A HotelHood név már ismerősen cseng a legtöbb szállodás számára. Mégis érdemes elmondani néhány mondatban mivel foglalkoztok.
Akárcsak az üzletben egy kiváló eladó, a szállodád weboldalának is végig kell kísérnie és támogatnia a látogatót a foglalás felé.
Mit csinál egy kiváló eladó?
- mosolyogva üdvözli azt, aki már járt korábban az üzletben
- éberen figyeli a látogató testbeszédét
- érzékeli mire hogyan reagál
- tudja mikor szólítsa meg
Hogyan képzeljük ezt el a szállodánk weboldalán?
A HotelHoodnál egy intelligens felugró ablak rendszert alkalmazunk, amivel hasonló hatást érhetsz el. A rendszer figyeli a látogató online testbeszédét és a megfelelő látogatónak, a megfelelő üzenetet, a megfelelő pillanatban jeleníti meg.
Mit értesz online testbeszéd alatt?
A látogató, miközben a szállodád weboldalát böngészi, rengeteg árulkodó jelet ad magáról és arról, hogy mennyire elkötelezett, azaz mennyire áll készen a foglalásra. Ilyen jelek például a gombra kattintás, az oldalon töltött idő, az egérmozgás és sorolhatnám. Ezeket a jeleket figyelve és felhasználva hatékonyan segíthetjük a látogatót a foglalás irányába.
Hogyan tudjátok segíteni a szállodákat a kialakult helyzetben?
Talán sohasem volt még ennyire fontos a bevételek optimalizálása egy szálloda számára. Most senki sem engedheti meg magának, hogy feleslegesen költsön jutalékra. Úgy gondolom, ezzel Te és minden szállodás is egyetért. Az elmúlt két évben több, mint 40 magyar szállodának segítettünk jelentősen növelni a jutalékmentes foglalások számát. A közvetlen foglalások erősítése a jelen helyzetben nem csak a költségek optimalizálása miatt fontos.
Hazai és nemzetközi statisztikák is azt mutatják, hogy a vendégek a Covid hatására hajlamosabbak a közvetlen foglalásra, mint korábban, hiszen közvetlenül a szálloda weboldalán tájékozódnak az egészségügyi óvintézkedésekről és a lemondási feltételekről.
Mi abban segítünk, hogy az oldalra látogató érdeklődők minél kisebb arányban távozzanak foglalás nélkül. Több módszert használunk, mindig a szálloda igényeihez és arculatához alkalmazkodva.
Ilyenek például a …
… közvetlen foglalási előnyök kiemelése
… feliratkozók számának növelése
… szálloda versenyelőnyeinek kiemelése
… szálloda ajánlatainak népszerűsítése
… foglalási rendszer hatékonyabbá tétele
Biztos vagyok benne, hogy az olvasó számára is tudunk olyan módszert mutatni, amivel többszörösen megtérül a belénk fektetett bizalma. Ezért úgy döntöttünk, hogy ebben a kihívásokkal teli időszakban átvállaljuk a szállodák kockázatát:
Most 60 napig ingyen és kötelezettség mentesen bármelyik magyar szálloda kipróbálhatja a HotelHood rendszert.
Hogyan képzeljük el az együttműködést?
Egy rövid konzultáció alkalmával megbeszéljük, milyen célokat szeretnél elérni, és már munkához is lát a csapat.
Javaslatokat teszünk a beállításokra, megküldjük a személyre szabott látványterveket, és ha mindent rendben találsz, már indítjuk is a szállodád első intelligens felugró ablak kampányait. Ezek után nincs más dolgod, mint figyelni, hogyan javulnak a foglaltsági mutatók.
Az eddigi tapasztalatok alapján így több mint 40%-kal tudjuk javítani a jutalékmentes foglalások arányát.
Hogyan lehet igényelni az ingyenes próbát?
Ezen a linken lehet jelentkezni: hotelhood.hu/konzultacio