Tavaly újultak meg a Budapest Marriott Hotel vendéglátóegységei és rendezvényközpontja, valamint új dizájnt és koncepciót kapott DNB Budapest étterem, és megnyitott a hotel bárja, a Liz and Chain is. A cég a megújuláshoz a kommunikációt is új alapokra helyezi, erre pedig a Socially-t kérték fel. A hotel a gasztromarketing ügynökséget az eddigi munkái és referenciái alapján választotta. Ennek értelmében az újrapozicionált vendéglátóegységek online kommunikációs feladatait a Socially végzi, aminek ügyfelei között ott van a padthai wokbar, a Zing Burger, a Wolt és a Vapiano.
„A közös munka során a fő célkitűzések közé tartozott a social media platformok egyedi hangvételének kialakítása és folyamatos aktív jelenlét, ami átadja a két egység különböző koncepcióját. Fontos szempont idén továbbá, hogy a szálloda vendégei mellett magyar közönségre is kiemelten fókuszál a DNB Budapest étterem és a Liz and Chain bár” – olvasható az együttműködést bejelentő közleményben.
„Egy új koncepció sikeres bevezetéséhez tapasztalt partnerekre van szükség. Hiszünk benne, hogy a Socially fiatalos és lendületes csapatával új célcsoportokat szólíthatunk meg és érhetünk el, akik törzshelyüknek fogják tekinteni a hazai alapanyagokra specializálódott DNB Budapestet és a folyton pezsgő Liz and Chain bárt” – mondta Parti János, a Budapest Marriott Hotel értékesítési és marketing igazgatója.
Varga Sára, a Socially alapítója pedig így nyilatkozott a megbízás kapcsán: „Az idei év több szempontból is fontos és izgalmas időszaknak ígérkezik. Több nagy volumenű kampányunk is lesz az első félévben, szolgáltatásaink PR-rel is bővültek, ráadásul egy olyan elismert, nemzetközi hotellánc is megtisztelt minket a bizalmával, mint a Budapest Marriott Hotel. Nagyon izgalmas kihívás, hiszen két vendéglátóegység social media kommunikációja tartozik hozzánk, ugyanakkor rengeteg lehetőséget látunk az együttműködésben, amit a nemzetközi és magyar vendégeknek is meg fogunk mutatni.”
Forrás: Kreatív Online