A Budapest Brand új információs irodájában a látogatók ingyenesen juthatnak hozzá tájékoztató kiadványokhoz, programfüzetekhez, térképekhez és megvásárolhatják a város hivatalos városkártyáját, a Budapest Card-ot, valamint - a kártya által nyújtott szolgáltatásokon túl - befizethetnek városnéző programokra és a népszerű hajós vacsorákra is.
A ligeti jelenlét egy együttműködés kezdete a Városliget Zrt. és a Budapest Brand között. Az új fejlesztések, a Magyar Zene Háza, a Nagyjátszótér, az új Néprajzi Múzeum és a kilátópontként működő Mimóza dombi hőlégballon újabb turistákat vonz majd a Városligetbe. A Hősök tere, a Vajdahunyad vára, a Széchenyi fürdő, az Állatkert és a Szépművészeti Múzeum együttesét kiegészítve, Budapest megújuló turisztikai központjaként ugyanolyan színvonalas szolgáltatásokat és hiteles turistatájékoztatást kell nyújtson a vendégeknek, mint a történelmi belváros.
Forrás: Budapest Brand nZrt