Az újonnan kinevezett vezető a kezdetek óta az Invia csapat tagja. Michal Tůma az elmúlt 14 évben marketing menedzserként fontos szerepet töltött be az Invia márka felépítésében. Az online utazási piac minden szegmensére kiterjedő ismereteit új pozíciójában elsősorban a csoport stratégiájának megtervezésében és kialakításában akarja hasznosítani.
"Korábbi szakmai tapasztalataimból kiindulva kiemelt célom az utazási irodákkal kialakított kiváló kapcsolat megőrzése és ezzel együtt az utasainknak nyújtott szolgáltatások fejlesztése. Ennek érdekében feladatunknak tartjuk, hogy a teljes folyamat során elérhetőek legyünk, az online vásárlás első lépéseitől egészen az utazók visszaérkezéséig. Ugyanakkor azt is szeretnénk megteremteni, hogy utasaink kényelmesen, otthonról is összeállíthassák az igényeiknek leginkább megfelelő utazási csomagokat." - hangsúlyozta Michal Tůma az Invia csoport előtt álló fejlesztési időszak kapcsán.
Tavaly az Invia csoport oldalainak 200 millió látogatója volt, összesen 3 millió utas választotta a cég szolgáltatásait, és saját portáljaikon keresztül 2,2 millió repülőjegyet értékesítettek a vállalat munkatársai.
Forrás: Marketinginfo