Arculatot váltott a belvárosi bisztró

Teret kapnak az étteremben a hazai feltörekvő tervezők, felülvizsgálatra került a termékpaletta és az árazás is, és a klasszikus elemek folyamatosan újakkal egészülnek ki a mostani célcsoportot igényeihez igazodva.

A belvárosi bisztró átalakulása a márkastratégia teljes újragondolásával kezdődött el, olvasható a Kreatív oldalán. Mint írják, az arculatváltásért felelős Socially a folyamat során átnézte a marketingmixet, majd az alapján gondolta újra a kommunikációt, ami a Mostra jellemző életérzés megalkotásával járt együtt. A feladatot nehezítette, hogy a Mostnak lényegében nem volt korábban arculata, így egy teljes újrapozícionálásra volt szükség, hogy meghatározzák pontosan: kik ők, és kit szeretnének elérni.

Kopa-Varga Sára, a Socially alapító tulajdonosa így nyilatkozott a feladatról:

'5 éve a Most egy ikonikus hely volt a magyar gasztronómiában. Nagyon előremutató volt az a minőség, és közvetlenség találkozása, ami akkoriban nem volt megszokott vendéglátó egységeknél. Még emlékszem, hogy a budapesti kreatív/ filmes szféra találkozási pontja volt ez, mindenki oda járt, pezsgett az élettől. Teltek az évek, betört a gasztroforradalom úja és újabb helyek nyitottak, jött a Covid, az Opera felújítás teljesen átrendezett mindent és ott tartottak a tulajdonosok két szempillantás alatt, hogy ez már a nem az Most és ők is elvesztek, hogy kinek is szólnak igazán, teljes identitáskáosz alakult ki.


Fotó: Most Kortárs Bisztró Facebook oldala

A kezdeti sikerek anno elegek voltak, hogy szájhagyomány útján terjedjenek, de a kommuikáció hiánya és a piaci változások nem voltak kedvező hatással a vendéglátóhelyre.

A munka során az is kiderült, hogy a jelenleg megcélozni kívánt aktív fiatal közeg soha életében nem is hallott a Mostról.

A korábban belőtt 25-40-es célcsoporton nem változtattak, viszont mivel a korosztályba eső emberek körében történt egy generációváltás, az ő igényeiknek megfelelően alakították át a kommunikációt.


Stratégiai partnerség egy rummal?

Stratégiai partnerség egy rummal? 

Bizony, a mai világban ez nagyon is megtörténhet. Hiszen az imént jelentették be, hogy a FLAVA Kitchen & More lett az Eminente rum márka első hazai képviselője.
Luxuscikk lett a körte

Luxuscikk lett a körte 

A legfeltűnőbb jelenség hosszú távon a terméspotenciál csökkenése. 
Idén is megrendezik az egyik legkedveltebb őszi eseményt

Idén is megrendezik az egyik legkedveltebb őszi eseményt 

A Mecseknádasdi Szőlő- és Bortermelők Egyesülete és a Pécs-Mecseki Borút Egyesület idén is megrendezi a Pécsi Borvidék egyik legkedveltebb őszi rendezvényét, a Mecseknádasdi Bor-Barangolót .
Világszínvonalú csokoládé készül Budapesten

Világszínvonalú csokoládé készül Budapesten 

Egyesével válogatott, tökéletes kakaóbabok Venezuela, Nicaragua, Tanzánia és Madagaszkár egzotikus termőterületeiről, ritka és egyedülálló ízvilág, high-tech, mégis manufakturális eljárások, és a mindezt megalapozó, sok évnyi kutatás.
Bezár a Várkert Bisztró

Bezár a Várkert Bisztró 

Nem a budai topvendéglátóegységről van szó, hanem a gyulai Várfürdőnél lévő bisztró zár be napokon belül.
Hamarosan Food Truck Show

Hamarosan Food Truck Show 

A Vámház körúton ünnepelnek a mozgó éttermek.
Olasz csúcsgasztronómia, szuperprémium italok, hamisítatlan itáliai hangulat

Olasz csúcsgasztronómia, szuperprémium italok, hamisítatlan itáliai hangulat 

Ilyen volt a a Balaton Wine&Gourmet fesztivál Veszprémben, a nyárt búcsúztató utolsó hétvégén.
Indul a pályázat vidéki kávéházaknak és speciális vendéglátóhelyeknek

Indul a pályázat vidéki kávéházaknak és speciális vendéglátóhelyeknek 

Egymilliárd forint értékű támogatást hívhatnak le vidéki kávéházak és alkoholmentes italokra specializálódott vendéglátóhelyek.
Itt az új magyar szőlőfajta?

Itt az új magyar szőlőfajta? 

Elismerést kapott a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem (MATE) Georgikon Campusán nemesített szőlőfajta.
Bolladoro:  ahol az étel és a kultúra találkozik

Bolladoro: ahol az étel és a kultúra találkozik 

A Bolladoro nem csupán kulináris, hanem kulturális programokkal is várja vendégeit.

Interjú

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.
Ariana Grüll: Az építészeknek túl kell lépniük a nemzetközi trendek puszta követésén

Ariana Grüll: Az építészeknek túl kell lépniük a nemzetközi trendek puszta követésén 

A Klasszis TopDesign 2024 verseny egyik zsűritagja, Ariana Grüll a tavalyi versennyel kapcsolatos tapasztalatairól mesélt, és arról, hogy mit vár az idei pályaművektől.  
Vylyan Pincészet: Feketén-fehéren, nyáron zöldre váltva

Vylyan Pincészet: Feketén-fehéren, nyáron zöldre váltva 

Indul a verjus-szüret a Villány-siklósi-borvidék egyik legjelentősebb, patinás, több mint 30 éves múlttal rendelkező pincészeténél, a Vylyan birtokon.