hirdetés

Német "mekiben" épül az magyar országimázs

A Magyar Turizmus Zrt. németországi képviselete munkájának jelentős részét a szakmai (B2B) mellett a lakossági (B2C) kommunikáció teszi ki, melynek során rendkívül fontos a Magyarországra látogató német vendégek széleskörű és magas színvonalú informálása, kiszolgálása, a német foglalási és utazási szokások figyelembevételével.

hirdetés

A turisztikai képviselet marketingtevékenységében jelentős áttörésként minősíthető, hogy a legnagyobb és így felülről korlátlan marketingbüdzsével rendelkező nemzetközi multik mellett sikerült egy hosszú távú együttműködési megállapodást kötnie a McDonald’s németországi éttermi hálózatával. A megállapodás értelmében a Magyar Turizmus Zrt. filmjeiből összevágott Magyarország-spotok kerülnek bemutatásra a McDonald’s éttermeiben, természetesen folyamatosan ismételve. Több mint 800 (!), területileg szegmentált németországi McDonald’s egységben láthatóak a hazai tematikus spotok Budapest, valamint aktívturizmus témában. A németországi képviselet nagy várakozással tekint a mintegy 3 milliárd EUR éves forgalmat lebonyolító hálózattal való együttműködésre, amire minden ok megvan, hiszen a közösen meghatározott hat hónapos időszak alatt a nézőszám (elérés) akár a tízmilliós álomhatárt is áttörheti, főleg ha számításba vesszük, hogy a hálózatnak Németországban 60.000 alkalmazottja és átlagosan napi 2,76 millió vendége van.

hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Készül-e korlátozásokra a 4. hullám kapcsán?

Kiadónk társoldalai