Mint ezzel kapcsolatos rövid közleményükből kiderül, az előszezont kóstolgató turisták Alsóörstől Keszthelyig találkozhattak múlt héten
a METRO járműflottájának tagjaival, valamint a száz főt számláló értékesítő különítmény sárga Hurrikán-turné pólót viselő képviselőivel.
A marketingakció nagyon intenzív volt: egyetlen nap alatt több, mint 1300 helyszínt látogattak meg a különleges értékesítői turné keretében, hogy népszerűsítsék a METROMAX kiszállító szolgáltatást a balatoni vendéglátósok – hotelek, éttermek, bárok és strandbüfék – számára.
Ez egy kényelmes, személyre szabható beszerzést biztosít, amivel a vendéglátós rengeteg időt és energiát spórolhat, és maximálisan a vendégekre koncentrálhat.
Az akciónak köszönhetően a most startoló szezonban várhatóan az eddigieknél még többen fogják ezt élvezni a Balaton turizmusát kiszolgáló vendéglátóhelyek között.