Új funkciók és dizájn az abádszalóki strandon

Egységes arculattal és családbarát helyiségekkel gazdagodott az Abádszalóki Tisza-tó Strand, amelyet július 8-án adtak át.

A most átadott fejlesztés már a harmadik üteme az országos strandkorszerűsítési prorgramnak. Ennek során csaknem 57 millió forint támogatással tovább fejlődtek a vendégfogadás feltételei. Öt családbarát mosdót és baba-mama pihenőt alakítottak ki, továbbá egységes arculati tájékoztató eszközöket helyeztek ki. Az új arculat megjelenik az öltözők, a családi és akadálymentesített öltözők, a tájékoztató táblák és az irányjelző táblák kialakításában is. A központi motívum a vízi madár, a betűtípus és a színek pedig a vízi élet motívumait ragadják meg.

2020-ban a strandfejlesztés keretében került sor az országosan egységes arculatú Tourinform irodakonténer beszerzésére is bruttó 25 millió forintos költséggel. Ehhez kapcsolódóan megtörtént a Tourinform-iroda berendezése, bútorok, eszközök beszerzése is. A Tisza-tó Strand Nonprofit Kft. fenntartásában működő Tourinform iroda 19 éve szolgálja a település turizmusát, az iroda évente 3 ezer látogatói megkeresést kezelt, mely a költözéssel valószínűleg megsokszorozódik. Az új Tourinform iroda a legnépszerűbb attrakció bejárata mellé költözött, a hét minden napján nyitva van.

A Magyar Turisztikai Ügynökség 2017-ben indította el a strandfejlesztési programot, amelynek célja, hogy 2030-ig az összes szabadvízi strand megújuljon. A második ütemben a Tisza-tónál 7 település strandjai közel 700 millió forintból újultak meg. A fejlesztések elsősorban a vizesblokkok, öltözők, játszóterek és a parti sétány megújítására, továbbá családbarát és egyéb szolgáltatások bővítésére irányultak. A strandfejlesztés harmadik ütemében pedig 5 település strandfejlesztése kezdődhetett meg összesen 163 millió forint értékben. Abádszalók (Tisza-tó Strand); Kisköre (Szabadvízű Strand és Camping); Sarud (Kalandpart); Tiszanána (Dinnyésháti strand); Tiszafüred (Szabadstrand).

Abádszalókon a tavalyi második ütemben 114,9 millió forintból megvalósult többek között a bejárati épület rekonstrukciója, környezetrendezés, közműkialakítás és egyéb infrastrukturális fejlesztések, mint közvilágítás, árnyékolás és térbútorok elhelyezése. Mini golfpálya létesült, illetve útbaigazító és egyéb információs táblák kerültek ki.

Forrás: Turizmus Online


Zsolnay kerámiák otthona a szecessziós álomvilla

Zsolnay kerámiák otthona a szecessziós álomvilla 

Újabb Zsolnay remekművek kerültek a pesti ResoArt Villa bemutatótereibe.
Különleges témájú alkotások ezen a kiállításon

Különleges témájú alkotások ezen a kiállításon 

A most nyíló Vízhez hasonló című kiállítás gerincét azok a művek adják, amelyek Stuttgartban készültek 1993-1995 között.
További fejlesztések Szigligeten

További fejlesztések Szigligeten 

A fejlesztés a 2021-ben befejezett szigligeti várfelújításra épül, amelynek következtében immáron éves szinten több mint 200.000 látogató érkezik a szigligeti várba, így magára a településre is.
Mi köti össze Budapestet Alicantéval? – MTÜ évértékelő 2024-ről

Mi köti össze Budapestet Alicantéval? – MTÜ évértékelő 2024-ről 

Egyrészt a közvetlen légi járatok, másrészt az a tény, hogy 2024-ben Budapest és Alicante holtversenyben az első helyet szerezte meg a világon a városok közötti versenyben – vendégszám tekintetében.
Érkezik az Art and Antique

Érkezik az Art and Antique  

Idén február 6. és 9. között rendezik meg Magyarország legnagyobb klasszikus és kortárs művészeti vásárát.
Ötvenéves a Kiskunsági Nemzeti Park

Ötvenéves a Kiskunsági Nemzeti Park 

A park az elmúlt fél évszázad során a természeti értékek védelmének, az ökoturizmus fejlesztésének és a környezeti nevelésnek a szimbólumává vált, egyedülálló természeti kincseket és kulturális örökséget őrizve az utókornak.
Friss MSZÉSZ Trendriport: így teljesítettek a hazai szállodák

Friss MSZÉSZ Trendriport: így teljesítettek a hazai szállodák 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette novemberi trendriportját a KSH adatai alapján.
A lead szerepe a webshopok világában

A lead szerepe a webshopok világában 

A webáruházak világában a lead fogalma egy olyan kifejezés, amiről talán már hallottál, de miért is annyira fontos a digitális kereskedelemben? Adott esetben egy lead az a személy, aki valamilyen szinten érdeklődést mutat a termékeid iránt. Ő lesz az az érdeklődő, aki talán még csak vacillál, de már az első lépéseket megtette feléd – például megadta az e-mail címét vagy telefonszámát. 
Egy inváziós állatfaj, amely egyre nagyobb fejtörést okoz

Egy inváziós állatfaj, amely egyre nagyobb fejtörést okoz 

Az idegenhonos, különösen az inváziós állat- és növényfajok egyre nagyobb problémát jelentenek világszerte.
Új helyszínen a Zarándok Konferencia

Új helyszínen a Zarándok Konferencia 

A rendezvényre érkező hazai és külföldi előadókon túl meghatározó szakemberek is érkeznek.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.