‘Crazy Budapest- Chill and Fun’ mottójú programon az élmények közt szerepelt a Sziget Fesztivál és a vendégek találkozhattak a főváros olyan emblematikus attrakcióival is mint a New York kávéház, a vásárcsarnok vagy egy klasszikus hajós program. A Hungexpoval infotainment jelleggel Trabant rally és szabadulószoba játék kombinációjában ismerkedhettek meg a résztvevők.
A Budapestet promotáló MICE FAM trip szervezését a HUNGEXPO vállalta fel, és a Hilton City és Dynamic Tours közreműködésével, illetve a Fővárosi Önkormányzat támogatásával valósult meg összesen 14 külföldi cég képviselői részvétele mellett. Ganczer Gábor vezérigazgató szerint: „Az üzleti és ezen belül a nagyrendezvény turizmus erősödőben van Európában és Budapest nagy potenciállal bíró desztináció. Ahhoz, hogy nagyobb részesedést szerezzünk ebből az üzletből Magyarország számára, szükség van a hazánkat népszerűsítő marketing akciókra.”