Nyitva a szállodád? Ez a lehetőség érdekelni fog!

Így növeld a foglaltsági mutatóid a Hotelhood rendszerével, amely most 60 napig ingyen kipróbálható! Interjú a társaság egyik szakemberével.

A HotelHood név már ismerősen cseng a legtöbb szállodás számára. Mégis érdemes elmondani néhány mondatban mivel foglalkoztok.

Akárcsak az üzletben egy kiváló eladó, a szállodád weboldalának is végig kell kísérnie és támogatnia a látogatót a foglalás felé.

Mit csinál egy kiváló eladó?

- mosolyogva üdvözli azt, aki már járt korábban az üzletben

- éberen figyeli a látogató testbeszédét

- érzékeli mire hogyan reagál

- tudja mikor szólítsa meg

Hogyan képzeljük ezt el a szállodánk weboldalán?

A HotelHoodnál egy intelligens felugró ablak rendszert alkalmazunk, amivel hasonló hatást érhetsz el. A rendszer figyeli a látogató online testbeszédét és a megfelelő látogatónak, a megfelelő üzenetet, a megfelelő pillanatban jeleníti meg.

Mit értesz online testbeszéd alatt?

A látogató, miközben a szállodád weboldalát böngészi, rengeteg árulkodó jelet ad magáról és arról, hogy mennyire elkötelezett, azaz mennyire áll készen a foglalásra. Ilyen jelek például a gombra kattintás, az oldalon töltött idő, az egérmozgás és sorolhatnám. Ezeket a jeleket figyelve és felhasználva hatékonyan segíthetjük a látogatót a foglalás irányába.

Hogyan tudjátok segíteni a szállodákat a kialakult helyzetben?

Talán sohasem volt még ennyire fontos a bevételek optimalizálása egy szálloda számára. Most senki sem engedheti meg magának, hogy feleslegesen költsön jutalékra. Úgy gondolom, ezzel Te és minden szállodás is egyetért. Az elmúlt két évben több, mint 40 magyar szállodának segítettünk jelentősen növelni a jutalékmentes foglalások számát.  A közvetlen foglalások erősítése a jelen helyzetben nem csak a költségek optimalizálása miatt fontos.

Hazai és nemzetközi statisztikák is azt mutatják, hogy a vendégek a Covid hatására hajlamosabbak a közvetlen foglalásra, mint korábban, hiszen közvetlenül a szálloda weboldalán tájékozódnak az egészségügyi óvintézkedésekről és a lemondási feltételekről.

Mi abban segítünk, hogy az oldalra látogató érdeklődők minél kisebb arányban távozzanak foglalás nélkül. Több módszert használunk, mindig a szálloda igényeihez és arculatához alkalmazkodva.

Ilyenek például a …

… közvetlen foglalási előnyök kiemelése

… feliratkozók számának növelése

… szálloda versenyelőnyeinek kiemelése

… szálloda ajánlatainak népszerűsítése

… foglalási rendszer hatékonyabbá tétele

 

Biztos vagyok benne, hogy az olvasó számára is tudunk olyan módszert mutatni, amivel többszörösen megtérül a belénk fektetett bizalma. Ezért úgy döntöttünk, hogy ebben a kihívásokkal teli időszakban átvállaljuk a szállodák kockázatát:

Most 60 napig ingyen és kötelezettség mentesen bármelyik magyar szálloda kipróbálhatja a HotelHood rendszert.

Hogyan képzeljük el az együttműködést?

Egy rövid konzultáció alkalmával megbeszéljük, milyen célokat szeretnél elérni, és már munkához is lát a csapat.

Javaslatokat teszünk a beállításokra, megküldjük a személyre szabott látványterveket, és ha mindent rendben találsz, már indítjuk is a szállodád első intelligens felugró ablak kampányait. Ezek után nincs más dolgod, mint figyelni, hogyan javulnak a foglaltsági mutatók.

Az eddigi tapasztalatok alapján így több mint 40%-kal tudjuk javítani a jutalékmentes foglalások arányát.

Hogyan lehet igényelni az ingyenes próbát?

Ezen a linken lehet jelentkezni: hotelhood.hu/konzultacio

 

 


A szakma reagálása a SZÉP-kártya felhasználásának változásáról

A szakma reagálása a SZÉP-kártya felhasználásának változásáról 

A SZÉP-kártya felhasználási szabályainak 2025. január elsejei módosítása milyen hatással lehet a hazai turizmus és vendéglátás szektorra?
Vitézy Dávid 5 pontba szedte, miért hintették be sóval Budapest marketingcégét

Vitézy Dávid 5 pontba szedte, miért hintették be sóval Budapest marketingcégét 

A közlekedési szakértőként elhíresült politikus legfrissebb Facebook bejegyzésében részletesen beszámol arról, miért tartotta fontosnak, hogy a 2025. évi költségvetésben megvonják a főváros marketingügynökségének, a Budapest Brand forrásainak nagy részét.
Egy korszak vége: bezár az ikonikus Körszálló

Egy korszak vége: bezár az ikonikus Körszálló 

Október végén robbant a hír, hogy lebontás fenyegeti a Körszállót, hivatalos nevén a Hotel Budapestet, most újabb részletek derültek ki.
Márciusban életre kel a rakpart

Márciusban életre kel a rakpart 

Télen kell készülni a nyárra, idén is lesz rakpartnyitás, nem is akárhogy – írta a főpolgármester a Facebook-oldalán csütörtökön.
Szlovák-magyar összefogás Somoskő és Salgó váránál

Szlovák-magyar összefogás Somoskő és Salgó váránál 

Közösen dolgozik Salgótarján és a szlovákiai Sátorosbánya önkormányzata, valamint a salgótarjáni Dornyay Béla Múzeum Somoskő és Salgó várainak értékmentésén európai uniós támogatással.
Egyelőre két hazai síterep működik, de hétvégén nyithat a többi is

Egyelőre két hazai síterep működik, de hétvégén nyithat a többi is 

Szerdán több helyen hullott néhány centiméter hó, de ez még nem elegendő a sípályák üzemeltetéséhez.
Globális rendezvényiparági előrejelzés 2025-re

Globális rendezvényiparági előrejelzés 2025-re 

Egy friss tanulmány áttekintést ad a globális rendezvényágazat idei évi kilátásairól, trendjeiről.
Így kerülte ki egy budapesti apartmankomplexum az Airbnb tilalmat

Így kerülte ki egy budapesti apartmankomplexum az Airbnb tilalmat 

A Király utcai Central Passage Társasház már megtalálta a módját, hogy továbbra is szálláshelyként működhessenek a lakásai.
Izgalmas kiállítás Füreden, a magyarok egyik nagy festőjének műveiből

Izgalmas kiállítás Füreden, a magyarok egyik nagy festőjének műveiből 

Egy híres magyar művész képei az űrben és David Bowie szívében is helyet kaptak. Most alkotásaival a Balatonra csalogatják a turistákat. A Vasarely kiállítás január 18-tól március 9-ig lesz látható Balatonfüreden.
Miniszteri ígéret: június 30-ára megnyílhat ismét a miskolctapolcai barlangfürdő

Miniszteri ígéret: június 30-ára megnyílhat ismét a miskolctapolcai barlangfürdő 

Az ígéret szép szó, ha betartják, úgy jó.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.