hirdetés

Van borcímke ötlete? Ide vele!

Egy Káli-medencei borász, Káli Balázs palackjaihoz. A nyertes pályázónak 200 ezer forint jár.

hirdetés

„A Balaton-felvidék egyik legszebb falujában él egy fiatal borász, Káli Balázs. A területei nem hatalmasak, pont annyi, amennyit ő, édesapja és párja meg tudnak művelni. (...) Csak néhány éve készít bort, a pincét két istállóból alakították ki – technológia nincs, csak tudatosság, sok-sok munka, és jó borok. A család 1830 óta ugyanabban a házban él, a gyökerek erősek, az értékek stabilak. A modern, lendületes borok mellett ezek az ellenpólusok.”

„Most közösen úgy döntöttünk, hogy a borokhoz olyan arculatot és címkéket szeretnénk tervezni, amelyek hasonló értékeket hordoznak” – írja kiírásában a nagykereskedő és bolthálózatot üzemeltető Bortársaság.

Az előzetes terveket február 27-ig várják emailben, az öt legjobbal pedig meglátogatják a borászt egy kóstoló erejéig, ezután kell végleges (de még mindig nem nyomdakész) látványterveket leadni. Márciusban hirdetnek eredményt, a nyertes 200 ezer forintot kap.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

Minden, ami Klasszis TopDesign 2022 versenyünkről tudható: pályázati kiírás, kategóriák, a hazai és nemzetközi zsűri tagjai, a verseny menete, díjátadó gála, valamint a győztesek bemutatása.

Találkozzunk a Facebookon!

Mit vár 2023-tól?

Partnerünk