Miután lediplomázott, Kis-Juhász Fábiánt megkereste egy nagyon jó nevű showroom, akikkel le is szerződött. Az ő klienseik között vannak olyan stylistok és magazinok, akik Christina Aguilera kaliberű emberek dolgoznak együtt. A magyar divatszakember mégis meglepődött, amikor a sztárénekesnőt az ő ruhájában fotózták. „Meglepődtem, hogy végül használták is a darabot, mert nagy világsztárok esetében a stylistok sok darabot behívnak, de ez még nem garantálja, hogy az ügyfelüknek mindegyik tetszeni fog” – magyarázta.
A szóban forgó darab egy piros, áttetsző tüll kabát, ami Kis-Juhász Fábián diplomakollekciójának a része, amit különböző démonizált női archetípusok ihlettek:
Idén február óta egy rendelet mondja ki, hogy a Magyar Turisztikai Ügynökséghez tartozik a divat- és designipar stratégiája és koordinálása. A júniusi Turizmus & Vendég lapszámban már foglalkoztunk a divat és a turizmus kapcsolatával, ennek apropóján beszéltünk Sándor Alexandrával, a Nanushka alapítójával. Elmondta, hogy szerinte "a Nanushka nemzetközi sikere önmagában ugyan nem elég, hogy Budapest feltegye a divattérképre, csak arra elég, hogy felkeltse az érdeklődést iránta. Ahhoz, hogy meghatározó regionális szereplők legyünk, és be tudjunk kapcsolódni a nemzetközi divatturizmusba, szükség van arra, hogy további hasonló sikertörténeteket írjunk".
Talán épp a következő sikertörténet indul?