Újdonság az idei elismerésben, hogy
már nem két, hanem három évre szól, ezzel is elősegítve, hogy egy-egy jó elképzelés, intézkedés hosszabb távon még inkább beépüljön People and Culture terület hétköznapi gyakorlatába.
A 2017-ben életre hívott kezdeményezés alapvető célja, hogy felhívja a cégek figyelmét a munkavállaló-barát környezet fontosságára, és a munkahelyi feltételek folyamatos javítására ösztönözze a vállalatokat. Az e területen befektetett erőfeszítések azonban közismerten jól kamatoznak, hiszen vonzóvá teszik a vállalatokat a potenciális munkavállalók számára, erősítve az employer brandinget.
A Megbízható Munkaadó cím elnyeréséhez egy komplex kritériumrendszernek kell megfelelnie a pályázó vállalatoknak, ami érinti a javadalmazást, a szociális dimenziókat, az egészséges és biztonságos munkakörnyezetet, a képzést, a munkatársak fejlődési lehetőségeit, a belső kommunikációt, valamint a toborzás és onboarding gyakorlatát.
A METRO Nagykereskedelem különösen büszke a belső tehetséggondozó, képességfejlesztő, és értékelő-visszajelző rendszereire, a coaching szemléletű vezetőképzésre, valamint a munkavállalói elégedettségmérés eredményeinek beépítésére a vállalat folyamataiba.
Az elmúlt években nagy energiákat fordítottunk a People and Culture terület fejlesztésére annak érdekében, hogy ne egyszerűen vonzóak legyünk a munkaerőpiacon, hanem elkötelezett, tehetséges szakembereket és vezetőket neveljünk ki. A munkavállalók felé e fejlesztések üzenete, hogy ha Te jól vagy, a munkahelyed is jól van; a folyamatos visszacsatolások pedig segítenek bennünket, hogy egy olyan hely legyünk, amit a kollégák így jellemezhetnek: Jó itt dolgozni
– foglalta össze a Megbízható Munkaadó cím mögötti vállalati filozófiát Kaszás Helga People and Culture igazgató.