Miben más az a hotel, ahová másfél évvel ezelőtt visszaérkezett régi-új igazgatóként?
2004-ben ért véget az első budapesti megbízatásom, és az azt követő 10 évben Budapest rengeteget változott, előnyére. A város összképe szebb, a kulturális és gasztronómiai ajánlat sokkal érdekesebb és változatosabb lett, az üzletek kínálata vonzza a turistákat. A Kempinski Hotel Corvinus Budapest korábbi „európai nagyszálloda” imidzsét egy kreatív és innovatív lifestyle hotel arculat váltotta fel, amely egyik egyedisége a benne található új Belvárosi Gasztronómiai Központ.
Egy teljes asztalt foglaltak le a várbeli „Év Szállodája 2015” díjkiosztóján − miért érkeztek ekkora csapattal?
Ha valaki kiérdemelte ezt a díjat, akkor az a menedzsment team, de még inkább a hotel mind a 220 munkatársa. Így én voltam az, aki elkísérte a vezetőség tagjait, és osztozott örömükben a nyertes kihirdetésekor.
Mi a különleges a szállodájukban?
Az emberek. Az ő minőségi munkájuk és szenvedélyes elhivatottságuk. És a Belvárosi Gasztronómiai Központ, ahol egy fedél alatt olyan különleges helyek várják a vendégeket, mint az ÉS Bisztró, a Nobu és a Blue Fox The Bar.
Vajon Budapesten hogy lehet megőrizni azt a vendégkört, amely igazán jellemző lehet egy luxusszállodára?
Nem vagyok abban a helyzetben, hogy másoknak adjak tanácsokat, hiszen minden háznak megvan a saját egyedi célkitűzése. De a legfontosabb, hogy tanuljunk a múltból, és folyamatosan törekedjünk új koncepciók megalkotására, új és innovatív ötletek megvalósítására.
2015-ben a magyarországi díjazott hotel direktoraként mit vár a 2016-os esztendőtől?
A turizmusban és a vendéglátásban fenntartható növekedést, különösen Budapesten. Véleményem szerint ez nem lesz olyan dinamikus idén, mint az elmúlt évben, de mindenkinek elemi érdeke, hogy a „jó”-tól a „legjobb” felé haladjunk. Budapest vonzereje és pozitív megítélése sosem volt ilyen jelentős, ki kell használnunk ezeket a sikereket. És remélem, még számtalan siker áll előttünk!