hirdetés

Nyit az orosz McDonald's utód

Új névvel, logóval és tulajdonossal, de lényegében változatlan étlappal nyitnak vasárnaptól az ukrajnai orosz háború előtt a McDonald's-lánchoz tartozó éttermek Oroszországban.

hirdetés

Az amerikai cég májusban jelentette be, hogy eladja oroszországi éttermeit az egyik helyi licenctulajdonosnak, Alekszandr Govornak azt követően, hogy Oroszország megtámadta Ukrajnát, adja hírül az euronews.com portál.

Forrás: Twitter
Forrás: Twitter
 

Tömegek az első büfé nyitásakor

Az első gyorsétterem megnyitását Oroszország Napjára időzítették, a moszkvai Puskin térre, ugyanoda, ahol a McDonald's első üzlete 1990 januárjában megnyitott a Szovjetunióban.

Új étkezdék nyílnak az eddigi büfék mellett

Az első hullámában további 14 éttermet is megnyitnak az orosz fővárosban és környékén. Az új logó zöld alapon két hasábburgonyát és egy apró hamburgerpogácsát ábrázol. Az új lánc neve egyelőre titok.

Az én burgerem - a meki appja névvel

A McDonald's telefonos alkalmazásának neve pénteken Moj Burgerre (az én burgerem) változott Oroszországban, az online térképen pedig a Mak szó jelent meg az éttermek helyén, de a cég sajtóosztálya szerint csak átmenetileg.

Az orosz médiához kiszivárgott értesülések alapján a Big Mac kivételével gyakorlatilag minden termék megmarad a választékban, igaz, kissé módosított elnevezéssel.

A Filet-O-Fish például Fish Burger, a Chicken McNuggets pedig egyszerűen Nuggets lesz. Marad a fagylalt és a pite is, és nem varrattak új egyenruhát a személyzetnek sem, amelynek toborzása javában zajlik. A McDonald'snek mintegy 62 ezer alkalmazottja volt Oroszországban.

 

(forrás: Euronews)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Pályázzon és nyerjen!


Meghosszabított jelentkezési határidő: szeptember 30.!
Legyen részese Magyarország nemzetközi szinten is elismert szálloda- és vendéglátóipari designversenyének, a Klasszis TopDesign 2022-nek, ahol egyedül az számít, mennyire szép, különleges és egyedi az a kisebb-nagyobb szálláshely, vendéglátóegység, irodai vendéglátóhely, borászat, pincészet vagy a Horeca-szegmenst megcélzó digitális platform, innováció vagy más beszállítói termék, amely az Ön tulajdonában van vagy Ön üzemelteti. További információ és a pályázat beadása
: ITT

hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

Friss lapszámunk fókuszában a szezonnyitás és a fenntarthatóság áll.

Találkozzunk a Facebookon!

Érintik az Ön vállalkozását az elszabaduló energiaköltségek?

Partnerünk