Mint a cég vezetője, Patai Zoltán ultragyors online sajtótájékoztatóján elmondta, forradalmasítják a bevásárlást, hiszen Budapesten akár 30 percen belül házhoz rendelhet mostantól bárki alapvető élelmiszereket, háztartási cikkeket, ráadásul a minimum rendelési érték mindössze ezer forint.
Egyelőre még csak Budapesten, de hamarosan másutt is
A szolgáltatás első körben 10 budapesti kerületben indul, azonban már folyamatban van a kiszállítási kör bővítése más budapesti kerületekre és vidékre egyaránt.
“Hiszünk abban, hogy a gyorskereskedelem a vásárlás új generációja, amely mostantól itthon is rengeteg ember mindennapjait fogja megkönnyíteni. Évekkel ezelőtt az e-kereskedelem megjelenése újradefiniálta a bevásárlást és a kiszállítási piacot, azonban az átlagos kiszállítási idő a legtöbb piaci szereplőnél még mindig több nap, ráadásul a kereskedők többsége a nagyobb mennyiségű rendelések leadását ösztönzi. A gyorskereskedelem mindezt teljesen felülírja: mostantól a NetPincér market segítségével a kis mennyiségű rendeléseket is akkor és oda szállítjuk rendkívül rövid idő alatt, ahová és amikor a fogyasztóink kérik” - mondta el a NetPincér online sajtótájékoztatóján Patai Zoltán, a cég ügyvezetője, aki azt is hozzátette, hogy az anyacég, a Delivery Hero a NetPincér markettel azonos koncepció mentén működő üzleteivel a gyorskereskedelem úttörője kíván lenni, és olyan szereplőket szeretnének legyőzni a kereskedelmi versenyben, mint például az Amazon.
Bevásárlás 30 percen belül - otthonról
A szolgáltatással nincs többé szükség előzetes időpontsáv foglalásra és az otthoni várakozás is megspórolható, hiszen a rendeléseket azonnal kiszállítják, akár 30 percen belül, a vásárló pedig látja az applikáción keresztüli térképen, hogy éppen merre jár a futár.
A cég a beszerzéstől a házhoz szállításig kontrollálja a termékek útját: az árut közvetlenül a beszállítóktól vásárolják meg, a cég maga raktározza és a saját üzleteiből kézbesíti a megrendelőknek. Az üzletek dark store-ként funkcionálnak, vagyis csak kiszállítással foglalkoznak, nincsenek betérő vásárlók, csak a saját munkatársaik. Így garantálni tudják a termékek biztonságos tárolását és szállítását, minimalizálva a felesleges emberi kontaktusokat, ami a most különösen fontos szempont.
Minden, amire gyorsan szükség lehet
A gyorskereskedés első körben egy alap szortimenttel indul, azonban a cél a folyamatos bővítés termékpaletta tekintetében a vásárlói visszajelzések alapján, hangzott el a sajtótájékoztatón. Már most is megtalálhatóak a kínálatban az alapvető élelmiszerek, például a fagyasztott termékek, tejtermékek, tojás, húsból készült termékek, pékáru, snackek, üdítők és konzervek. Az ételérzékenyekre és egyedi igényekre is figyelnek, hiszen mentes és bio termékek is rendelhetők. Ugyancsak kaphatóak tisztítószerek, test-, haj-, és szájápolási termékek, valamint vitaminok, a terv pedig az, hogy hamarosan állateledelek, babaápolási cikkek is rendelhetők legyenek, hangzott el.
Ingyenes kiszállítás a kezdeti időszakban
A kiszállítást a már megszokott netpincéres díjakon biztosítják, az első időszakban ingyenes kézbesítéssel támogatják a kipróbálás lehetőségét a felhasználóknak.
Reggel 8 és este 11 között egész nap elérhető a szolgáltatás, így a délelőtti és este 7 után máshol korlátozott idősávban is szabadon lehet rendelni. A Turizmus Online kérdésére elmondták, ez alól egyedül karácsony napja a kivétel: akkor reggel 8 óra és délután 14 óra között szállítanak ki gyorsan valamit, amit elfelejtett valaki beszerezni a nagy sütés-főzéshez, ünnepi készülődéshez. A minimális rendelési érték mindössze 1000 Ft.
Külföldön ez már nagyon megy, hazánk a régióban az első
Az első időszakban három stratégiai központból összesen 10 kerületben indul el a NetPincér market, azonban a bővítés már folyamatban van, és hamarosan még több budapesti kerületben, illetve vidéken is megjelenik a szolgáltatás, amelyre az anyacég, a csaknem 50 országban piacvezetőként működő Delivery Hero külföldi tapasztalatai alapján is nagy igény mutatkozik.
Eddig összesen 19 országban kezdte meg működését az utóbbi időszakban a NetPincér markethez hasonló szolgáltatás több, mint 250 saját üzlettel, és már most is 60 százalékos a visszatérő vásárlók aránya. Magyarország az első a régióban, ahol ez az innovatív szolgáltatás rögtön több üzletből álló hálózat formájában elindul. Itthon is ehhez hasonló vagy még nagyobb népszerűségre számítanak, mivel a magyarok már az ételkiszállítás terén is úttörők voltak 21 évvel ezelőtt, amikor a NetPincér idehaza elindult.
Forrás: Turizmus Online