Érintésmentes menüvel támogatja a Coca-Cola a hazai éttermeket

Tavasszal végre eljött a pillanat, amit olyan sokan vártak: kinyithattak kedvenc éttermeink, bisztróink, büféink és bárjaink, hogy újra együtt élvezhessük a teraszukon a finom ízeket egy pohár jéghideg Coca-Cola társaságában. Annak érdekében, hogy teljesen biztonságosan rendelhessünk a helyszínen, a Coca-Cola kifejlesztette saját, okostelefonon használható, érintésmentes menü felületét, melyet ingyenesen bocsát a hazai éttermek rendelkezésére. Ha tehát legközelebb beszélgetés helyett a telefonjába mélyedő asztaltársaságot látunk egy étteremben, ne ítéljük el őket: lehet, hogy csak a menüt böngészik.

Az éttermek és vendégeik számára is kényelmesen, biztonságosan használható, érintésmentes menüt a Coca-Cola Magyarország fejlesztette, ezzel támogatva a hazai vendéglátóhelyeket az újraindulásban. Az üdítőitalgyártó vendéglátó partnerei számára kínálja fel a szolgáltatást, teljesen ingyenesen. Már több étteremben is elérhető a lehetőség, köztük olyan népszerű helyeken, mint a budai Alessio Kávézó és Étterem és a szentendrei Dunakorzón található Trattoria Cardinale étterem. A felület Magyarországon készült az Isobar Budapest közreműködésével, nagy sikerét tapasztalva azonban hamarosan a szomszédos országok vendéglátósai is használatba vehetik.

„Az eddigi tapasztalat azt mutatja, hogy a vendégeknek tetszik, alapvetően nagyon nyitottak az újdonságokra, és ennek a felületnek egyszerű a használata, ami külön öröm, hosszú távon is hasznos lesz. A vírusjárvány óvatossá tette az embereket, tehát higiéniai, elővigyázatossági szempontból is abszolút van létjogosultsága ennek az új, érintésmentes konstrukciónak.” – foglalja össze szakmai meglátásait Forrai Miklós, a budai Alessio étterem tulajdonosa.

„Nagyon pozitív a vendégek visszajelzése: nem csak a fiatalok kaptak rá az online menü használatára, de a szenior vendégeink is előszeretettel használják. Mi szeretnék végleg ki is vezetni a mindennapos használatból a hagyományos étlapot, bár még többen ragaszkodnak a papírformához, a visszajáró vendégek már nem is kérik. Nagyon praktikus, hogy pl. a kínálatunk frissítésnél nem kell újra megszerkeszteni és nyomtatni a választékot, csak lefrissítjük a rendszert. Emellett megkönnyíti a pincérek munkáját is, hiszen kimaradhat egy kör, amikor a pincér kiviszi az étlapot és vár a rendelés felvételére.” – mesél tapasztalataikról Győri Emese, az Old Negresco Étterem üzletvezetője.



Az érintésmentes menü létrehozásához a vendéglátóhelyek egy felhasználóbarát, teljesen testre szabható – saját arculattal megjelenő, képekkel és logóval színesíthető – felületen keresztül vihetik fel a rendszerbe étel- és italkínálatukat, illetve az étteremmel kapcsolatos további hasznos tudnivalókat. Ezt követően már csak annyi dolguk van, hogy az étterem számára generált QR-kódot kihelyezik minden asztalhoz. A kódot bármely okostelefon kamerájával egyszerűen le tudják olvasni a vendégek, és így saját telefonjukon tudnak válogatni a menüből. A társaság az érintésmentes menü beállításához szükséges alkalmazás mellett az étterem egyedi QR-kódját tartalmazó asztali promóciós anyagokat, a rendszer használatát elmagyarázó videós tartalmakat és az emailes „hot line” támogatást is térítésmentesen bocsátja a vendéglátóhelyek rendelkezésére.

