A sikeres béta-időszakot követően a vállalat most azt tervezi, hogy a hirdetési szolgáltatását kiterjeszti mind a 27 piacára, derül ki az írásból.
Az elmúlt hónapokban partnereink jelentős növekedést könyvelhettek eladásaikban és a reklámköltések megtérülésében. Bár ezen a területen még nagyon korai szakaszban vagyunk, a kezdeti eredmények és a partnereink visszajelzései rendkívül bíztatóak, és megerősítenek bennünket abban, hogy jó úton járunk
- mondta Catalina Salazar, a Wolt Ads globális vezetője.
Mint írják, a Wolt Ads lehetővé teszi ügyfeleik számára, hogy új helyszíneket és ajánlatokat fedezzenek fel, már a vásárlás közben, nem pedig más tevékenységek megszakításával. Hozzáteszik, nagy hangsúlyt fektetnek arra, hogy az általuk megjelenített fizetett tartalmak mindig relevánsak legyenek, és hogy senkit ne terheljenek túl sok ilyen tartalommal.
Az is kiderül, a Wolt Ads tulajdonképpen a Wolt nagy nemzetközi partnermárkái számára készült:
A kereskedők csak akkor fizetnek a Wolt Adsért, ha a vásárlók vásárolnak - nem a kattintások vagy megtekintések alapján.
A kereskedők a Wolt önkiszolgáló eszközein keresztül teljes mértékben irányíthatják hirdetéseiket, és csak az eladásokat ösztönző hirdetésekért fizetnek - nem pedig a kattintásokért vagy megtekintésekért.