Az őszi borkatalógusban több mint 100 új bort mutatnak be a vásárlóknak, például a megújult nemzetközi borválasztékuk egy részét, amelyet a fogyasztói igényekhez igazítottak. A katalógus tehát az őszi borvásárhoz készült, ami mindig a legnagyobb az évben, de mellette három kisebbet is szerveztek idén.
Az ezeken bemutatott új termékek közül a legkedveltebbek már bekerültek az állandó választékba. Az áruház borkatalógusa újságformában és online is lapozgatható, az üzletekben pedig a vásár ideje alatt hétvégente kóstoltatással, mennyiségi kedvezményekkel és egyedi bombaárakkal várják a vásárlókat.
A kiemelt borok közül például a Vinatus, Eszterbauer vagy Szeleshát pincészet boraiból két darabot egy áráért adnak október 22-ig.
A minőségi kínálat kialakításában Fabók Mihály örökös magyar sommelier bajnok több mint egy évtizede segíti az áruházat, mellette egy szakértőkből álló beszerzői csapat áll. A kiválasztás előtt minden terméket tesztelnek. Ezeken a kóstolókon a szakmaiság mellett a különböző vásárlói preferenciáknak és ízlésvilágnak jut nagy szerep. A boros rendezvényeken gyakran inkognitóban kóstolják meg az italokat, és ez alapján választanak be egy-egy bort a sortimentbe. A hazai pincészetek kiemelt szerepet töltenek be az állandó választékban, az 1000-féle bor 90%-át magyar borászok adják.
„Több mint 80 hazai borászattal állunk kapcsolatban. Sok pincészettel fejlesztünk egyedi, csak nekünk gyártott borokat könnyed napi fogyasztásra, de készítünk együtt felső kategóriás limitált szériákat is, melyek az eladási mutatóinkban is jól szerepelnek. Azt látjuk, hogy a borok forgalma nő, miközben a vásárlói szokások változnak. A fogyasztók inkább a jobb minőségű és jobb ár-érték arányú termékeket keresik. Minden évben elemezzük a kategória szezonalitását és az új irányokat." – mondta el Nagy Attila értékesítési igazgatója.