Az online marketing automatizálása több szabadidőt biztosíthat!

A webshopok napjainkban a leghangsúlyosabb értékesítési csatornák, ezért az online marketing szerepe kiemelt jelentőségű. Nem mindegy azonban az, hogy milyen marketing eszközöket használsz, valamint az sem, hogy ezek összhangban vannak-e egymással. Egy jól kiválasztott automatizált rendszer ugyanis nemcsak, hogy hatékonyabb, de ráadásul kevesebb emberi beavatkozást igényel, ezért több időt tölthetsz azzal a tevékenységgel, amit igazán szeretsz!

Több szabadidőre vágysz? Megmutatjuk, hogy mire összpontosíts ahhoz, hogy a kampányaid eredményesen és hatékonyan működjenek!

CRM-től a CDP-ig

Az Ügyfelekkel való kapcsolat kezelésére már az 1990-es évektől léteztek szoftverek. A klasszikus CRM (Customer Relationship Management) képes volt kezelni az ügyféladatokat, azonban nagyrészt az ügyfélkapcsolatokra fókuszált. Azonban a legújabb CDP-k (Customer Data Platform) már komplex feladatokra képesek, amibe beletartozik az email marketing, a push értesítések, az SMS kampányok, a weboldal dinamikus változtatása, hirdetéskezelés, és ami a legfontosabb, a többcsatornás kampányok összehangolása, mondta el a Konverzió Mester.

A CRM előnyei

A maga korában a CRM egy remek eszköz volt a webshopot működtetők kezében. Célja az ügyfelek jobb megértése és kiszolgálása volt, és elmondható, hogy ez a cél ma sem változott. Ezek a rendszerek elsősorban az értékesítési és az ügyfélszolgálati csapatot szolgálták ki, rendszerezték az ügyfélkapcsolatokat, nyilvántartották az interakciókat. 

A 2000-es években egy újabb rendszer jelent meg, a DMP, amely harmadik féltől származó adatok gyűjtésére és kezelésére szolgált, szerepe főként a hirdetések célzásában volt. Bár ezek hasznosak voltak a kampányok optimalizálásához, mégsem adtak egyedi képet a saját Ügyfelekről.

Új korszak a digitális marketingben: megjelent a CDP

Az első generációs CDP-ket azért hozzák létre, hogy egységesítsék az összes részleg ügyféladatait, ezáltal a marketing, az értékesítés, az ügyfélszolgálat egységes ügyfélnézetet kaphatott. Egyetlen, egységes ügyfélbázist hoztak létre általa, amely az összes platformról begyűjti az adatokat és egységesíti azokat.

Ezzel meg is oldották a korábbi CRM rendszerek hátrányait, egységesítették és biztonságossá tették az Ügyfelek adatait, így a kampányokat mindig a megfelelő célcsoportnak lehet eljuttatni. A CDP-ket napjainkban már a mesterséges intelligencia is támogatja, még pontosabbá téve a célzásokat. Képes arra, hogy az első féltől származó adatokat kombinálja a nulladik féltől származó adatokkal, így még mélyebb és pontosabb képet tudhatsz meg a Vásárlóidról.

A CPD eredményei kézzelfoghatóak, növelni tudja az Ügyfeleid elégedettségét, erősödik a márkahűségük, egyszerűsödnek a marketing folyamatok, és előnyökre tehetsz szert a versenytársakkal szemben. Segítségével hatékonyabb lesz az adatkezelésed, sikeresebbek lesznek a kampányaid, így végső soron több szabadidővel fogsz rendelkezni, amit akár pihenésre is fordíthatsz!


Szenzációs felfedezés: megtalálhatták Mátyás király sírját

Szenzációs felfedezés: megtalálhatták Mátyás király sírját 

Egy arcrekonstrukciós program és az igazságügyi antropológiai vizsgálatok megerősítették a szenzációs bejelentést.
Minden, amit a hazai rendezvénypiac beárazásáról tudni érdemes

Minden, amit a hazai rendezvénypiac beárazásáról tudni érdemes 

Nemzetközi árajánlati rendszer bevezetését javasolja a MaReSz a hazai rendezvénypiac számára.
Húsvéti díszben a dinnyési kisvonat

Húsvéti díszben a dinnyési kisvonat 

Nyuszivonat, tojásfestés és kerámiaszobrok a Skanzen Körtemplomában.
Hagyományőrzés digitálisan – itt az új applikáció

Hagyományőrzés digitálisan – itt az új applikáció 

Az idei húsvétkor kiváló példát mutat számos magyar település arra, hogyan lehet a gyakran több száz éves néphagyományokat életben tartani, továbbadni a fiatalabbaknak.
Eldőlt a sorsa Esterházy Péter egykori otthonának

Eldőlt a sorsa Esterházy Péter egykori otthonának 

Fordítók és külföldi szerzők számára biztosít majd rezidenciaprogramot, és irodalmi eseményeknek is otthont ad az az alkotóház, amelyet Esterházy Péter író egykori otthonából alakítanak ki Budapest III. kerületében.
Itt van Európa legnagyobb összefüggő nárciszmezeje

Itt van Európa legnagyobb összefüggő nárciszmezeje 

Nárcisznapot rendeznek Babócsán.
Miskolc szeretne felkerülni a nemzetközi turizmus palettájára

Miskolc szeretne felkerülni a nemzetközi turizmus palettájára 

Ennek érdekében B2B workshop körútra indultak.
Fény derül a titokra, ami tömegeket vonzhat a Hősök terére

Fény derül a titokra, ami tömegeket vonzhat a Hősök terére 

Az utóbbi időben néhány kimagasló értékű és nagy érdeklődést kiváltó időszaki bemutatóval hívta fel magára a figyelmet a Szépművészeti Múzeum.
Több mint 30 ezren futni mentek – sok a női futó és a nemzetközi résztvevő

Több mint 30 ezren futni mentek – sok a női futó és a nemzetközi résztvevő  

31 530 indulóval zárult a 40. Telekom Vivicittá Városvédő Futás április 12-13-án Budapesten.
BGYH: kevesebb bevétel és vendég, több kedvezmény a budapestieknek

BGYH: kevesebb bevétel és vendég, több kedvezmény a budapestieknek 

A Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. (BGYH) a 2025. évi tervben a tavalyi forgalomhoz hasonlóan megközelítőleg 4 millió vendéggel számolnak.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.