Külsős jelöltek tavaly tavasz óta pályáztak a pozícióra, számos interjú zajlott a Rohlik csoport marketingvezetőjének és tulajdonosának részvételével, de senkiben sem látták azt, hogy hitelesen át tudja adni a kiflis életérzést.
A köztes időben Klekner Péter, a Kifli ügyvezetője látta el a CMO feladatokat is, de idén januárban már a Rohlik csoporton belül hirdették meg a pozíciót, és így esett a választás Poppe Annára, aki tavaly novemberben érkezett a Kifli-hez. Anna korábban az amszterdami Philips globális termék igazgatója volt, és kifejezetten a Kifli miatt költözött haza Budapestre.
A tavaly tavasszal a CIB banktól átigazolt Molnár Péter, CRM manager a továbbiakban a Rohlik Group csoportszíntű CRM vezetőjeként dolgozik a Kifli irodájából. A Rohlik Group folyamatosan terjeszkedik, így hamarosan 8 ország CRM folyamatait irányítja majd.
„Igazi tehetségeket keresünk a céghez, akiket aztán nem csak megtartani szeretnénk, hanem fejleszteni, kihozni belőlük a legtöbbet. A sebesség valóban szédítő, de csak így lehet folyamatosan fejlődni, növekedni. Nagyon örülök mindkét változásnak, büszke vagyok a kollégáimra.” – tette hozzá Klekner Péter, a Kifli.hu ügyvezetője.
Forrás: Kreativ.hu / Store Insider.hu