Ez az első magyar AI alapú éttermi asszisztens

A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja

A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.

„Szerettünk volna egy olyan hasznos és dinamikus eszközt létrehozni, ami a legjobb személyes élményt nyújtja, ahol a felhasználók beszélgetni tudnak, gyorsan megtalálják az összes őket érdeklő információt, és akár még kedvezményekben is részesülhetnek” – mesél az indulásról Melegh Csongor a NeerY alapítója. 
 

„Az elnevezés az angol „near” szóból ered, amellyel a közelben elérhető helyekre szerettünk volna utalni egy kis szójátékkal. Az asszisztens a nap 24 órájában a vendégek rendelkezésére áll, komplex kérdéseket is meg tud válaszolni, például arról, hogy rendelhető-e vegán menü. A vendég össze tudja hasonlítani a kiszállítási és a helyben fogyasztási árakat, böngészhet a vendégértékelések között, és azonnal foglalhat is, ha elégedett.”
 

Az új magyar fejlesztés hamarosan új funkcióval bővül, amelyre megkezdődött az előregisztráció, a feliratkozók számára személyre szabott kedvezmények válnak majd elérhetővé. 

Az új magyar fejlesztés hamarosan új funkcióval bővül
Az új magyar fejlesztés hamarosan új funkcióval bővül
Fotó: Neery


Win-win megoldás


„A Covid után és az inflációs nyomás alatt kiszolgáltatott helyzetbe kerültek a vendéglátóhelyek elsősorban a kiszállítási partnerek révén, önállóan nehezen tudnak online értékesíteni, a vendégek pedig nehezen jutnak naprakész információhoz, mert az éttermek eléggé elhanyagolják ezeket a felületeket” – teszi hozzá Melegh Csongor. „Az étteremvezetők nem digitális szakemberek, mi pedig egy kész megoldást kínálunk, amit beruházás és technikai tudás nélkül bármely vendéglátóhely 15 perc alatt el tud indítani” – hangsúlyozza a cég alapítója.

Minden 10 vendégből 9 általában online tájékozódik, mielőtt személyesen is felkeres egy éttermet. A közösségi oldalakon limitált a rendelkezésre álló információ, sokan telefonon próbálják elérni az adott helyet. A NeerY-vel azonban azonnali információhoz juthatnak, a kedvezmények révén pedig olcsóbban is tudnak fogyasztani, mintha más megoldást választottak volna. A rendszer az éttermeknek abban is segít, hogy megmutatja honnan, milyen oldalakról érkezik a vendég, hányszor járt az adott helyen, és milyen költségráfordítással sikerült őt bevonzani.  Az ezen keresztül érkező látogatások közül minden 5. foglalással végződik.  


Már több mint 20 étterem használja
 

A NeerY rövid idő alatt népszerűvé vált a vendéglátósok körében, a rendszerhez már 20 étterem csatlakozott, köztük a Digó Pizzázók, a Marischka étterem, az Elysé vagy a Mixát udvar. A fejlesztésre a Cápák között című műsorban is lecsaptak a befektetők, két Cápa is fantáziát látott a projektben és ajánlatot adott. Balogh Petyával már el is kezdődött az egyeztetés a közös munkáról.

 


Értékes műalkotások és ékszerek Balatonfüreden

Értékes műalkotások és ékszerek Balatonfüreden 

A Balatonhoz költözik a művészeti világ krémje.
A pop királyának relikviája Budapesten

A pop királyának relikviája Budapesten 

Különleges relikviával lepi meg a Madame Tussauds Budapest Michael Jackson rajongótáborát.
Új vezető a Magyar Turisztikai Ügynökségnél

Új vezető a Magyar Turisztikai Ügynökségnél 

Váratlan vezetőváltás történt a Magyar Turisztikai Ügynökségnél.
Jön Budapest egyetlen éjszakai félmaratonja

Jön Budapest egyetlen éjszakai félmaratonja 

A futóest különlegessége abban rejlik, hogy minden táv napnyugtakor, garantáltan sötétben indul.
A hazai kreatív tervezői szakma is képviseltette magát a rangos filmes gálán

A hazai kreatív tervezői szakma is képviseltette magát a rangos filmes gálán 

Június 21-én a MOZ.GO Magyar Mozgókép Fesztivál a Balatonfüred Kongresszusi Központban.
Idén nyáron is fesztiválhangulat a veszprémi Gyárkertben

Idén nyáron is fesztiválhangulat a veszprémi Gyárkertben 

A nyár folyamán hétvégenként a hazai zenei élet kiemelkedő előadói, legendái lépnek majd színpadra.
Teljes a STRAND Fesztivál zenei programja

Teljes a STRAND Fesztivál zenei programja 

Bejelentették a teljes zenei programot a STRAND Fesztivál szervezői.
Halló, itt a Kiscelli Múzeum!

Halló, itt a Kiscelli Múzeum! 

A telefonálás történetébe nyújt bepillantást a Kiscelli Múzeum legújabb időszaki kiállítása.
Úszóünnep a Lágymányosi-öbölben

Úszóünnep a Lágymányosi-öbölben 

Közel 2000 úszóval rekordot döntött a 3. MOL Campus Öbölúszás.
Jelentős növekedés várható az utasbiztosítások piacán

Jelentős növekedés várható az utasbiztosítások piacán 

Az utazók zöme Európában nyaral, belföldön is sokan terveznek üdülni.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.