Nyitva a szállodád? Ez a lehetőség érdekelni fog!

Így növeld a foglaltsági mutatóid a Hotelhood rendszerével, amely most 60 napig ingyen kipróbálható! Interjú a társaság egyik szakemberével.

A HotelHood név már ismerősen cseng a legtöbb szállodás számára. Mégis érdemes elmondani néhány mondatban mivel foglalkoztok.

Akárcsak az üzletben egy kiváló eladó, a szállodád weboldalának is végig kell kísérnie és támogatnia a látogatót a foglalás felé.

Mit csinál egy kiváló eladó?

- mosolyogva üdvözli azt, aki már járt korábban az üzletben

- éberen figyeli a látogató testbeszédét

- érzékeli mire hogyan reagál

- tudja mikor szólítsa meg

Hogyan képzeljük ezt el a szállodánk weboldalán?

A HotelHoodnál egy intelligens felugró ablak rendszert alkalmazunk, amivel hasonló hatást érhetsz el. A rendszer figyeli a látogató online testbeszédét és a megfelelő látogatónak, a megfelelő üzenetet, a megfelelő pillanatban jeleníti meg.

Mit értesz online testbeszéd alatt?

A látogató, miközben a szállodád weboldalát böngészi, rengeteg árulkodó jelet ad magáról és arról, hogy mennyire elkötelezett, azaz mennyire áll készen a foglalásra. Ilyen jelek például a gombra kattintás, az oldalon töltött idő, az egérmozgás és sorolhatnám. Ezeket a jeleket figyelve és felhasználva hatékonyan segíthetjük a látogatót a foglalás irányába.

Hogyan tudjátok segíteni a szállodákat a kialakult helyzetben?

Talán sohasem volt még ennyire fontos a bevételek optimalizálása egy szálloda számára. Most senki sem engedheti meg magának, hogy feleslegesen költsön jutalékra. Úgy gondolom, ezzel Te és minden szállodás is egyetért. Az elmúlt két évben több, mint 40 magyar szállodának segítettünk jelentősen növelni a jutalékmentes foglalások számát.  A közvetlen foglalások erősítése a jelen helyzetben nem csak a költségek optimalizálása miatt fontos.

Hazai és nemzetközi statisztikák is azt mutatják, hogy a vendégek a Covid hatására hajlamosabbak a közvetlen foglalásra, mint korábban, hiszen közvetlenül a szálloda weboldalán tájékozódnak az egészségügyi óvintézkedésekről és a lemondási feltételekről.

Mi abban segítünk, hogy az oldalra látogató érdeklődők minél kisebb arányban távozzanak foglalás nélkül. Több módszert használunk, mindig a szálloda igényeihez és arculatához alkalmazkodva.

Ilyenek például a …

… közvetlen foglalási előnyök kiemelése

… feliratkozók számának növelése

… szálloda versenyelőnyeinek kiemelése

… szálloda ajánlatainak népszerűsítése

… foglalási rendszer hatékonyabbá tétele

 

Biztos vagyok benne, hogy az olvasó számára is tudunk olyan módszert mutatni, amivel többszörösen megtérül a belénk fektetett bizalma. Ezért úgy döntöttünk, hogy ebben a kihívásokkal teli időszakban átvállaljuk a szállodák kockázatát:

Most 60 napig ingyen és kötelezettség mentesen bármelyik magyar szálloda kipróbálhatja a HotelHood rendszert.

Hogyan képzeljük el az együttműködést?

Egy rövid konzultáció alkalmával megbeszéljük, milyen célokat szeretnél elérni, és már munkához is lát a csapat.

Javaslatokat teszünk a beállításokra, megküldjük a személyre szabott látványterveket, és ha mindent rendben találsz, már indítjuk is a szállodád első intelligens felugró ablak kampányait. Ezek után nincs más dolgod, mint figyelni, hogyan javulnak a foglaltsági mutatók.

Az eddigi tapasztalatok alapján így több mint 40%-kal tudjuk javítani a jutalékmentes foglalások arányát.

Hogyan lehet igényelni az ingyenes próbát?

Ezen a linken lehet jelentkezni: hotelhood.hu/konzultacio

 

 


Itt a friss TKI index

Itt a friss TKI index 

2025. májusban a turisztikai cégek 70 százalék szolgáltatási árainak növekedéséről számolt be az elmúlt 3 hónapra vonatkozóan az előző év azonos időszakához mérten.
Határon átívelő turisztikai egyesület született

Határon átívelő turisztikai egyesület született 

Megalakult a Fernenet – új határon átnyúló turisztikai egyesület a Fertő-tó térségében.
Életműkiállítás a belvárosi galériában

Életműkiállítás a belvárosi galériában 

Grandiózus életműkiállítással indítja útjára a nyarat a Virág Judit Galéria.
Megújult a legendás gemenci kőkereszt

Megújult a legendás gemenci kőkereszt 

A település központi részén, az árvízvédelmi töltés mellett, az egykori keselyűsi csárda előtt álló emlékművet bárki megcsodálhatja.
Indul a Muslinca Bringakör

Indul a Muslinca Bringakör 

A Muslinca Bringakör egy ingyenes, játékos, felfedező jellegű kerékpáros kihívás.
 Érdekes belföldi úti célok a hosszú hétvégén

Érdekes belföldi úti célok a hosszú hétvégén 

Siófok a legnépszerűbb pünkösdi úti cél belföldön az egyik szállásfoglaló portál friss foglalási adatai szerint a közelgő hosszú hétvégén.
Közel félezer pályázat az idei Virágos Magyarország versenyen

Közel félezer pályázat az idei Virágos Magyarország versenyen 

Az országos környezetszépítő verseny legnépszerűbb kategóriái 2025-ben az Év főtere és az Év fasora.
 Nyugdíjasok megpróbálják beállítani Phileas Fogg rekordját

Nyugdíjasok megpróbálják beállítani Phileas Fogg rekordját 

Negyven nap, majdnem 30.000 kilométer, 3274 gyalogló.
Kulturális randevú Göcsejben

Kulturális randevú Göcsejben 

Az eseménysorozat a göcseji dombok között idén 22 településen több mint 60 programot és közel 100 élményt kínál a „fenntartható lassúság” jegyében.
Indul a nyári szezon a Tisza-tó fővárosában

Indul a nyári szezon a Tisza-tó fővárosában 

Ezen a nyáron is rengeteg kalanddal és élménnyel vár Tiszafüred.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.