A World Wildlife Fund (WWF) 2007-ben hirdette meg első alkalommal március 27-re a Föld Órája mozgalmat, melynek célja, hogy felhívják a figyelmet az éghajlatváltozásra és annak veszélyeire. A világ legnagyobb klímavédelmi eseményén a csatlakozók vállalják, hogy március utolsó szombatján 20.30-tól egy órára lekapcsolják a világítást. A Föld Órája 2007-ben indult az ausztráliai Sydney-ből, majd 2008-ban vált nemzetközivé. A kanadai McDonald’s éttermek csatlakozásával a számítások szerint több mint 10000 kWh villamos energia felhasználás megtakarítását eredményezte, ami egy átlagos kanadai háztartás egy éves szükségletét fedezné.
"Elkötelezettek vagyunk a környezettudatos magatartás mellett, ezért veszünk részt a Föld Órája kampányban, és mind az 1400 kanadai McDonald's étterem elsötétül majd március 27-én," mondta Richard Ellis, a McDonald's Kanada alelnöke. "
Az elkötelezettségünk túlmutat az energiatakarékosságon, a McDonald's alkalmazza a hulladékkezelés proaktív megközelítést, és elvárjuk franchise partnereinktől, beszállítóinktól és a munkavállalóinktól is, hogy csökkentsék az általános környezeti terhelést, alkalmazzák az újra felhasznált anyagokat a termelésben és a csomagolásban is."
"Elkötelezettek vagyunk a környezettudatos magatartás mellett, ezért veszünk részt a Föld Órája kampányban, és mind az 1400 kanadai McDonald's étterem elsötétül majd március 27-én," mondta Richard Ellis, a McDonald's Kanada alelnöke. "
Az elkötelezettségünk túlmutat az energiatakarékosságon, a McDonald's alkalmazza a hulladékkezelés proaktív megközelítést, és elvárjuk franchise partnereinktől, beszállítóinktól és a munkavállalóinktól is, hogy csökkentsék az általános környezeti terhelést, alkalmazzák az újra felhasznált anyagokat a termelésben és a csomagolásban is."