Fővárosi frissességet, lendület ígérnek az Anna Grandban

Lengyel Ernő, a balatonfüredi Anna Grand Hotel tulajdonosa a hatékonyabb értékesítési munka és a szolgáltatások minőségének további javítása érdekében állított új vezetőket a szálloda élére a hónap elejétől.Mint elmondta, csak új csapattal, új szemléletű emberekkel tudja elképzelni, hogy elvárásait megfelelően megvalósítják.

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A szálloda profilja alapvetően nem változik, de a korábbinál jobban akarnak építeni a konferenciaturizmusra, rendezvények szervezésére.

- Egyedülálló lehetőségünk van a 400 főt befogadó reprezentatív nagytermünkkel, a szekciókra használható kistermekkel, megfelelő éttermi háttérrel. Ezt mindenképpen ki kell használnunk. Ugyanakkor nem engedhetünk a klasszikus elegancia szlogenünkből. Továbbra is az igényes, a szolgáltatások minőségét kiemelten kezelő vendégkörre számítunk. Tehát nem rombolunk árat, nem megyünk lefelé a szolgáltatás színvonalában, inkább javítani szeretnénk - hangsúlyozta Lengyel Ernő.

A Cserép Bélát és Nagy Jenőt váltó új vezetők korábban budapesti butique hotelekben dolgoztak. Az új ügyvezető igazgató, Gaál Miklós elmondta, két szállodát vezetőként irányított. Az utóbbi három évben kollégák voltak az értékesítési igazgatóval, Dudás Karolinával.

- Amikor elfogadtuk a Lengyel úr felkérését, nem kisebb célt tűztünk ki magunk elé, mint azt, hogy a hotellel a balatoni régió egyes számú szállodájává szeretnénk válni a legrövidebb időn belül. A hotel olyan adottságokkal rendelkezik, a reformkori városrésszel olyan erőtér veszi körül ami így együtt erre alkalmassá teszi. Ezeket az adottságokat szeretnénk jobban kiaknázni azokkal a tapasztalatokkal, amiket a friss, lendületes fővárosi szállodamenedzsmentben szereztünk - fogalmazott Gaál Miklós.

Igazgatóként elsősorban a minőségi szolgáltatást akarja előtérbe helyezni. Mint mondta, változtatni szeretne bizonyos technikai elmaradásokon, hogy ezzel minden ponton teljesítsék a négycsillagos kategóriával kapcsolatos elvárásokat, és közelítsenek a négycsillagos superior minőséghez.

- A fizikai változtatások mellett elsősorban az emberi oldal erősítésére helyezném a hangsúlyt. Nem elég a kiváló minőség, ehhez olyan dolgozók kellenek, akik a saját arcukat adják a munkájukhoz.

Dudás Karolina egy év alatt ígér komoly eredményeket az értékesítésben.

- A vendégeink 80 százaléka belföldről érkezik. Úgy látom, hogy ezen a területen a jelenlegi mennyiség dupláját el lehetne érni. Ehhez elsősorban a direkt értékesítési munkát szeretnénk erősíteni. A rendezvények, konferenciák szervezésénél különösen a nagyobb cégekkel való jobb kapcsolat kialakításától várunk eredményt. Az egyéni vendégek felé bővíteni akarjuk a csomag ajánlataink választékát, és fejleszteni akarjuk a szálloda honlapját, hogy az érdeklődők a lehető legkényelmesebb megoldásokkal kapjanak információt, tudjanak foglalni - mondta az értékesítési igazgató.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.