A táskaárus Louis Vuitton vitte el a pálmát. A legendás francia táskagyártó üzletében ugyanis szinte mindig tucatnyi turista látható, a forgalom azonban évek óta stagnál. A tavalyi 1,2 milliárdos forgalom szinte forintra megegyezik a 2012-es és 2011-es bevétellel, és a nyereség sem gigantikus, az adózás előtti eredmény 135 millió forint volt 2013-ban.
Hasonlóan alakulta Gucci forgalma 44 milliós veszteség mellett. A német Max Mara márkaboltja - a Dorottya utcai üzlettel együtt - 562 milliós árbevételhez jutott, amihez 99 milliós nyereség társult. A magyar tulajdonú Zegna márkabolt évek óta 180 millió forint körüli árbevételt és szerény nyereséget tud felmutatni.
A Gattyán György által grundolt z Il Bacio di Stile a 2013-as évet 475 millió forintos árbevétellel és 2,15 milliárdos veszteséggel zárta. Igaz, csak ősszel nyitottak, így a mérleg nem teljes üzleti évet tükröz és a gigantikus veszteségben a beruházás kiadásai is benne vannak.
Nehéz ugyanakkor megítélni, felmérni a külföldi tulajdonban levő luxusboltok - Boggi, Breitling, Perla, Vertu - forgalmát és teljesítményét, hiszen ezek adatait nem találni a hazai céginformációs rendszerekben. Ugyanez vonatkozik az anyacég tulajdonában lévő üzletekre - Burberry, Monclers TAg Heuer - is.