A belvárosi bisztró átalakulása a márkastratégia teljes újragondolásával kezdődött el, olvasható a Kreatív oldalán. Mint írják, az arculatváltásért felelős Socially a folyamat során átnézte a marketingmixet, majd az alapján gondolta újra a kommunikációt, ami a Mostra jellemző életérzés megalkotásával járt együtt. A feladatot nehezítette, hogy a Mostnak lényegében nem volt korábban arculata, így egy teljes újrapozícionálásra volt szükség, hogy meghatározzák pontosan: kik ők, és kit szeretnének elérni.
Kopa-Varga Sára, a Socially alapító tulajdonosa így nyilatkozott a feladatról:
'5 éve a Most egy ikonikus hely volt a magyar gasztronómiában. Nagyon előremutató volt az a minőség, és közvetlenség találkozása, ami akkoriban nem volt megszokott vendéglátó egységeknél. Még emlékszem, hogy a budapesti kreatív/ filmes szféra találkozási pontja volt ez, mindenki oda járt, pezsgett az élettől. Teltek az évek, betört a gasztroforradalom úja és újabb helyek nyitottak, jött a Covid, az Opera felújítás teljesen átrendezett mindent és ott tartottak a tulajdonosok két szempillantás alatt, hogy ez már a nem az Most és ők is elvesztek, hogy kinek is szólnak igazán, teljes identitáskáosz alakult ki.
A kezdeti sikerek anno elegek voltak, hogy szájhagyomány útján terjedjenek, de a kommuikáció hiánya és a piaci változások nem voltak kedvező hatással a vendéglátóhelyre.
A munka során az is kiderült, hogy a jelenleg megcélozni kívánt aktív fiatal közeg soha életében nem is hallott a Mostról.
A korábban belőtt 25-40-es célcsoporton nem változtattak, viszont mivel a korosztályba eső emberek körében történt egy generációváltás, az ő igényeiknek megfelelően alakították át a kommunikációt.