Érintésmentes menüvel támogatja a Coca-Cola a hazai éttermeket

Tavasszal végre eljött a pillanat, amit olyan sokan vártak: kinyithattak kedvenc éttermeink, bisztróink, büféink és bárjaink, hogy újra együtt élvezhessük a teraszukon a finom ízeket egy pohár jéghideg Coca-Cola társaságában. Annak érdekében, hogy teljesen biztonságosan rendelhessünk a helyszínen, a Coca-Cola kifejlesztette saját, okostelefonon használható, érintésmentes menü felületét, melyet ingyenesen bocsát a hazai éttermek rendelkezésére. Ha tehát legközelebb beszélgetés helyett a telefonjába mélyedő asztaltársaságot látunk egy étteremben, ne ítéljük el őket: lehet, hogy csak a menüt böngészik.

Az éttermek és vendégeik számára is kényelmesen, biztonságosan használható, érintésmentes menüt a Coca-Cola Magyarország fejlesztette, ezzel támogatva a hazai vendéglátóhelyeket az újraindulásban. Az üdítőitalgyártó vendéglátó partnerei számára kínálja fel a szolgáltatást, teljesen ingyenesen. Már több étteremben is elérhető a lehetőség, köztük olyan népszerű helyeken, mint a budai Alessio Kávézó és Étterem és a szentendrei Dunakorzón található Trattoria Cardinale étterem. A felület Magyarországon készült az Isobar Budapest közreműködésével, nagy sikerét tapasztalva azonban hamarosan a szomszédos országok vendéglátósai is használatba vehetik.

„Az eddigi tapasztalat azt mutatja, hogy a vendégeknek tetszik, alapvetően nagyon nyitottak az újdonságokra, és ennek a felületnek egyszerű a használata, ami külön öröm, hosszú távon is hasznos lesz. A vírusjárvány óvatossá tette az embereket, tehát higiéniai, elővigyázatossági szempontból is abszolút van létjogosultsága ennek az új, érintésmentes konstrukciónak.” – foglalja össze szakmai meglátásait Forrai Miklós, a budai Alessio étterem tulajdonosa.

„Nagyon pozitív a vendégek visszajelzése: nem csak a fiatalok kaptak rá az online menü használatára, de a szenior vendégeink is előszeretettel használják. Mi szeretnék végleg ki is vezetni a mindennapos használatból a hagyományos étlapot, bár még többen ragaszkodnak a papírformához, a visszajáró vendégek már nem is kérik. Nagyon praktikus, hogy pl. a kínálatunk frissítésnél nem kell újra megszerkeszteni és nyomtatni a választékot, csak lefrissítjük a rendszert. Emellett megkönnyíti a pincérek munkáját is, hiszen kimaradhat egy kör, amikor a pincér kiviszi az étlapot és vár a rendelés felvételére.” – mesél tapasztalataikról Győri Emese, az Old Negresco Étterem üzletvezetője.



Az érintésmentes menü létrehozásához a vendéglátóhelyek egy felhasználóbarát, teljesen testre szabható – saját arculattal megjelenő, képekkel és logóval színesíthető – felületen keresztül vihetik fel a rendszerbe étel- és italkínálatukat, illetve az étteremmel kapcsolatos további hasznos tudnivalókat. Ezt követően már csak annyi dolguk van, hogy az étterem számára generált QR-kódot kihelyezik minden asztalhoz. A kódot bármely okostelefon kamerájával egyszerűen le tudják olvasni a vendégek, és így saját telefonjukon tudnak válogatni a menüből. A társaság az érintésmentes menü beállításához szükséges alkalmazás mellett az étterem egyedi QR-kódját tartalmazó asztali promóciós anyagokat, a rendszer használatát elmagyarázó videós tartalmakat és az emailes „hot line” támogatást is térítésmentesen bocsátja a vendéglátóhelyek rendelkezésére.