„Szolgáltatói szempontból is nagyon örülünk ennek a lehetőségnek, mert kifejezetten felhasználóbarát, praktikus, a beolvasandó QR-kódot a tányéralátétekre is kitettük, így minden újonnan érkezőhöz eljut az információ. Könnyen személyre szabhattuk az étlapot, az oktatás után önállóan szerkeszthetjük, frissítjük” – számol be az új lehetőségről Neszményi Béla a Bistro 17 képviseletében.

„Tavaly az újranyitáskor azzal segítettünk a vendéglátó partnereinknek, hogy egyedi plakátokkal hívtuk fel az éttermekre, bisztrókra a figyelmet. Idén pedig már azt kerestük, hogy mivel tudnánk minél biztonságosabbá tenni a rendelést – így jutottunk arra, hogy egy komplex webes felületet fejlesztünk, ami az éttermek számára könnyen kezelhető, gyorsan frissíthető és  személyre szabható, mindemellett vendégeik számára extra higiéniát biztosít. Ezzel fenntarthatósági célokat is szolgálunk, hiszen ez a megoldás kevesebb papírhasználatot eredményezhet” – tette hozzá Kölcsei Gergely, a Coca-Cola Magyarország marketingvezetője.

Mostantól tehát, ha érintésmentes menüvel rendelkező étterembe látogatunk, az asztalhoz ülve kapjuk elő okostelefonunkat, olvassuk be a kihelyezett QR-kódot és már válogathatunk is a kínálatból. A választható ételek és italok mellett a napi menüt, a wifikódot, a fizetési lehetőségeket és a szervízdíj összegét is megtalálhatjuk.


Nyári ízek újrahangolva  – bemutatkozott a Kozmo Hotel új szezonális étlapja

Nyári ízek újrahangolva – bemutatkozott a Kozmo Hotel új szezonális étlapja 

Feith Attila executive séf vezetésével a szálloda nyári étlapja idén is ízutazásra hívja a vendégeket.
Pink csészék, elkötelezett női tulajdonos, induló rózsaszín kávézó üzletlánc

Pink csészék, elkötelezett női tulajdonos, induló rózsaszín kávézó üzletlánc 

A most induló Women in Coffee program célkitűzései között szerepel a női baristák szakmai fejlesztése.
Kortárs magyar írók kedvencei a VakVarjú egységeiben

Kortárs magyar írók kedvencei a VakVarjú egységeiben 

Június 5-től ismét étlapra kerülnek népszerű hazai íróink a VakVarjúkban.
Kovász, kreativitás, kézművesség – melyik kenyér lesz a nyertes?

Kovász, kreativitás, kézművesség – melyik kenyér lesz a nyertes? 

2025. június 4-én lezárul a Szent István napi kenyérverseny.
Két szakácssapka a kassai Márai Bistro-nak

Két szakácssapka a kassai Márai Bistro-nak 

A Hotel & More Group által üzemeltetett kassai Márai Bistro újabb mérföldkőhöz érkezett.
Hétvégén Gyulai Pálinkafesztivál

Hétvégén Gyulai Pálinkafesztivál 

Péntektől vasárnapig rendezik meg a 25. Gyulai Pálinkafesztivált a vár előtti téren.
Újra megrendezésre kerül az Avasi Kvaterka

Újra megrendezésre kerül az Avasi Kvaterka  

A Kvaterka idén lett hétéves, ezért úgy gondolták a szervezők, ideje felfrissülni.
 lsmét szent a béke az Aldi-testérek között?

lsmét szent a béke az Aldi-testérek között? 

Több mint hatvan év után egyesülhet az Aldi Nord és az Aldi Süd.
Új piacra törnek be a hazai food truck-osok

Új piacra törnek be a hazai food truck-osok 

Szlovákia felé indulnak a hazai food truck-ok.
Jön a nyárindító bor és pezsgő ünnep

Jön a nyárindító bor és pezsgő ünnep  

A rendezvény 2025. június 4-9. között várja a látogatókat.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.