hirdetés
hirdetés

Megint Párizsban maradtak a Wizz egy járatának utasai

Az utasok egy része a hiányos tájékoztatásért kárhoztatja a céget, igaz, végül másnap mindenkit hazahoztak. 

hirdetés

Az európai légikáosz áldozata lett a Wizz Air augusztus 16-án késő este indítani tervezett Párizs-Budapest járata. A reptéren hagyott utasok sérelmezték, hogy a gép tervezett indulása után csak egy részük kapott sms-ben tájékoztatást arról, hogy késik a gép. Korábban a Wizz egyik vezetője a 24.hu-nak adott interjújában arról lbeszélt, hogy azokat tájékoztatják közvetlenül, akik a légitársaság platformján keresztül foglaltak jegyet, mivel az utazási irodákon és egyéb közvetítőkön keresztül megtett foglalálások kapcsolattartási adataival nem rendelkeznek.

Sokan tanácstalanul várták, hogy kiderüljön, egyénileg kell megszervezniük az éjszakai szállásukat, vagy pedig a légitársaság csoportosan rendezi az ellátásukat - írta a spabook.net. A problémát fokozta, hogy minden zárva volt az Orly reptéren. Ugyanis mint a fapados cég későbbi sajtóközleményéből kiderült, eleve azért nem indult el a járat, mivel a nap közben felhalmozódott késések miatt a gép nem tudott volna a Párizs-Orly Reptér bezárása előtt felszállni.

A bezárt reptéren maradt tanácstalan utasok egy része kitartott, őket a földi kiszolgáló cég által szervezett buszjárat többszöri fordulójával sikerült szálláshoz juttatni. A Wizz közleménye szerint ez azért húzódott el, mert a francia főváros szállodáinak telítettsége miatt több időbe telt mindenki számára szállást találni. Az augusztus 17 délutánra áttett járatra minden érintett jegyét átfoglalták, megszervezték az utasok reggelijét és a reptérre szállítását is. Elvileg 12:40kor szállt volna fel a gép, azonban a végül 13:20-kor hagyta el a kifutópályát Budapest felé. 

Ugyan a Wizz Air által az utasoknak kiküldött tájékoztató levélben korrektül tájékoztatták az utasokat, a portál szakértője szerint még ha késésnek hívják is, ekkora csúszásnál már jár a jogszabályokban rögzített 250 eurós kompenzáció. 

A légitársaság közleménye szerint a járat átütemezéséből fakadó szállás és egyéb költségek visszatérítését az érintett utasok a Wizz Air felületein vagy ügyfélszolgálatánál tudják igényelni a számlák másolatának bemutatásával.

(forrás: Spabook)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Pályázzon és nyerjen!

Meghosszabbított jelentkezési határidő: szeptember 30.!
Legyen részese Magyarország nemzetközi szinten is elismert szálloda- és vendéglátóipari designversenyének, a Klasszis TopDesign 2022-nek, ahol egyedül az számít, mennyire szép, különleges és egyedi az a kisebb-nagyobb szálláshely, vendéglátóegység, irodai vendéglátóhely, borászat, pincészet vagy a Horeca-szegmenst megcélzó digitális platform, innováció vagy más beszállítói termék, amely az Ön tulajdonában van vagy Ön üzemelteti. További információ és a pályázat beadása
: ITT

hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

Friss lapszámunk fókuszában a szezonnyitás és a fenntarthatóság áll.

Találkozzunk a Facebookon!

Partnerünk