Feladata lesz egyfelől annak a szakmai szempontrendszernek és eljárásrendnek a kialakítása, amely alapjául és keretéül szolgál majd a turisztikai desztinációk kijelölésének. Másrészt ő felel majd annak a koordinációs mechanizmusnak a kidolgozásáért és beüzemeléséért, amely biztosítja a márkaépítés során az MTÜ, valamint a desztinációkban működő önkormányzatok, illetve turisztikai szolgáltatók együttműködését. Fontos, hogy az egyes kiemelt turisztikai területek márkázásában érdekelt szereplők terveit, munkáját összehangoljuk, és új pályára állításukat szakmailag irányítsuk.
A cél, hogy Magyarország, Budapest és a Balaton mellett már rövid távon egy harmadik és egy negyedik, közép távon további 16-20 térségi márkával jelenjen meg a turizmus kínálati piacán. Turisztikai vonzerővel bíró, versenyképes utazási ajánlatokra, csomagokra van szükség az élményeket kereső - egyre igényesebb, egyre gyorsabban és tudatosabban tájékozódó - külföldi és belföldi vendégek számára.
Molnár Anita 2000 óta dolgozik az állami turisztikai marketing szervezetben, mint a Tisza-tavi Regionális Marketing Igazgatóság igazgatója, 2013 óta az Észak-magyarországi Regionális Marketing Igazgatóság igazgatói feladatait is ellátta egyben. Jelentős szakmai munkát végzett a Tisza-tó turisztikai termékfejlesztését és piaci bevezetését illetően, hatékonyan szervezte az Észak-magyarországi desztinációk belföldi és nemzetközi piacra juttatásának stratégiai irányait, turisztikai kommunikációs kampányait, melyet a növekvő vendégéjszaka számok is igazolnak.