A Wolt elindítja saját hirdetési szolgáltatását

A vállalat bejelentette hogy elindítja saját hirdetési szolgáltatását, a Wolt Ads-et annak érdekében, hogy partnerei növekedését és láthatóságát felgyorsítsa, írta meg a Store Insider szakportál.

A sikeres béta-időszakot követően a vállalat most azt tervezi, hogy a hirdetési szolgáltatását kiterjeszti mind a 27 piacára, derül ki az írásból.

Az elmúlt hónapokban partnereink jelentős növekedést könyvelhettek eladásaikban és a reklámköltések megtérülésében. Bár ezen a területen még nagyon korai szakaszban vagyunk, a kezdeti eredmények és a partnereink visszajelzései rendkívül bíztatóak, és megerősítenek bennünket abban, hogy jó úton járunk

- mondta Catalina Salazar, a Wolt Ads globális vezetője.

Forrás: Wolt
Forrás: Wolt

Mint írják, a Wolt Ads lehetővé teszi ügyfeleik számára, hogy új helyszíneket és ajánlatokat fedezzenek fel, már a vásárlás közben, nem pedig más tevékenységek megszakításával. Hozzáteszik, nagy hangsúlyt fektetnek arra, hogy az általuk megjelenített fizetett tartalmak mindig relevánsak legyenek, és hogy senkit ne terheljenek túl sok ilyen tartalommal.

Az is kiderül, a Wolt Ads tulajdonképpen a Wolt nagy nemzetközi partnermárkái számára készült:

A kereskedők csak akkor fizetnek a Wolt Adsért, ha a vásárlók vásárolnak - nem a kattintások vagy megtekintések alapján.

A kereskedők a Wolt önkiszolgáló eszközein keresztül teljes mértékben irányíthatják hirdetéseiket, és csak az eladásokat ösztönző hirdetésekért fizetnek - nem pedig a kattintásokért vagy megtekintésekért.

 


Magyar piacon tűnt fel a 3 Michelin-csillagos spanyol sztárséf

Magyar piacon tűnt fel a 3 Michelin-csillagos spanyol sztárséf 

Vajon mit keresett ott?
Családias hangulatú étteremnyitás a Várnál

Családias hangulatú étteremnyitás a Várnál 

Megnyílt a Varjúvár étterem a Várkert Bazárban.
SVÉT eszem-iszom Szigetmonostoron

SVÉT eszem-iszom Szigetmonostoron 

A Stílusos Vidéki Éttermiség (SVÉT), a nívós vidéki gasztronómiát képviselők szövetsége a Rosinante Fogadóba készül április 5-én.
Közösségi élménytér a Hunyadi téri vásárcsarnokból

Közösségi élménytér a Hunyadi téri vásárcsarnokból 

A vásárcsarnok állapota az elmúlt évtizedek során folyamatosan romlott.
Jó hírek a magyarországi sörfogyasztásról

Jó hírek a magyarországi sörfogyasztásról 

Ezzel a bővülés dinamikája visszatért a 2021-ben és 2022-ben mért 3 százalék körüli mértékhez.
Betiltották a budapesti aluljárókban történő sütögetést

Betiltották a budapesti aluljárókban történő sütögetést 

Vége a helyben sütésnek – a Főpolgármesteri Hivatal döntése szerint.
A Coca-Cola kapcsán Önnek is a tej jut eszébe?

A Coca-Cola kapcsán Önnek is a tej jut eszébe? 

Pedig ideje lenne, mert a tej egy ideje fontos szerepet játszik a kólagyártó cég életében.
Megvédte címét a pálinkaverseny tavalyi győztese

Megvédte címét a pálinkaverseny tavalyi győztese 

Több mint 2400 minta versenyzett a XV. Quintessence pálinka- és párlatversenyen.
Megtévesztette a fogyasztókat a Foodora – meg is büntették érte

Megtévesztette a fogyasztókat a Foodora – meg is büntették érte 

Több mint 35 millió forintos bírságot szabtak ki az ételrendelési portál üzemeltetőjére.
A konyhasziget szíve – A Marrone-sztori

A konyhasziget szíve – A Marrone-sztori 

Van egy családi alapítású olasz cég, amelyik professzionális, egyedi tervezésű konyhai rendszereket tervez, és le is gyártja saját tervezésű konyháit, konyhaszigeteit.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.