Az Aquaworld nemrég indított „mobil OFF, élmény ON” kezdeményezése egy nem szokványos módját választotta a probléma megközelítésének: a Penta Media Kft., influencer menedzsment ügynökség közreműködésével, olyan youtube videósokat vontak be a programba, akik saját maguk is az online világnak köszönhetik hírnevüket és a többszázezres követőtáborukat.
Ezek a véleményvezérek álláspontjukkal rengeteg ember nézőpontját tudják befolyásolni, kiemelkedően a 12-25 éves korosztályét - így a felelősségük a fiatal generáció életvezetésének kialakításában megkérdőjelezhetetlen.
Jelenleg ők azok, akik az egyik leghitelesebben tudják demonstrálni az offline és az online lét közti határt, ahol az egyén kibillenhet egy kicsit a „kütyük” világából, és személyesen is átélheti az izgalmakat, erre pedig mi sem alkalmasabb, mint egy adrenalindús vízi élménybirodalom.
Az Aquaworld szándéka a kezdeményezéssel az, hogy megmutassák, hogyan lehet ebben a „párhuzamos világban” mobil és okoseszközök nélkül is olyan programokat szervezni a fiataloknak, vagy éppen a családnak, amelyek minőségi tartalommal bírnak és minden korosztály számára szórakoztatóak. Ezt az elképzelést igazolja ez a rendezvény is, amire közel 2 000 ember volt kíváncsi, a legfiatalabbaktól a legidősebbekig.
Forrás: Turizmus Online