A Rohlik Csoport alapítója, Tomáš Čupr a jövőbeli terjeszkedési tervekkel kapcsolatban elmondta: "A legfeljebb három órán belül kiszállított teljes választékkal párosulva pontosan azt nyújtjuk, amire a családoknak szükségük van, amit a vásárlási gyakoriság és a rendelések magas értéke is bizonyít. Természetesen az élelmiszerboltba járás régi szokásait nehéz legyőzni. Ezért amit a Rohliknál építünk, annak nem csak "jobbnak kell lennie, mint a hagyományos vásárlás", hanem tízszer jobbnak".
Új márkanévvel
"Miután a Rohlik Csoport négy országban négy különböző márkanév alatt indította el tevékenységét, ezekre az új piacokra a Sezamo márkanév alatt lépünk be", magyarázza Jakub Petřina, a Rohlik Csoport marketingvezetője: "Ezekben az országokban mind latin alapú nyelvet használnak, és mi egy "élelmiszer szóval" akartuk folytatni a márkát. A szezámmag minden kultúrában népszerű. A Sezamo alapja az olasz "sesamo", a román "sesame" és a a spanyol "sésamo". Természetesen a Rohlik, Kifli, Gurkerl és Knuspr továbbra is Csehország, Magyarország, Ausztria és Németország márkái maradnak.”
Néhány órán belüli szállítás az első naptól
A Sezamo az első naptól kezdve Romániában 2, míg Olaszországban 3 órán belül körülbelül 8 ezer különböző friss és minőségi élelmiszert tud közvetlenül a vásárlók otthonába szállítani. A teljes termékkínálat középpontjában a friss regionális termékek, mint a gyümölcsök és zöldségek, húsok, halak, tejtermékek és pékáruk, valamint a nemzetközi márkák és a Rohlik saját márkás termékei állnak - egyszóval a szupermarketben történő vásárlás jobb mindennapi alternatívái.
Forrás: Store Insider