„Szolgáltatói szempontból is nagyon örülünk ennek a lehetőségnek, mert kifejezetten felhasználóbarát, praktikus, a beolvasandó QR-kódot a tányéralátétekre is kitettük, így minden újonnan érkezőhöz eljut az információ. Könnyen személyre szabhattuk az étlapot, az oktatás után önállóan szerkeszthetjük, frissítjük” – számol be az új lehetőségről Neszményi Béla a Bistro 17 képviseletében.

„Tavaly az újranyitáskor azzal segítettünk a vendéglátó partnereinknek, hogy egyedi plakátokkal hívtuk fel az éttermekre, bisztrókra a figyelmet. Idén pedig már azt kerestük, hogy mivel tudnánk minél biztonságosabbá tenni a rendelést – így jutottunk arra, hogy egy komplex webes felületet fejlesztünk, ami az éttermek számára könnyen kezelhető, gyorsan frissíthető és  személyre szabható, mindemellett vendégeik számára extra higiéniát biztosít. Ezzel fenntarthatósági célokat is szolgálunk, hiszen ez a megoldás kevesebb papírhasználatot eredményezhet” – tette hozzá Kölcsei Gergely, a Coca-Cola Magyarország marketingvezetője.

Mostantól tehát, ha érintésmentes menüvel rendelkező étterembe látogatunk, az asztalhoz ülve kapjuk elő okostelefonunkat, olvassuk be a kihelyezett QR-kódot és már válogathatunk is a kínálatból. A választható ételek és italok mellett a napi menüt, a wifikódot, a fizetési lehetőségeket és a szervízdíj összegét is megtalálhatjuk.


Megvan, ki kapta 2024-ben az Év Vendéglőse címet

Megvan, ki kapta 2024-ben az Év Vendéglőse címet 

A díjat 2001-ben alapította az MVI, a győztes kiválasztásakor az általa végzett munka minősége, szakmai magatartása és közéleti tevékenysége számít.
Újult elemekkel gazdagítva rendezik idén a derecskei disznótort

Újult elemekkel gazdagítva rendezik idén a derecskei disznótort 

Főleg az „új elemek” hangzik izgalmasnak ebben a hírben.
Beszáll a Coca-Cola a személyzet nélküli boltnyitásos üzletágba

Beszáll a Coca-Cola a személyzet nélküli boltnyitásos üzletágba 

Mintegy 250 millió forintot fordítanak erre Magyarországon. A bolt működésében az MI kiemelt szerephez jut.
Ha február, akkor Kávébár Bazár

Ha február, akkor Kávébár Bazár 

A jubileumi, tizenötödik KávéBár Bazár rendezvénynek a Millenáris B épülete, a nagycsarnok ad otthont.
Üdítőket hív vissza a multicég Európában

Üdítőket hív vissza a multicég Európában 

Európa néhány országában visszahívott bizonyos üdítőitalokat a Coca-Cola, mert „magasabb szintű” klórátot tartalmaznak.
A Lidl csökkenti a tojás árát

A Lidl csökkenti a tojás árát 

A lépés nem meglepő.
Gasztrorendezvény Szlovákiában

Gasztrorendezvény Szlovákiában 

Új ételek, élő főzés és technológiák a HoReCa szegmens számára – ételek és italok széles választéka Szlovákiából és külföldről, technológiák és konyhai berendezések.
Van az az étel, ami még a koreai influenszeren is kifog

Van az az étel, ami még a koreai influenszeren is kifog 

A dél-koreai mokpang influenszer, aki napjainkban Budapesten hódít hatalmas étvágyával, úgy tűnik, legyőzőre talált néhány kolbász és hurka képében.
Magyar siker a Bocuse d'Or-on

Magyar siker a Bocuse d'Or-on 

Ismét bizonyított a magyar csapat a gasztronómiai világbajnokságon.
 Nagy Szabolcs: Egy szalontüdő és egy töltött káposzta is lehet izgalmas

Nagy Szabolcs: Egy szalontüdő és egy töltött káposzta is lehet izgalmas 

A tradíciók tisztelete és a kreativitás ötvözése áll Nagy Szabolcs séf konyhájának középpontjában.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.