenyen

Rekordszámú nevezés a nemzetközi pálinkaversenyen 

Érkezett párlat Romániából, Szlovákiából, Szerbiából és Horvátországból is.
Munkatársakat keres a Mere, az orosz diszkont cég

Munkatársakat keres a Mere, az orosz diszkont cég 

A két hónapja feladott hirdetésben a Mere beszerzési menedzser pozícióra keres munkatársakat.
Új kávépörkölő csúcstechnológiával - Budaörsön

Új kávépörkölő csúcstechnológiával - Budaörsön 

Április 11-én nyitotta meg kávépörkölő üzemét és oktatóstúdióját Budaörsön a teljes egészében hazai tulajdonú Roastar Zrt.
A Beatles grafikusa tervezett sörösdobozokat a híres sörmárkának

A Beatles grafikusa tervezett sörösdobozokat a híres sörmárkának 

A limitált kiadású dobozok Nagy-Britanniában már megvásárolhatók.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.