Az üzleti tervek között már régóta szerepelt a bolthálózat bővítése, a vásárlók minél szélesebb körének elérése érdekében. A lokáció kiválasztásánál fontos szempont volt a Hegyvidék Bevásárlóközpont és a Culinaris márka értékeinek hasonlósága, hiszen mindkét kereskedelmi szereplő elkötelezett a professzionális, ügyfélközpontú működés és a minőségi gasztronómia mellett.
Saját márka és non food
A Culinaris azzal a küldetéssel indult, hogy Magyarországon is elérhetővé tegye a különböző kultúrákra és tájakra jellemző élelmiszereket, italokat, fűszereket és alapanyagokat. Az új üzlet nyitása mellet több, jelentős vállalati mérföldkő valósult meg a közelmúltban a cég életében. A társaság 2021-ben felvásárolta a France Gourmet Foods Kft.-t, amely a világ egyik legnépszerűbb piacáról, a Párizs melletti Rungis nemzetközi piacáról importál többek között friss hús- és halárukat, gyümölcsöket és zöldségeket. is. A két csúcskategóriás gasztronómiai szereplő egyesülését követően indul el a Culinaris Market szolgáltatás, amellyel mind a vásárlók, mind a B2B partnerek számára közvetlenül elérhetővé válnak az egyenesen Franciaországból érkező friss áruk.
„Szeretnénk, ha a Culinaris lenne az a hely, ahol vásárlóink mindennapi bevásárlásukat intézik. Ehhez igazítottuk a termékek körét is, a hétköznapi vásárlást is támogató kínálattal várjuk a vásárlókat, a Culinaris-tól megszokott, magas minőségben. Még nagyobb szerepet kapnak a magyar termékek, a hazai termelőkkel együttműködve indítottuk el a sajátmárkás Culinaris termékvonalunkat is, a boltokban kapható friss pékárukat pedig saját pékségünkben sütjük. Az új üzletünkben pedig már különböző non-food termékek, köztük tisztálkodási szerek és konyhai eszközök is megtalálhatóak.”, mondta Varga Ákos, a most megnyílt Culinaris ügyvezető igazgatója.
Forrás: gwc / Store Insider