A Budapest Brand kulturális, turisztikai és városélmény programok széles spektrumát valósította meg az elmúlt években, köztük a Budapesti Tavaszi Fesztivált, a főváros 150. születésnapjához kapcsolódó programokat, így a Budapest Nagyregényt, a Budapest Bejárót, a Lánchíd fesztivált, a Bulivillamost, a fővárosi cégek munkatársait bemutató Budapest Hősei programot vagy a Metrófesztivált.
A Budapest Brand által létrehozott programok az elmúlt hónapokban számos rangos nemzetközi és hazai szakmai elismerést nyertek el, a többi között három aranyat, egy ezüstöt, hat bronzot, egy különdíjat és egy shortlist jelölést.
Mindeközben a cég elindította a fővárosiaknak kedvezményeket biztosító Énbudapestem applikációt és az elmúlt öt évben átalakította a turistáknak értékesített Budapest Kártya portfoliót is, aminek jelentősen javult a jövedelmezősége, illetve mára a termékcsalád kétharmada teljes egészében digitálisan megvásárolható.
Ez volt a Budapest Brandnél töltött öt évem legnehezebb hete – mondta a szakember.
„Az elmúlt években azért dolgozunk, hogy Budapest minden itt élőnek és idelátogatónak izgalmasabb, élményekkel telibb, élhetőbb és befogadóbb hely legyen. A város nemcsak utakból, villamosokból, házakból vagy közművekből áll, hanem eseményekből, kultúrából, közös ünnepekből, megemlékezésekből, élményekből is. A közösen megélt pillanatok segítenek közösséget kovácsolni.” – fogalmazott Faix Csaba a közösségi oldalán.
Hozzátette: „Az általunk létrehozott programok számos rangos nemzetközi elismerést nyertek el, csak az elmúlt pár hónapban három aranyat, egy ezüstöt, hat bronzot, egy különdíjat és egy nemzetközi shortlist jelölést különböző nemzetközi és hazai szakmai fórumokon. Nagyon sajnálom ezeket a projekteket. Nagyon sajnálom a kollégáimat.”
Faix Csaba 2020 februárban kezdett a Fővárosi Önkormányzat cégénél dolgozni. Mostani posztján addig marad, amíg a folyamatban lévő projektek, valamint a 2024-es év pénzügyi lezárása megtörténik, illetve lezárul a csoportos létszámleépítés. A kialakult költségvetési helyzet ellenére a cég átszervezés és profiltisztítás utan is folytatja közfeladatai ellátását.
A Budapest Brand 2024-es évének összefoglalóját ebben a videóban találják.