Az online marketing automatizálása több szabadidőt biztosíthat!

A webshopok napjainkban a leghangsúlyosabb értékesítési csatornák, ezért az online marketing szerepe kiemelt jelentőségű. Nem mindegy azonban az, hogy milyen marketing eszközöket használsz, valamint az sem, hogy ezek összhangban vannak-e egymással. Egy jól kiválasztott automatizált rendszer ugyanis nemcsak, hogy hatékonyabb, de ráadásul kevesebb emberi beavatkozást igényel, ezért több időt tölthetsz azzal a tevékenységgel, amit igazán szeretsz!

Több szabadidőre vágysz? Megmutatjuk, hogy mire összpontosíts ahhoz, hogy a kampányaid eredményesen és hatékonyan működjenek!

CRM-től a CDP-ig

Az Ügyfelekkel való kapcsolat kezelésére már az 1990-es évektől léteztek szoftverek. A klasszikus CRM (Customer Relationship Management) képes volt kezelni az ügyféladatokat, azonban nagyrészt az ügyfélkapcsolatokra fókuszált. Azonban a legújabb CDP-k (Customer Data Platform) már komplex feladatokra képesek, amibe beletartozik az email marketing, a push értesítések, az SMS kampányok, a weboldal dinamikus változtatása, hirdetéskezelés, és ami a legfontosabb, a többcsatornás kampányok összehangolása, mondta el a Konverzió Mester.

A CRM előnyei

A maga korában a CRM egy remek eszköz volt a webshopot működtetők kezében. Célja az ügyfelek jobb megértése és kiszolgálása volt, és elmondható, hogy ez a cél ma sem változott. Ezek a rendszerek elsősorban az értékesítési és az ügyfélszolgálati csapatot szolgálták ki, rendszerezték az ügyfélkapcsolatokat, nyilvántartották az interakciókat. 

A 2000-es években egy újabb rendszer jelent meg, a DMP, amely harmadik féltől származó adatok gyűjtésére és kezelésére szolgált, szerepe főként a hirdetések célzásában volt. Bár ezek hasznosak voltak a kampányok optimalizálásához, mégsem adtak egyedi képet a saját Ügyfelekről.

Új korszak a digitális marketingben: megjelent a CDP

Az első generációs CDP-ket azért hozzák létre, hogy egységesítsék az összes részleg ügyféladatait, ezáltal a marketing, az értékesítés, az ügyfélszolgálat egységes ügyfélnézetet kaphatott. Egyetlen, egységes ügyfélbázist hoztak létre általa, amely az összes platformról begyűjti az adatokat és egységesíti azokat.

Ezzel meg is oldották a korábbi CRM rendszerek hátrányait, egységesítették és biztonságossá tették az Ügyfelek adatait, így a kampányokat mindig a megfelelő célcsoportnak lehet eljuttatni. A CDP-ket napjainkban már a mesterséges intelligencia is támogatja, még pontosabbá téve a célzásokat. Képes arra, hogy az első féltől származó adatokat kombinálja a nulladik féltől származó adatokkal, így még mélyebb és pontosabb képet tudhatsz meg a Vásárlóidról.

A CPD eredményei kézzelfoghatóak, növelni tudja az Ügyfeleid elégedettségét, erősödik a márkahűségük, egyszerűsödnek a marketing folyamatok, és előnyökre tehetsz szert a versenytársakkal szemben. Segítségével hatékonyabb lesz az adatkezelésed, sikeresebbek lesznek a kampányaid, így végső soron több szabadidővel fogsz rendelkezni, amit akár pihenésre is fordíthatsz!


Befutóékszer és kávés pezsgés – izgalmas párosítás a 30. ALDI Női Futógálán

Befutóékszer és kávés pezsgés – izgalmas párosítás a 30. ALDI Női Futógálán 

„Ez Magyarország legszebb szabadidősport-rendezvénye”, hallhattuk az ALDI Futógála beharangozó eseményén május 8-án, a Cafe Frei BudaParton lévő egységében.
75 helyszín, 300 program, világsztárokkal – jön a SopronFest

75 helyszín, 300 program, világsztárokkal – jön a SopronFest 

Idén Sopronban indul a fesztiválszezon.
Különleges ereklyék a veszprémi Gizella-napokon

Különleges ereklyék a veszprémi Gizella-napokon  

Az idei Gizella Napok keretében, május 10-én és 11-én vezetett sétákon fedezhetjük fel a Szent Mihály Főszékesegyházat, ahol Szent István király hitvesének két ereklyéjét is őrzik.
Szipál 101: programsorozat a fotóslegenda nyomában

Szipál 101: programsorozat a fotóslegenda nyomában 

Hamarosan az ország több pontján is megtekinthető a Szipál-univerzum.
TKI: az ágazat szereplői negatívan látják helyzetüket

TKI: az ágazat szereplői negatívan látják helyzetüket 

Bár a turizmus bizalmi mutatói még így is kedvezőbbek, mint a nemzetgazdasági átlag vagy más ágazatok indexei, a szálláshely-szolgáltatás, a vendéglátás és az egyéb turisztikai szektor is visszaesést mutat.
Együttműködési megállapodás az erdő és a természet védelméért

Együttműködési megállapodás az erdő és a természet védelméért  

Célja, hogy a terület ökológiai, klímavédelmi és turisztikai szempontból is megújulhasson.
Új szakember a HotelPremio Group csapatában

Új szakember a HotelPremio Group csapatában 

Senior event szakember érkezett az ügynökséghez.
Fesztiválszervezők, taxisok, szórakozóhely üzemeltetők a célkeresztben

Fesztiválszervezők, taxisok, szórakozóhely üzemeltetők a célkeresztben 

Mindezek fokozott ellenőrzésére készül a fogyasztóvédelmi hatóság a tavaszi-nyári turisztikai szezonban.
Művészeti pályázat Tokajon

Művészeti pályázat Tokajon 

A világörökségi ranggal büszkélkedő borvidék helytörténeti jeleneteit, kulturális jelképeit ábrázoló művészi mozaikok tervezésére írt ki pályázatot Tokaj Város Önkormányzata.
 Műhelytitkok és épületséták: jön a Műtárgyak Éjszakája

Műhelytitkok és épületséták: jön a Műtárgyak Éjszakája  

Hetven fővárosi helyszínen, több mint 100 programmal rendezik a IX. Műtárgyak Éjszakája Fesztivált.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.