Január 6-ig elengedik a jutalékot elviteles rendelések esetében, emellett pedig összesen 25 millió forintos keretösszeggel ösztönzi a megrendelők vásárlását, és juttatja közvetlen pénzbeli támogatáshoz is partnereit jövő év elejéig a vállalat. Ahogyan a járvány első hullámában, jelenleg is az a céljuk,, hogy a rendelkezésre álló eszközökkel támogassák azt a több, mint 3300 partnert, akiktől a platformjukon keresztül lehet rendelni.
Házhoz szállítás - mindenek felett
Az elmúlt nyolc hónapban már összesen több, mint 1500 étterem és üzlet jelezte csatlakozási szándékát a NetPincér felé, és ami eredetileg a vészhelyzet elhárítására szolgált, az mára a szolgáltatásuk egyik alappillérévé vált: mostanra természetes számukra az, hogy házhoz is szállítanak.
Számos új partner az elmúlt hetekben is
Az elmúlt időszakban számos új megkeresés érkezett a céghez: novemberben összesen több, mint 300 partner jelezte csatlakozási szándékát. Az újonnan csatlakozott éttermek között szerepel például a Sárközi Ákos által fémjelzett Textúra Étterem, a Tokio, a Bestia, a Cafe Vian, a Czakó Kert, a Törökméz, a Don Doko Don Japán Bistro, a Vadrózsa Étterem, a Tuning Burger és a Pizza Kávé Világbéke is.
25 millió - CSR célra
November 26-tól egészen január 6-ig elengedik a jutalékot az elviteles rendelések esetében. Emellett pedig elindítják a „Segítsd a NetPincér Partnereket!” kampányt, amelynek keretében több, mint egymilliós megrendelői bázisának tagjai összesen 25 millió forint keretösszegben lehetőséget kapnak fejenként egy-egy kuponkód egyszeri felhasználására 2.000 forint feletti vásárlás esetén. Ebből 500 forint kedvezményben a megrendelő is részesül. Ezáltal a cég nemcsak segít a felhasználóknak, hogy kedvezményes áron rendelhessenek, hanem plusz rendeléseket is ad a partnereinek, és közvetlen pénzügyi támogatásban is részesíti őket.
Heti elszámolás, ingyenes kiszállítás, gyors csatlakozás
Azoknak, akik likviditási gondokkal küzdenek, már március elején elérhetővé tették, hogy ideiglenesen átálljanak a heti elszámolásra, és ez azóta is él. Emellett áprilisban a cég állta a kisebb éttermek szállítási költségét, ezzel 28 városban több száz étteremben volt díjmentes a házhoz szállítás egy hónapon keresztül. És már tavasszal felgyorsították az új partnerek csatlakozási folyamatát, így a jelentkezéstől számítva akár 3 napon belül lehetséges a kiszállítás beindítása az új partnerek számára.
Alapítványi támogatás és ételosztás
A NetPincér már több, mint két éve biztosít felületén adakozási lehetőséget, ma már hét alapítvány részére. Az alapítványi támogatás mellett a partnereit bevonva is igyekszik segíteni a NetPincér. Az első hullám során például hetente több alkalommal szállítottak reggelit, meleg italt és meleg ételt a Szent László Kórház munkatársainak.
A jótékony kezdeményezések mellett azonban a cég legfontosabb célja az, hogy a következő hónapokban a rendelkezésére álló minden eszközzel segítse partnereit a vállalat. „A következő időszakban még több intézkedéssel készülünk, hogy segítsük a partnereinket, hiszen az érdekeink közösek. Bízunk abban, hogy együtt sikeresen átvészelhetjük a mostani helyzetet is és hamarosan visszaállhat a rend a régi kerékvágásba!” , mondta a cég ügyvezetője, Patai Zoltán.
Forrás: Turizmus Online