Arculatot váltott a belvárosi bisztró

Teret kapnak az étteremben a hazai feltörekvő tervezők, felülvizsgálatra került a termékpaletta és az árazás is, és a klasszikus elemek folyamatosan újakkal egészülnek ki a mostani célcsoportot igényeihez igazodva.

A belvárosi bisztró átalakulása a márkastratégia teljes újragondolásával kezdődött el, olvasható a Kreatív oldalán. Mint írják, az arculatváltásért felelős Socially a folyamat során átnézte a marketingmixet, majd az alapján gondolta újra a kommunikációt, ami a Mostra jellemző életérzés megalkotásával járt együtt. A feladatot nehezítette, hogy a Mostnak lényegében nem volt korábban arculata, így egy teljes újrapozícionálásra volt szükség, hogy meghatározzák pontosan: kik ők, és kit szeretnének elérni.

Kopa-Varga Sára, a Socially alapító tulajdonosa így nyilatkozott a feladatról:

'5 éve a Most egy ikonikus hely volt a magyar gasztronómiában. Nagyon előremutató volt az a minőség, és közvetlenség találkozása, ami akkoriban nem volt megszokott vendéglátó egységeknél. Még emlékszem, hogy a budapesti kreatív/ filmes szféra találkozási pontja volt ez, mindenki oda járt, pezsgett az élettől. Teltek az évek, betört a gasztroforradalom úja és újabb helyek nyitottak, jött a Covid, az Opera felújítás teljesen átrendezett mindent és ott tartottak a tulajdonosok két szempillantás alatt, hogy ez már a nem az Most és ők is elvesztek, hogy kinek is szólnak igazán, teljes identitáskáosz alakult ki.


Fotó: Most Kortárs Bisztró Facebook oldala

A kezdeti sikerek anno elegek voltak, hogy szájhagyomány útján terjedjenek, de a kommuikáció hiánya és a piaci változások nem voltak kedvező hatással a vendéglátóhelyre.

A munka során az is kiderült, hogy a jelenleg megcélozni kívánt aktív fiatal közeg soha életében nem is hallott a Mostról.

A korábban belőtt 25-40-es célcsoporton nem változtattak, viszont mivel a korosztályba eső emberek körében történt egy generációváltás, az ő igényeiknek megfelelően alakították át a kommunikációt.


Magyar piacon tűnt fel a 3 Michelin-csillagos spanyol sztárséf

Magyar piacon tűnt fel a 3 Michelin-csillagos spanyol sztárséf 

Vajon mit keresett ott?
Családias hangulatú étteremnyitás a Várnál

Családias hangulatú étteremnyitás a Várnál 

Megnyílt a Varjúvár étterem a Várkert Bazárban.
SVÉT eszem-iszom Szigetmonostoron

SVÉT eszem-iszom Szigetmonostoron 

A Stílusos Vidéki Éttermiség (SVÉT), a nívós vidéki gasztronómiát képviselők szövetsége a Rosinante Fogadóba készül április 5-én.
Közösségi élménytér a Hunyadi téri vásárcsarnokból

Közösségi élménytér a Hunyadi téri vásárcsarnokból 

A vásárcsarnok állapota az elmúlt évtizedek során folyamatosan romlott.
Jó hírek a magyarországi sörfogyasztásról

Jó hírek a magyarországi sörfogyasztásról 

Ezzel a bővülés dinamikája visszatért a 2021-ben és 2022-ben mért 3 százalék körüli mértékhez.
Betiltották a budapesti aluljárókban történő sütögetést

Betiltották a budapesti aluljárókban történő sütögetést 

Vége a helyben sütésnek – a Főpolgármesteri Hivatal döntése szerint.
A Coca-Cola kapcsán Önnek is a tej jut eszébe?

A Coca-Cola kapcsán Önnek is a tej jut eszébe? 

Pedig ideje lenne, mert a tej egy ideje fontos szerepet játszik a kólagyártó cég életében.
Megvédte címét a pálinkaverseny tavalyi győztese

Megvédte címét a pálinkaverseny tavalyi győztese 

Több mint 2400 minta versenyzett a XV. Quintessence pálinka- és párlatversenyen.
Megtévesztette a fogyasztókat a Foodora – meg is büntették érte

Megtévesztette a fogyasztókat a Foodora – meg is büntették érte 

Több mint 35 millió forintos bírságot szabtak ki az ételrendelési portál üzemeltetőjére.
A konyhasziget szíve – A Marrone-sztori

A konyhasziget szíve – A Marrone-sztori 

Van egy családi alapítású olasz cég, amelyik professzionális, egyedi tervezésű konyhai rendszereket tervez, és le is gyártja saját tervezésű konyháit, konyhaszigeteit.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.