A McCafé rajongói a leghűségesebbek

Jóval kevésbé hajlandóak megcsalni kedvenc kávézóláncukat a McCaféba járó koffeinfüggők, mint azok, akik a Starbucks-ba, vagy a Dunkin' Donuts-ba járnak kávéért.

Tizenötezer fős közvéleménykutatás eredményét közölte a Wall Street Journal nyomán a Slashfood, mely a rendszeres kávéfogyasztók szokásait, pontosabban hűségességüket vizsgálta. Arra jutottak, hogy míg a magukat Starbucks-osnak vagy Dunkin' Donutsos-nak vallók ötvenhárom százaléka fogyaszt alkalmanként másik láncnál kávét, addig ez a McDonald's-osok mindössze huszonkilenc százalékára igaz. A piackutatást végző cég (CustomersDNA) egyik alapítója, Dave Jankins a WSJ-nek elmondta, hogy ez az eredmény azért nagyon fontos a cégek számára, mert a kávéháború itt fog eldőlni: hogy melyik cég tudja megakadályozni, hogy az állandó kuncsaftjai egy-egy kávéra átpártoljanak a konkurenciához.

A legelső McCafé 1993-ban, Ausztráliában nyitotta meg kapuit, és azóta már a világ 32 különböző országában hódította meg a kávérajongók szívét. Az első McCafé hazánkban 2003 júniusában nyitott meg, és az egész világon népszerű, különleges finomságok (sütemények, muffin, sós rágcsálnivalók, rétes, torták, stb.) ma már 37 McCafé kávézóban kaphatók szerte az országban. A 37 kávézó fele vidéki városokban és Budapest környéki településeken található, s ezzel a McCafé hálózata hazánk első és egyben legnagyobb kávézólánca is. (Franchiseportál)


Magyar piacon tűnt fel a 3 Michelin-csillagos spanyol sztárséf

Magyar piacon tűnt fel a 3 Michelin-csillagos spanyol sztárséf 

Vajon mit keresett ott?
Családias hangulatú étteremnyitás a Várnál

Családias hangulatú étteremnyitás a Várnál 

Megnyílt a Varjúvár étterem a Várkert Bazárban.
SVÉT eszem-iszom Szigetmonostoron

SVÉT eszem-iszom Szigetmonostoron 

A Stílusos Vidéki Éttermiség (SVÉT), a nívós vidéki gasztronómiát képviselők szövetsége a Rosinante Fogadóba készül április 5-én.
Közösségi élménytér a Hunyadi téri vásárcsarnokból

Közösségi élménytér a Hunyadi téri vásárcsarnokból 

A vásárcsarnok állapota az elmúlt évtizedek során folyamatosan romlott.
Jó hírek a magyarországi sörfogyasztásról

Jó hírek a magyarországi sörfogyasztásról 

Ezzel a bővülés dinamikája visszatért a 2021-ben és 2022-ben mért 3 százalék körüli mértékhez.
Betiltották a budapesti aluljárókban történő sütögetést

Betiltották a budapesti aluljárókban történő sütögetést 

Vége a helyben sütésnek – a Főpolgármesteri Hivatal döntése szerint.
A Coca-Cola kapcsán Önnek is a tej jut eszébe?

A Coca-Cola kapcsán Önnek is a tej jut eszébe? 

Pedig ideje lenne, mert a tej egy ideje fontos szerepet játszik a kólagyártó cég életében.
Megvédte címét a pálinkaverseny tavalyi győztese

Megvédte címét a pálinkaverseny tavalyi győztese 

Több mint 2400 minta versenyzett a XV. Quintessence pálinka- és párlatversenyen.
Megtévesztette a fogyasztókat a Foodora – meg is büntették érte

Megtévesztette a fogyasztókat a Foodora – meg is büntették érte 

Több mint 35 millió forintos bírságot szabtak ki az ételrendelési portál üzemeltetőjére.
A konyhasziget szíve – A Marrone-sztori

A konyhasziget szíve – A Marrone-sztori 

Van egy családi alapítású olasz cég, amelyik professzionális, egyedi tervezésű konyhai rendszereket tervez, és le is gyártja saját tervezésű konyháit, konyhaszigeteit.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.