Az incidens oka utasok beszámolói alapján vélhetően hajtóműhöz kapcsolódó probléma lehetett, de részleteket erről a cikk megjelenésekor még nem lehet tudni.
Az esetről a fedélzeten tartózkodó utasok számoltak be a közösségi médiában, a gép útja a Flightradar-on visszakövethető:
„Hölgyeim és Uraim itt a kapitány beszél. Sajnos egy igen kis technikai probléma miatt vissza kell fordulnunk Budapestre, mivel a célállomásunkon, Marosvásárhelyen nincsen szerelő és így ott ragadnánk. Maga a probléma egyébként nem jelentős, de muszáj visszatérnünk miatta Budapestre, körülbelül 15 perc múlva fogunk leszállni és miután leszálltunk, majd tájékoztatom Önöket a továbbiakról. Addig is szíves elnézésüket és megértésüket köszönjük.”
Az utasok egy ideig a gépen várakoztak, választhattak valamilyen csokoládét a kínálatból, de a terminálon elkölthető voucher-t nem kaptak. Végül buszokkal szállították vissza őket a terminál épületébe, ahol megvárták a cseregép indulását.
Közel 6 óra késés után nem biztos, hogy jár kártérítés A Marosvásárhelyre tartó utasokat egy Törökországból visszatérő gép szállította el Marosvásárhelyre. Ez a járat végül magyar idő szerint 13:17-kor szállt fel és 14:01-kor landolt. Mivel eredetileg 08:10-kor kellett volna leszállnia, ezért közel 6 órás késésről van szó, ami 1500 kilométernél rövidebb út esetén utasonként 250 euró kártérítést jelenthet.
Forrás: Spabook