Felelős italfogyasztásra hívja fel a figyelmet az új kampány

A 2024-es UEFA és az Olimpiai Játékok alkalmával a szövetség kampánya arra ösztönzi a sportrajongókat, hogy a közös szurkolás élményét felelős alkoholfogyasztással éljék át.

Az idei nyár sok izgalmat tartogat a sportrajongók, szurkolók számára. Mind a 2024-es labdarúgó Európa-bajnokság, mind a 2024. évi Olimpiai Játékok eseményei számos lehetőséget teremtenek arra, hogy a nézők összegyűljenek, közösen drukkoljanak kedvenc sportolóiknak, csapataiknak és együtt koccintsanak az eredményekre. A Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács (MSZSZT) új kampánya, a „Fair játék, felelős italozás” arra ösztönöz, hogy a közös szurkolás élményének átélése közben figyeljenek a tudatos alkoholfogyasztásra, és a spiritsEUROPE támogatásával valósítja meg edukációs kampányát, melyhez idén nyáron Miskovits Marci, Viczián Viktória és Horváth Balázs tartalomgyártók is csatlakoznak, hogy felhívják követőik figyelmét a felelős italfogyasztás fontosságára.

A kampány júniusban a labdarúgó Eb mérkőzésekkel egy időben indul és a nyári olimpiai játékok időszakában folytatódik
A kampány júniusban a labdarúgó Eb mérkőzésekkel egy időben indul és a nyári olimpiai játékok időszakában folytatódik
Fotó: Pixabay

 

„Célunk évről évre változatlan. Szeretnénk minél szélesebb körben terjeszteni azt az üzenetet, hogy a mértékletes alkoholfogyasztás a nyár természetes része lehet. E két nagyszabású sportesemény közeledtével különösen fontosnak tartjuk a fiatal felnőttek ismereteit tovább bővíteni a felelősségteljes italozásról, hiszen gyakran a sportközvetítések fontos eleme az alkohol, a koccintás, és az, hogy örömünkben, vagy épp kedvenc csapatunk vereségére bánatunkban igyunk egyet. Miskovits Marci, Viczián Viktória és Horváth Balázs is ebben támogatnak minket: ők is megmutatják, fair játékkal és felelős italozással is lehet teljes a nyár, a meccsnézés, a szurkolás ”

- mondta a kampány indulásakor Nagy András, a Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács igazgatója.

A kampány júniusban a labdarúgó Eb mérkőzésekkel egy időben indul és a nyári olimpiai játékok időszakában folytatódik. A közösségi média felületeken #fairjáték #felelősitalozás hashtagekkel ellátott üzenetekkel találkozhatnak a követők. A szövetség honlapján, az italmérték.hu-n, valamint Instagram és Facebook oldalán különböző edukációs tartalmakat ismerhetnek meg a fiatalok, az együttműködő véleményvezérek pedig a Fair játék, felelős italozás témáját körüljárva buzdítják követőiket, hogy ők is megosszák saját, felelős alkoholfogyasztást népszerűsítő posztjaikat.  

Miskovits Marci, a kampány nagykövete és a szövetség partnere már ez előző kampány során is több fesztiválra és koncertre is kilátogatott, ahol az ott bulizó fiatalokkal beszélgetett és megfontolandó javaslatokat adott a felelős alkoholfogyasztás kapcsán. Idén nyáron nagy tömegeket vonzó sportközvetítéseken készít interjúkat az ott szurkolókkal, hogy elősegítse a párbeszéd kialakulását a felelős italozásról. A szövetség célja, hogy a fiatalok saját stílusukban, az általuk követett csatornákon, könnyen befogadható, aktuális, ugyanakkor edukatív tartalmakkal találkozhassanak.

A „Fair játék, felelős italozás” kampány posztjai 2024. június elejétől augusztus végéig jelennek meg a közösségi médiában a #fairjáték #felelősitalozás hashtagekkel


Indul Magyarország egyetlen, nemzetközi szintű vendéglátó- és szállodaipari design-versenye

Indul Magyarország egyetlen, nemzetközi szintű vendéglátó- és szállodaipari design-versenye 

Elstartolt a Klasszis TopDesign 2024 - újdonságok, legfrissebb infók az idei versenyről.
Megnyílt az első játszótér - mókusoknak

Megnyílt az első játszótér - mókusoknak 

A mókusjátszóteret természetes anyagokból alakította ki a 10 millió Fa Alapítvány.
Új élmények részesei mostantól a sport és zenerajongók

Új élmények részesei mostantól a sport és zenerajongók 

A partnerség egy páratlan élményekkel növeli az ügyfelek elégedettségének színvonalát és elkötelezettségüket.
Megszüntették az erdőlátogatási tilalmat

Megszüntették az erdőlátogatási tilalmat 

Tekintettel a Duna apadására az erdőlátogatási tilalmat a Gemenc Zrt. megszüntette.
Teltház a golfszezon legmenőbb versenyén

Teltház a golfszezon legmenőbb versenyén 

Teltházzal, több, mint száz versenyzővel és kiemelt érdeklődés mellett rendezték meg az idei szezon eddigi legsikeresebb versenyét.
Kádár-kockák a Skanzenben

Kádár-kockák a Skanzenben 

A kockaház. Lakóház, életforma és annak reprezentációja a Kádár-korban címmel nyílt kiállítás június 21-én a szentendrei Szabadtéri Néprajzi Múzeum Skanzen Galériában.
Nyitva a Flava-brand legújabb tagja

Nyitva a Flava-brand legújabb tagja 

Lehetőséget kínálva arra, hogy Budapesten maradva, nyáron a fővárosban találjanak rá a természetközeli pihenés és felfrissülés lehetőségére a városlakók.
Új arculatot kapott a Miskolc Pass

Új arculatot kapott a Miskolc Pass 

Megújult arculattal, számos új partnerrel jelentkezik a Miskolc Pass turisztikai kártya.
Titkos kódok és szimbólumok a kiállításon

Titkos kódok és szimbólumok a kiállításon 

Összművészeti eseménnyel zárul a szentendrei Virágnyelven kiállítás.
17. századi női papucs került elő a veszprémi várnegyedben

17. századi női papucs került elő a veszprémi várnegyedben 

A különleges leletet már a Múzeumok Éjszakáján megnézhetik az érdeklődők a veszprémi várnegyed Work in Progress kiállításán.