Lifestyle hotel a Belvárosban

Egy teljes körasztalt elfoglalt az „Év Szállodája 2015” díjkiosztón a Kempinski Hotel Corvinus Budapest csapata, élükön Stephan Interthal igazgatóval, így a legrangosabb díj átvételét is együtt ünnepelhették a Hilton Budapestben tartott gálaesten. A gratulációk fogadása közben egy villáminterjúra is sort keríthettünk a ház régi-új vezetőjével.

Miben más az a hotel, ahová másfél évvel ezelőtt visszaérkezett régi-új igazgatóként?

2004-ben ért véget az első budapesti megbízatásom, és az azt követő 10 évben Budapest rengeteget változott, előnyére. A város összképe szebb, a kulturális és gasztronómiai ajánlat sokkal érdekesebb és változatosabb lett, az üzletek kínálata vonzza a turistákat. A Kempinski Hotel Corvinus Budapest korábbi „európai nagyszálloda” imidzsét egy kreatív és innovatív lifestyle hotel arculat váltotta fel, amely egyik egyedisége a benne található új Belvárosi Gasztronómiai Központ.

Egy teljes asztalt foglaltak le a várbeli „Év Szállodája 2015” díjkiosztóján − miért érkeztek ekkora csapattal?

Ha valaki kiérdemelte ezt a díjat, akkor az a menedzsment team, de még inkább a hotel mind a 220 munkatársa. Így én voltam az, aki elkísérte a vezetőség tagjait, és osztozott örömükben a nyertes kihirdetésekor.

Mi a különleges a szállodájukban?

Az emberek. Az ő minőségi munkájuk és szenvedélyes elhivatottságuk. És a Belvárosi Gasztronómiai Központ, ahol egy fedél alatt olyan különleges helyek várják a vendégeket, mint az ÉS Bisztró, a Nobu és a Blue Fox The Bar.

Vajon Budapesten hogy lehet megőrizni azt a vendégkört, amely igazán jellemző lehet egy luxusszállodára?

Nem vagyok abban a helyzetben, hogy másoknak adjak tanácsokat, hiszen minden háznak megvan a saját egyedi célkitűzése. De a legfontosabb, hogy tanuljunk a múltból, és folyamatosan törekedjünk új koncepciók megalkotására, új és innovatív ötletek megvalósítására.

2015-ben a magyarországi díjazott hotel direktoraként mit vár a 2016-os esztendőtől?

A turizmusban és a vendéglátásban fenntartható növekedést, különösen Budapesten. Véleményem szerint ez nem lesz olyan dinamikus idén, mint az elmúlt évben, de mindenkinek elemi érdeke, hogy a „jó”-tól a „legjobb” felé haladjunk. Budapest vonzereje és pozitív megítélése sosem volt ilyen jelentős, ki kell használnunk ezeket a sikereket. És remélem, még számtalan siker áll előttünk!


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.