Arculatot váltott a belvárosi bisztró

Teret kapnak az étteremben a hazai feltörekvő tervezők, felülvizsgálatra került a termékpaletta és az árazás is, és a klasszikus elemek folyamatosan újakkal egészülnek ki a mostani célcsoportot igényeihez igazodva.

A belvárosi bisztró átalakulása a márkastratégia teljes újragondolásával kezdődött el, olvasható a Kreatív oldalán. Mint írják, az arculatváltásért felelős Socially a folyamat során átnézte a marketingmixet, majd az alapján gondolta újra a kommunikációt, ami a Mostra jellemző életérzés megalkotásával járt együtt. A feladatot nehezítette, hogy a Mostnak lényegében nem volt korábban arculata, így egy teljes újrapozícionálásra volt szükség, hogy meghatározzák pontosan: kik ők, és kit szeretnének elérni.

Kopa-Varga Sára, a Socially alapító tulajdonosa így nyilatkozott a feladatról:

'5 éve a Most egy ikonikus hely volt a magyar gasztronómiában. Nagyon előremutató volt az a minőség, és közvetlenség találkozása, ami akkoriban nem volt megszokott vendéglátó egységeknél. Még emlékszem, hogy a budapesti kreatív/ filmes szféra találkozási pontja volt ez, mindenki oda járt, pezsgett az élettől. Teltek az évek, betört a gasztroforradalom úja és újabb helyek nyitottak, jött a Covid, az Opera felújítás teljesen átrendezett mindent és ott tartottak a tulajdonosok két szempillantás alatt, hogy ez már a nem az Most és ők is elvesztek, hogy kinek is szólnak igazán, teljes identitáskáosz alakult ki.


Fotó: Most Kortárs Bisztró Facebook oldala

A kezdeti sikerek anno elegek voltak, hogy szájhagyomány útján terjedjenek, de a kommuikáció hiánya és a piaci változások nem voltak kedvező hatással a vendéglátóhelyre.

A munka során az is kiderült, hogy a jelenleg megcélozni kívánt aktív fiatal közeg soha életében nem is hallott a Mostról.

A korábban belőtt 25-40-es célcsoporton nem változtattak, viszont mivel a korosztályba eső emberek körében történt egy generációváltás, az ő igényeiknek megfelelően alakították át a kommunikációt.


Újdonság: pizza és bor egy palackban

Újdonság: pizza és bor egy palackban 

Az ital az ismert amerikai pizzás gyorsétteremlánc és egy borászat együttműködésében született meg.
Ételmentés: rendezvények maradékából segítenek a rászorulóknak

Ételmentés: rendezvények maradékából segítenek a rászorulóknak 

Az élelmiszerpazarlás napjaink egyik legnagyobb kihívása, de szerencsére vannak olyan példamutató kezdeményezések, amelyek változást hozhatnak.
Búcsúzik a szegedi ikonikus vendéglátóhely

Búcsúzik a szegedi ikonikus vendéglátóhely 

A Jazz Kocsma közösségi oldalán jelentette be, hogy három évvel ezelőtti újranyitásukat követően végleg bezárnak.
Már kapható laboratóriumban előállított libamáj

Már kapható laboratóriumban előállított libamáj 

A hízott kacsamáj laboratóriumban termesztett alternatívája ellentmondásos jövőt kínál a termesztett húsipar számára.
Autentikus magyar gasztronómia és ünnepi kreativitás

Autentikus magyar gasztronómia és ünnepi kreativitás 

A Zazie Bistro & Bar császármorzsa standdal hangolódik a karácsonyra.
Itt az elviteles dobozok legújabb generációja

Itt az elviteles dobozok legújabb generációja 

Több mint 40 ezer alkalommal tették próbára idén a felhasználók a Cup Revolution innovatív, újrafelhasználható dobozrendszerét, amely a Legjobb innováció a körkörös gazdaságért kategóriában érdemelte ki a közelmúltban a CSR Hungary Magyar Üzleti Felelősség Díját.
Jelentős drágulás jöhet az alapvető italok piacán

Jelentős drágulás jöhet az alapvető italok piacán 

A drágulás fő mozgatórugói a kakaó, a kávé és a tea árainak emelkedése, valamint a gyümölcsök és zöldségek magasabb importköltségei.
Mi a kapcsolat egy olasz étterem és a német topgin között?

Mi a kapcsolat egy olasz étterem és a német topgin között? 

A gin szerelmeseinek és a különleges ízek kedvelőinek álmodták meg az ultraprémium gint.
Mit rejt száz éve egy Gerbeaud süteményes doboz?

Mit rejt száz éve egy Gerbeaud süteményes doboz? 

Nem, nem süteményt, valami egészen mást. Ráadásul épp száz éve került a doboz mélyére.
Újbor kóstoló Badacsonyban

Újbor kóstoló Badacsonyban 

Összegyűlik a badacsonyi borvidék színe-java a tradicionális Újbor kóstolóra.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.