Partnerségük iskolapéldája annak, hogy a gondos tervezés és az azt követő összhang és együttműködés milyen óriási előnyökkel járhat mind az egyes vállalatok számára, mind a technológiák kombinálásával kapcsolatban.
De hogy indult útjára ez a sikertörténet?
Az első lépést a Philips vezetősége tette meg, akik úgy határozott, hogy egy egységes és kiváló teljesítményű platformot alakít ki Android alapú televízióik és digitális kijelzőik támogatására. E döntést követően kulcsfontosságúvá vált egy olyan partnerség kialakítása, mely segítené az ügyfélélmény további fejlesztését. Ez pedig egyenes irányt mutatott a TeamViewer partnerség irányába.
Kérdések és kihívások
A legnagyobb kihívás az volt, hogy lehetővé tegyék a megjelenített tartalom és az egyéni élmény testreszabását az ügyfelek igényeinek megfelelően, ez pedig sokak számára okozott fejtörést. Létfontosságúvá vált tehát a készülékek hozzáférhetősége bárhonnan, mégpedig folyamatosan, a hét minden napján éjjel és nappal egyaránt.
Innovatív válaszok
A Philips végül - megvizsgálva a piaci szereplőket - úgy határozott, hogy a TeamViewer Host alkalmazást integrálja minden képernyőbe, mely folyamatos és ellenőrzött távoli elérést tesz lehetővé minden eszköz számára. Ezen újítás révén a cég támogatói távolról be tudnak lépni az egyes készülékeket elérve és teljes mértékben irányítani tudják a távoli eszközöket, függetlenül attól, hogy éppen melyik földrajzi helyen és időzónában van az telepítve.
Elismerésre méltó eredmények
Franck Racapé, a Philips Professional Display Solutions EMEA értékesítési igazgatója az elért eredményekkel kapcsolatban így fogalmazott: "A megoldás rendkívül költséghatékony, hiszen a továbbiakban nincs szükség felesleges utazgatásra ahhoz, hogy az eszközök elérhetőek legyenek. Rengeteg időt takarít meg a támogató ügynök számára, hiszen azonnali hozzáférést biztosít a kijelzőkhöz, és mondhatni, rendkívül hatékony, mivel nem csupán teljes elérést biztosít a készülék szoftveréhez, hanem könnyedén testre is szabható.”
Az elért eredmények pedig megerősíteni látszanak ezeket a szavakat.
A TeamViewer integráció nyomán egyszerre figyelhető meg a költséghatékonyság növekedése, és a munkavállalók teljesítményének emelkedése is. Olyan támogatási események, melyek korábban napokon (néha heteken) keresztül tartottak, és sok kényelmetlenséggel, esetenként magas költségekkel járhattak (mint például, hogy be kellett vinni a készüléket a márkaszervízbe, vagy, hogy szerelőt kellett hívni az helyszínre), a Teamviewer integrációnak köszönhetően akár néhány percessé rövidültek - ennek folyományaként pedig a vállalati folyamatok is jelentősen lerövidültek.