A Tisza cipőket előállító Clash Kereskedelmi és Szolgáltató Kft-t termék kategóriában terjesztették elő, míg a szintén Vidák László vezetésével működő, a Liszt Ferenc téri Menza éttermet üzemeltető Menza Co. Kft-t szolgáltatás kategóriában javasolták az elismerésre.
A előterjesztésben szereplő leírás szerint a Tisza „lelkes és harcedzett birgádja álmodja meg a márka egykori nagyságához méltó mai darabokat.” A 2003 óta működő Menza étterem pedig „emblematikus alakja a budapesti éttermi kultúrának. Retro stílusához régi hagyományokon alapuló vendéglátás nosztalgiája társul.”
Ha pedig elismerték őket, jogosulttá válnak a Budapest Márka embléma használatára. Melynek odaítélése a Fővárosi Közgyűlés feladata attól függően, hogy a szolgáltatók, cégek milyen mértékben járultak hozzá Budapest jó hírnevéhez.