A hazai márkaépítés fontos állomása az első Bonbonetti Édességbolt szeptember 2-i megnyitása, a főváros szívében, az Andrássy úton. A Bonbonetti színekben pompázó márkabolt a már jól ismert minőségi Bonbonetti csokoládék, cukorkák mellett számos, csak itt kapható újdonságot kínál: cukorkákból, csokoládés drazsékból, különleges krémekkel töltött pralinékból válogathat az új ízekre vágyó édességrajongó. Újdonság az is, hogy a kimérési lehetőségnek köszönhetően a vásárlók számukra az éppen legkedvezőbb mennyiségű édességet vihetik haza vagy éppen saját válogatást készíthetnek a több mint tízféle, kézzel készült Bonbonita golyókból. A Bonbonetti Édességbolt folyamatos akciókkal, kóstolókkal is várja hazai és a magyar édességekkel ismerkedő külföldi vásárlóit.
Az Édességbolt mellett a közös munka első gyümölcsei a tavasztól már kapható új Bonbonetti cukorkák, valamint a most bevezetett különleges minőségű Bonbonetti Elegance táblás csokoládék. A több mint 70 éves tibi márka is szolgál idén újdonsággal: a nyáron boltokba került tibi Classic tej- és étcsokoládé bár külsejében a régmúlt időket idézi, lágysága, finomsága, selymessége pedig már az idei első technológiai fejlesztések eredménye.
Tavasszal jelentett be stratégiai szövetségi megállapodást a Bonbonetti Csoport, az utolsó nagy hazai csokoládégyár és a világ 15. legnagyobb édességgyártó vállalata, a Roshen Confectionery Corporation.
A Roshen a világ egyik legnagyobb, komoly piaci háttérrel rendelkező édesipari cége, több mint tízezer alkalmazottat foglalkoztat világszerte, árbevétele közel 1,2 milliárd USD. Hét édességgyárában több mint kétszázféle kiváló minőségű édességet gyárt, többek között csokoládét, cukorkát, kekszet, gyártási mennyisége jelentősen meghaladja az évi 400 ezer tonnát.
A Bonbonetti három hazai üzemében mintegy 600 munkahelyet tart fenn, és olyan, taradicionális, több évtizedes brandeket őriz, mint a Franciadrazsé és Dunakavics. Bár a hazai desszert piac az utóbbi időszakban jelentős visszesést produkált, és a nyugati országokba történő szállítás jóval jövedelmezőbb, mint a haazi piacra termelni, a cég irányítói nem kívánjják növelni a jelenlegi 30 százalékos exportarányukat.